MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest wt sie 26, 2025 3:12 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę 1 2 Następna
Autor Wiadomość
Post: czw paź 09, 2003 8:43 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw lip 26, 2001 2:00 am
Posty: 3441
Numer GG: 1442573
Lokalizacja: Trzebnica
Zapraszam na stronę http://osp.netium.pl
Zamieściliśmy tam z MacKuzem wzór karty ewidencyjnej w przypadku ubiegania sie o żółte blachy do Waszych MB. Miłego wypełniania [zlosnik]

_________________
Pozdrawiam Sebi

http://www.zelazko.com.pl


Na górę
 Tytuł:
Post: pt paź 10, 2003 9:56 am 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw lip 26, 2001 2:00 am
Posty: 3441
Numer GG: 1442573
Lokalizacja: Trzebnica
I co wszyscy teraz bedziemy jeździć na żółtych blachach??

_________________
Pozdrawiam Sebi

http://www.zelazko.com.pl


Na górę
 Tytuł:
Post: pt paź 10, 2003 10:50 am 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 26, 2003 12:24 pm
Posty: 7489
Lokalizacja: WWL
sebi pisze:
I co wszyscy teraz bedziemy jeździć na żółtych blachach??


Gabinecik na 100%!!!

_________________
pzdr - Maciek
41 Buick Special x2, 49 Chevy "Deratyzator", 50 Olds "Patton", 53 Chevy Bel Air, 55 Chevy 3800 panel, 70 Chevy Impala conv, 77 Chevy Monte Carlo, 87 Chevy G20, 89 Chevy K5, 03 Chevy S10 = 86 garow, 59.7 L, 2480KM


Na górę
 Tytuł:
Post: pt paź 10, 2003 2:34 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: czw gru 05, 2002 10:32 pm
Posty: 1162
Lokalizacja: Warszawa
Tak naprawdę, to żółte tablice potrzebne są do:

1. Możliwości zarejestrowania samochodu bez Euro 2
2. Zdobycia bezterminowo ważnych badań technicznych.

Dla tych 2 rzeczy warto stracić sporo czasu, trochę pieniędzy i wypełnić, m. in., ten koszmarny formularz potrzebny do badań techn (nie ten formularz, który Koledzy podają powyżej, ale taki potrzebny krok dalej).

Pozdrawiam.

PS. Macie 250CE na żółtych tablicach i na oponach 205/15? Czy to się zgadza z "fabryką"?

Pozdrawiam :-)

_________________
W114 280C 1974 "Esther"


Na górę
 Tytuł:
Post: pt paź 10, 2003 3:27 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw lip 26, 2001 2:00 am
Posty: 3441
Numer GG: 1442573
Lokalizacja: Trzebnica
PK2 pisze:
Tak naprawdę, to żółte tablice potrzebne są do:

1. Możliwości zarejestrowania samochodu bez Euro 2
2. Zdobycia bezterminowo ważnych badań technicznych.

Dla tych 2 rzeczy warto stracić sporo czasu, trochę pieniędzy i wypełnić, m. in., ten koszmarny formularz potrzebny do badań techn (nie ten formularz, który Koledzy podają powyżej, ale taki potrzebny krok dalej).

Pozdrawiam.

PS. Macie 250CE na żółtych tablicach i na oponach 205/15? Czy to się zgadza z "fabryką"?

Pozdrawiam :-)


Ten dalej jest wypałniany razem z diagnostą chyba ze u Was w Warszawie diagności nie są chetni (nie mają pojęcia) i odbijaja tą czynność to na właściciela.

Tak mam 250CE na żółtych tablicach i na oponach 205/60/15. Mało tego sam osobiście widziałem W110 z silnikiem M110 i tez miał żółte tablice!!
W niemczech spotyka sie również auta z H Kenziechen mimo wstawionego tam nowego motoru. A opony tak jak uszczelki czy szyby nie wchodzą w skład i nie sa brane pod uwage w określeniu oryginalności pojazdu. Może powinienem zwrócić te blachy z powodu opon??!! [zlosnik] ;)

_________________
Pozdrawiam Sebi

http://www.zelazko.com.pl


Na górę
 Tytuł:
Post: pt paź 10, 2003 3:44 pm 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 26, 2003 12:24 pm
Posty: 7489
Lokalizacja: WWL
PK2 pisze:
PS. Macie 250CE na żółtych tablicach i na oponach 205/15? Czy to się zgadza z "fabryką"?


To ma tylko znaczenie przy konkursach elegancji i przy ocenie rzeczoznawcy niemieckiego Classic - Data. Żółte tablice nie "zabraniają" montażu nowoczesnych opon czy felg lub radia.

