MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest pn cze 30, 2025 1:22 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
Post: pt paź 17, 2003 10:43 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: pt kwie 11, 2003 9:53 pm
Posty: 27
Lokalizacja: Piaseczno
Witam!
Sprawa wyglada tak: Po uruchiomieniu na zimnym przy temp około 10 stopni silnik ma około 1000 rpm, następnie spada do około 850- 900
Czy powinno byc jakieś "ssanie automatyczne"? Włąściciel nie zauważa takiego zajwiska. Następnie włączamy mu drajwa albo riwersa , to gasnie. Wykręciłem mu bypass (ten między pokrywą klawiatury a f. pow.) i ustawiłem obroty na 1100rpm. Trochę za dużo ale jak dam na D lub R to spada na 800 i nie gasnie. Cy jest jakiś układ podbijający rpm przy właczeniu biegu, klimy, świateł itp? Jak to poprawić?
Pozdrawiam i proszę o odp.


Na górę
 Tytuł:
Post: pn paź 20, 2003 9:49 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn lut 25, 2002 1:00 am
Posty: 370
Lokalizacja: Michałowice /k Warszawy
Nie mam automata więc nie wiem dokładnie na jakich obrotach powinien chodzić na Parkingu a na jakich na D lub R ale przyszło mi do głowy, że może masz przypchany filterek paliwa (przy pompie) a jak wiesz we wtrysku mechanicznym pompa odgrywa dość istotną rolę :) I może to ona ma problem z podaniem odpowiedniej dawki paliwa?? Co do "ssania" to występuje ono na zasadzie podwyższania wolych obrotów na zimnym silniku jednak nie wiem dokładnie jak ono działa :( A teraz z zupełnie innej beczki :) Istnieje takie urządzenie do podwyższania wolnych obrotów (ręcznie). Jest to popularne w śród ludzi montujących gaz w samochodach i nazywa się potocznie "regulator wolnych obrotów we wtryskach mechanicznych) Popytaj w zakładach to na pewno znajdziesz.
Pozdrawiam.

_________________
Jest gwiazda jest jazda [zlosliwy]

W123 230E '82 "Vanishing Point"


Na górę
 Tytuł: re
Post: pn paź 20, 2003 10:44 am 
Offline
postmajtek

Rejestracja: pt kwie 11, 2003 9:53 pm
Posty: 27
Lokalizacja: Piaseczno
Witam i dzieki za odp. Co do filterka, to poszedł juz dawno na pierwszy ogień. Co do pompy, to jest sprawna, bo by go przymulało na większych obrotach i prędkościach, więc myslę że cisnienie jest ok.Jest tam co prawda gaz, ale mnie on nie interesuje, bo to problem gazowników, ja musze zrobić żeby fura latała dobrze na benzynie. Wymieniane były też wtryski, bo podobno klepały-teraz sš nowe. Zawory wyregulowane, więc nie popodpierały się raczej. Czy jest tam jakies urzšdzenie odpowiedzialne za ssanie?! i gdzie ono się znajduje.
Proszę o ew. pomoc.
Szymon


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl