Też bym poprosił
Ja planuje niedługo furka ciągnąć z USandA .. i mam gościa co sie tym zajmuje w chicago ...
wiec same opłaty wyjdą nie fajnie ..
ściągajac samochód za ok 5 tys $ zmieszcze sie w 30 tys zł odbierajac już w szczecinie (jak sie postaram to 24 tys zł)
Mój kolega ciagnął dodgea i wyszło mu tak:
Rozliczenie import_u:
Zakup pojazdu 16000usd=36096pln
oplaty dokumentacyjne 200 usd =451pln
oplata bankowa 150pln
transport do portu 300mil x 1,50usd=450usd=1012pln
odprawa celna 190 usd=427 pln
zaladunek do kontenera i na statek 220 pln =495pln
ubezpieczenie 2%=320 usd =720pln
fracht 1265 usd=2846pln
oplaty portowe w BRV 400 euro=1400pln
transport do Warszawy =2250pln
oplata recyklingowa =500pln
przeglad wstepny w SKP =60 pln
tlumaczenie dokumentow =250pln
akcyza =5433pln
vat22%= 10705pln
nasza oplata =1220pln brutto
koszty lacznie =64015pln brutto
Więc jak widać koszty uboczne to drugie tyle co koszt pojazdy .. mimo wszystko się opłaca (zwlaszcza ścigajac takie cos czego ja szukam .. bo raz ze u ans tego niema a dwa że i tak nieco taniej bedzie i można wybrać lepszą sztukę)
Pozdrawiam
_________________
Chrome N Paint Custom Shop
Lakiery House Of Kolor / Felgi Dayton Wire WheelsCadillac DeVille Lowrider
Chevy '64 Impala SS Lowrider
C123 280CE
S124 250D
Lincoln Town Car -ex
C124 300CE 24V -ex
W126 420SEL Cali. -ex
W123 240D '84 -ex
W123 200D -ex