_________________
pzdr - Maciek
41 Buick Special x2, 49 Chevy "Deratyzator", 50 Olds "Patton", 53 Chevy Bel Air, 55 Chevy 3800 panel, 70 Chevy Impala conv, 77 Chevy Monte Carlo, 87 Chevy G20, 89 Chevy K5, 03 Chevy S10 = 86 garow, 59.7 L, 2480KM


Na górę
 Tytuł:
Post: pt paź 10, 2003 3:47 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: czw gru 05, 2002 10:32 pm
Posty: 1162
Lokalizacja: Warszawa
Wykonaliście kawał dobrej roboty umieszczając ten wzór w Internecie. Duże brawa.

Co do tego drugiego formularza, to rzeczywiście diagności dają to tu w W-wie do wypełnienia (to samo spotkało tego kolegę od Amazona od Ciebie, jak rejestrował go na "żółto"), mowiąc, żeby wypełnić, ile się da. Oczywiście poza podstawowymi parametrami nic nie jesteśmy w stanie wypełnić i wracamy z pustym formularzem na stację. Tam wspólnymi siłami go wypełniamy do końca.

Broń Boże się nie czepiam Twoich opon ani nic takiego... Po prostu nie rozumiem zasad "przyznawania" statusu zabytku i np. Twój przykład mnie utwierdza w przekonaniu, że to taka w sumie zabawa na pół poważnie. No bo jeśli silnik czy rozmiar opon nie decydują o oryginalności, to tu nic nie kapuję. A jakby ktoś wrzucił jakieś barbarzyńskie 235/45/15 do W114 to też byłoby OK, bo opona to tylko "uszczelka"? A może gdzieś jest granica? Gdzie? :-)

Pozdrawiam!

_________________
W114 280C 1974 "Esther"


Na górę
 Tytuł:
Post: pt paź 10, 2003 7:12 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw mar 13, 2003 8:09 pm
Posty: 4194
Lokalizacja: Szczecin
PK2 pisze:
wypełnić, m. in., ten koszmarny formularz potrzebny do badań techn (nie ten formularz, który Koledzy podają powyżej, ale taki potrzebny krok dalej).


"koszmarny formularz" (jeżeli to ten załącznik do Rozp. Min. czegośtam) opracowałem w Wordzie dla swojej 107, nie było to trudne od strony graficznej :) . Jak wypełnię go do końca to podrzucę.
Póki co nie jestem pewien, co tam jest niezbędne, bo np. ile wynosi promień zawracania w lewo, a ile w prawo tego najstarsi Rosjanie nie wiedzą [totalszok] , a takich i lepszych kwiatków jest tam dużo więcej.

_________________
W107024 '77 Smoczyca, za niedługo będzie już 10 lat razem.
w trakcie namyślania się: W116; ex: W201018 '90 Murzyn.

"bułka tarta to nasz narodowy symbol bohaterski... to nasz wkład w światową kuchnię"


Na górę
 Tytuł:
Post: pt paź 10, 2003 7:31 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw lip 26, 2001 2:00 am
Posty: 3441
Numer GG: 1442573
Lokalizacja: Trzebnica
Wookee pisze:
PK2 pisze:
wypełnić, m. in., ten koszmarny formularz potrzebny do badań techn (nie ten formularz, który Koledzy podają powyżej, ale taki potrzebny krok dalej).


"koszmarny formularz" (jeżeli to ten załącznik do Rozp. Min. czegośtam) opracowałem w Wordzie dla swojej 107, nie było to trudne od strony graficznej :) . Jak wypełnię go do końca to podrzucę.
Póki co nie jestem pewien, co tam jest niezbędne, bo np. ile wynosi promień zawracania w lewo, a ile w prawo tego najstarsi Rosjanie nie wiedzą [totalszok] , a takich i lepszych kwiatków jest tam dużo więcej.


Tego nie obawiałbym sie az tak bardzo poprostu diagnosta wpisze to co razem ustalicie i zapewniam ze nikt tego nie bedzie analizował. To tak naprawdę jest tylko sztuka dla sztuki. Jeżeli diagnosta bedzie sie upierał to poprostu mozna przeprowadzic pomiary i już. Ja to wszystko robiłem mniej więcej oczywiście poza tym co oczywiste. Zabrałem ze sobą kilka książek i duzo przepisaliśmy z nich. strach ma wielkie oczy [zlosnik]

_________________
Pozdrawiam Sebi

http://www.zelazko.com.pl


Na górę
 Tytuł:
Post: pt paź 10, 2003 8:28 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw mar 13, 2003 8:09 pm
Posty: 4194
Lokalizacja: Szczecin
sebi pisze:
strach ma wielkie oczy [zlosnik]


Nie tyle moze strach co ponury śmiech, bo tam takiego bełkotu ile dusza zapragnie, a to JEST twożenie papieu dla sztuki.

