MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest śr sie 13, 2025 7:57 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
Post: sob lip 05, 2008 11:24 am 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob cze 12, 2004 3:35 pm
Posty: 2505
Lokalizacja: Lublin
Panowie mam problem następującej natury
Samochód Golf 2 1,3 pełny wtrysk +turbo(lpg)
Golfy 1,3i cierpią na chroniczne falowanie obrotów u mnie tego problemu nie ma na benzynie natomiast na gazie problem jest taki:
samochód po pierwszym zapaleniu utrzymuje stałe obroty 1100 i jest wszystko normalnie (na gaz przełącza się przy 3 tyś obrotów) , natomiast każde kolejne odpalenie (nie ważne zimny, ciepły) skutkuje gaśnięciem przy odpuszczeniu nogi z gazu czy wrzuceniu na luz , dodatkowo gaz załącza się wtedy od ok 4 tyś obrotów - co to może być?
na benzynie jak pisałem wszystko jest zawsze normalnie
instalacja gazowa 1 gen
problem jest od jakiś 2 tyg
przewody ok, świece nowe - zapłon ok (patrz sytuacja na benzynie)
pojechał bym do gazowników od razu ale jak mnie kiedyś próbowali orżąnąć na 200zł to wolę wcześniej spytać , może ktoś miał podobnie albo wskaże drogę poszukiwań
Paweł

_________________
"Jestem Książę i pewnych tematów nie drążę..."

Miałem k...tyle aut co niektórzy w podpisie, na drugie popularność, na trzecie szacunek - teraz mam rower


Na górę
 Tytuł:
Post: sob lip 05, 2008 12:20 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lip 15, 2005 10:51 am
Posty: 898
Numer GG: 5048999
Lokalizacja: Dębno [ZMY]
Miałem identyczny problem w swoim Golfie, z tym, że pojechałem do gazowników i jedyne co zrobił to lekko przekręcił tę śróbę do regulacji przy parowniku i wszystko było OK. Możesz spróbowac samemu pokręcic.

_________________
VW PASSAT B4 1.9TDI

CHRYSLER SEBRING 2.7 V6 2004r. - ex
JEEP GRAND CHEROKEE LTD 4.7 V8 1999r. - ex

BEZ GWIAZDY NIE MA JAZDY!!!

W124 E220 1995r. - ex
W124 250D 1992r. - ex
W124 200E 1991r. / E220 1994r. - SZCZEPAN - ex


Na górę
 Tytuł:
Post: sob lip 05, 2008 1:51 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz lut 25, 2007 11:37 pm
Posty: 312
Lokalizacja: Lubartów k. Lublina
Ta mała mosiężna śrubka przy parowniku widziana od góry jest właśnie od wolnych obrotów. Raz na jakiś czas trzeba przeregulować i spuścić szlam z parownika (najczęściej śrubka M6 na dole korpusu ) - chociaż nie wiem czy to miałoby aż taki wpływ.
Obroty przełączenia na LPG możesz sobie zmienić potencjometrem w obudowie przełączników do sterowania gazu. Po jego wyjęciu oczywiście. Jest chyba w górnej ściance.

_________________
kiedyś w114 250CE '68 w dieslu :-(
teraz w123 230CE '82, już takie jak trzeba :-)
banalne audi na wyloty...
Honda CBX 650 '83
i kilka moto z KDL, następne w planach... ciągle mało rdzy w garażu


Na górę
 Tytuł:
Post: sob lip 05, 2008 8:29 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob cze 12, 2004 3:35 pm
Posty: 2505
Lokalizacja: Lublin
Dzięki za rady, niestety nic z tych rzeczy nie pomogło.
NiEBIESKI- co do tych obrotów to właśnie raz mi sie przełącza przy 3 tyś a czasem przy 4 - a ustawione są na potencjometrze na 3 tyś

_________________
"Jestem Książę i pewnych tematów nie drążę..."

Miałem k...tyle aut co niektórzy w podpisie, na drugie popularność, na trzecie szacunek - teraz mam rower


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz lip 06, 2008 8:20 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt sty 16, 2007 10:34 pm
Posty: 87
Lokalizacja: Lublin
mojojojo13 pisze:
skutkuje gaśnięciem przy odpuszczeniu nogi z gazu czy wrzuceniu na luz


Co prawda nie w golfie,a le miałem takie objawy w seicento, po wymianie prarownika za jedyne wspomniane wczesniej 200zl wszystko działa porpawnie. Poprostu membrana w parowniku się zużyła, można to próbować regenerować, ale prościej wymienić na nowy :)

_________________
W210 320E '95
W124 260E '86 do sprzedania :)
W115 200D '75


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz lip 06, 2008 11:09 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob cze 12, 2004 3:35 pm
Posty: 2505
Lokalizacja: Lublin
regeneracja jest prosta i daje nowy reduktor - naprawdę nie opłaca się kupować nowego , natomiast moja instalacja ma dopiero rok więc pewnie to nie to ale podjadę do gazowników ,

_________________
"Jestem Książę i pewnych tematów nie drążę..."

Miałem k...tyle aut co niektórzy w podpisie, na drugie popularność, na trzecie szacunek - teraz mam rower


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl