adasko to gdzie ty kupiłeś ten przepływomierz
![[totalszok]](./images/smilies/totalszok.gif)
??
Daj mi namiar bo przyda mi się potencjometr
adasko pisze:
nawet niema zadnego kompetentnego warsztatu do ktorego moglbym sie zwrocic
ehh znam to doskonale. Jak się samemu czegoś nie zrobi to nie będzie działało :/ nie wiem po co są te warsztaty, mechanicy ... po przygodach z samochodami poznałem chyba z 50 mechaników, każdy do bani.
Wracajac do tematu KE to mam problem:
W SELu robiłem pomiary, wybłyskałem błędy i zabrałem się za pomiar wypełnienia. Wynik był ... prawie zerowy, cholera wie czemu. Następnie nastąpił pomiar lambdy - 0,1V (
Janfocus przypomnij bo nie jestem pewien czy tak było
![[zlosnik]](./images/smilies/zlosnik.gif)
, ogólnie mało pamiętam co sie działo). Więc zdecydowanie za mało. Po tym pomiarze znowu krok do gniazda diagnostycznego i teraz już pokazywało 14V !!?? a podczas kręcenia śrubą regulacyjną w puszcze nie zmieniało się kompletnie nic!
O co chodzi? popełniliśmy jakiś błąd? Czy mój samochód zwariował na stałe

?? Dodam, że po lekkim kręceniu śrubą regulacyjną trochę mniej buja budą i praca silnika jest ogólnie OK.
Pozdrawiam
_________________
Chrome N Paint Custom Shop
Lakiery House Of Kolor / Felgi Dayton Wire WheelsCadillac DeVille Lowrider
Chevy '64 Impala SS Lowrider
C123 280CE
S124 250D
Lincoln Town Car -ex
C124 300CE 24V -ex
W126 420SEL Cali. -ex
W123 240D '84 -ex
W123 200D -ex