_________________
W107024 '77 Smoczyca, za niedługo będzie już 10 lat razem.
w trakcie namyślania się: W116; ex: W201018 '90 Murzyn.

"bułka tarta to nasz narodowy symbol bohaterski... to nasz wkład w światową kuchnię"


Na górę
 Tytuł:
Post: sob paź 11, 2003 1:50 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr sty 29, 2003 10:50 pm
Posty: 248
Lokalizacja: Świnoujście
sluszna inicjatywa, z tym rejestrowaniem na zolto, bo ja np spodziewam sie drastycznego wtrostu wszelakich sankcji wzgl starych diesli, jak juz "wrocimy" do Europy.
Moze nie z dnia na dzien, ale na pewno nie bedzie coraz lepiej i latwiej.
Ja bede sie stral tez na zolto zarejestrowac.


Na górę
 Tytuł:
Post: sob paź 11, 2003 2:34 pm 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 26, 2003 12:24 pm
Posty: 7489
Lokalizacja: WWL
szable pisze:
sluszna inicjatywa, z tym rejestrowaniem na zolto, bo ja np spodziewam sie drastycznego wtrostu wszelakich sankcji wzgl starych diesli, jak juz "wrocimy" do Europy.
Moze nie z dnia na dzien, ale na pewno nie bedzie coraz lepiej i latwiej.
Ja bede sie stral tez na zolto zarejestrowac.


Starym benzynkom bez kat'a też łatwo nie będzie. Kto wie czy nie będzie mnie czekać upgrade SEK'a?

_________________
pzdr - Maciek
41 Buick Special x2, 49 Chevy "Deratyzator", 50 Olds "Patton", 53 Chevy Bel Air, 55 Chevy 3800 panel, 70 Chevy Impala conv, 77 Chevy Monte Carlo, 87 Chevy G20, 89 Chevy K5, 03 Chevy S10 = 86 garow, 59.7 L, 2480KM


Na górę
 Tytuł:
Post: sob paź 11, 2003 2:50 pm 
Offline
Administrator
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz lip 14, 2002 6:38 pm
Posty: 5464
Lokalizacja: Warszawa
Nie martwcię się jeśli auto już zostało zarejestrowane to nic mu nie grozi (o ile nie miał zamonotawnego fabrycznie katalizatora, który został wymontowany - nie przejdzie wtedy badań technicznych)... To właśnie jest ta zasada "lex retro non agit" [oczko]

_________________
MB W123 230E '80 Chinablau & W123 230 '77 Saharagelb
MB GLC 220d 4MATIC - plastik na co dzień ;)
Prezes MB/8 Club Poland
"Chcę umrzeć spokojnie, we śnie - tak jak mój znajomy, a nie wrzeszcząc z
przerażenia - tak jak jego pasażerowie."


Na górę
 Tytuł:
Post: sob paź 11, 2003 2:53 pm 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 26, 2003 12:24 pm
Posty: 7489
Lokalizacja: WWL
Idzik pisze:
Nie martwcię się jeśli auto już zostało zarejestrowane to nic mu nie grozi (o ile nie miał zamonotawnego fabrycznie katalizatora, który został wymontowany - nie przejdzie wtedy badań technicznych)... To właśnie jest ta zasada "lex retro non agit" [oczko]


Ale zawsze mogą tak jak w Niemczech - dowalić podatek tym co trują.

_________________
pzdr - Maciek
41 Buick Special x2, 49 Chevy "Deratyzator", 50 Olds "Patton", 53 Chevy Bel Air, 55 Chevy 3800 panel, 70 Chevy Impala conv, 77 Chevy Monte Carlo, 87 Chevy G20, 89 Chevy K5, 03 Chevy S10 = 86 garow, 59.7 L, 2480KM


Na górę
 Tytuł:
Post: sob paź 11, 2003 2:54 pm 
Offline
Administrator
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz lip 14, 2002 6:38 pm
Posty: 5464
Lokalizacja: Warszawa
Wookee pisze:
Nie tyle moze strach co ponury śmiech, bo tam takiego bełkotu ile dusza zapragnie, a to JEST twożenie papieu dla sztuki.


Nie do końca - tworzysz dokumentację konkretnego auta, a nie papier dla papieru... Poza tym karta podlega, jak wiesz, prawu autorskiemu i staję się ona Twoim dziełem, podlegającym ochronie prawnej [oczko] ...

_________________
MB W123 230E '80 Chinablau & W123 230 '77 Saharagelb
MB GLC 220d 4MATIC - plastik na co dzień ;)
Prezes MB/8 Club Poland
"Chcę umrzeć spokojnie, we śnie - tak jak mój znajomy, a nie wrzeszcząc z
przerażenia - tak jak jego pasażerowie."


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę 1 2 Następna

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl