ukaniu pisze:
Jedyny sensowny manual to fabryczny Mercedesa i na takim się opieram pisząc to co powyżej. I będę to powtarzał do znudzenia.
po pierwsze nie piszesz tego w oparciu o manual tylko o to co ponoć ktos z niego wyczytał. O ile dalej kożystasz z tej stronki ktora mi pokazywałeś.
po drugie 10% mówisz że to nie dużo jednak te 10% to jest (jak wynika z mojej praktyki) około 3/4 obroty śrubą regulacujną a metoda ktora ja stosuje już przy tak niewielkim ruchu jak 1/16 (oczywiście nie jest to wartość zmierzona
) wykazują przejscie z mieszanki ubogiej do bogatej. tak jak juz pisalem wcześniej nie jest to ani metoda jedyna ani dokładna. jeśli faktycznie jest ona w servisowych opisach (choć posiadając manuala i VISa nie natknalem się na nią) to jest to typowe uproszcznie regulacji dla servisantów ktorzy czesto nie odrużniaja klucza płaskiego od oczkowego.
ukaniu pisze:
Zresztą mnie się niestety kurczy czas wolny i powoli przestaję mieć możliwość pisania takiej ilość tekstu.
a co z drugą czescia tego materiału? przyznam ze juz rzadko śledze wątek ale chyba nie poruszyłeś w pełni tematu
ukaniu pisze:
Więc wszyscy zwolennicy analizatorów mogą spać spokojnie
Analizator to kolejne urządzenie pomiarowe ktore mowi wiecej o stanie silnika niż wypełnienie które jak sam zauważyleś nie jest precyzyjne. grunt to używać wszelkich możliwych sposobów aby uzyskać wiadomości o tym co się dzieje z silnikiem, i poszczególnymi elementami wtrysku - tego wypelnienie ci nie powie.
Nie bedziesz mial informacji o cisnieniu paliwa, podcisnieniu w kolektorze dolotowym czy za dużej ilości niektórych gazów w spalinach i wielu innych istotnych parametrach które rownież pozwolą dac odpowiedz co jest nie tak gdzy auto nie chodzi pomimo poprawnej regulacji.