MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest ndz sie 17, 2025 3:03 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 16 ]  Przejdź na stronę 1 2 Następna
Autor Wiadomość
Post: śr cze 18, 2008 5:12 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz wrz 18, 2005 7:19 pm
Posty: 98
Numer GG: 6336413
Lokalizacja: głubczyce
witam

banalne pytanko. Jak myślicie będzie ten korek pasował do mojej beczusi bo mi cieknie troche spod niego, a nie mogę u mnie dostać orginalnego w lepszym stanie niż mam stary?

http://www.allegro.pl/item382446641_kor ... skoda.html

_________________
- w210 E290 TURBODIESEL, ASB 96r.
- w124 300D TURBO 4MATIC, ASB 92r. ex
- w123 200 Pb/LPG, ASB 81r. ex


Na górę
 Tytuł:
Post: czw cze 19, 2008 11:30 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sie 27, 2004 1:43 pm
Posty: 320
Lokalizacja: Koszalin ZK / ZSZ / ZSL
Nowy w ASO ok 10EUR. Ewentualnie sam o-ring 1,5 EUR.

_________________
MB 123 200D 1977
Mi-14PS/PŁ-R
SPECIALIZED EPIC


Na górę
 Tytuł:
Post: czw cze 19, 2008 11:44 am 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt gru 25, 2007 8:56 pm
Posty: 879
Lokalizacja: Płock
Idź do najbliższego sklepu, za grosze dostaniesz korek, już kiedyś do jednego MB kupowałem.

Do wszystkich MB zamienniki korka są takie same, tzn. jeden typ do wszystkich silników, ale to nie przypomina tego ze zdjęcia...

Taki jak na zdjęciu to mam w VW Golfie II. [zlosnik]

_________________
Mercedes W124 200D
FSO Polonez Caro 1.6 GLi

Straszna choroba. Ludzie patrzą na litery i słyszą różne głosy w głowach.
A Ty i tak powiesz, że czytają forum...


Na górę
 Tytuł:
Post: czw cze 19, 2008 11:51 am 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt kwie 27, 2004 2:19 pm
Posty: 3084
Lokalizacja: Żory
Tak zamienniki są, ale wszystkie auta, które z tym widziałem miały wycieki spod korka...


Na górę
 Tytuł:
Post: czw cze 19, 2008 12:01 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt gru 25, 2007 8:56 pm
Posty: 879
Lokalizacja: Płock
Mój W201 był zjeżdżony, miał przedmuchy, były wycieki z pod oryginalnego korka, po zastosowaniu zamiennika zniknęły...

A jak silnik jest już w stanie przedagonalnym lub taki korek-zamiennik jest już dłuższy czas, to jasne, że będą wycieki...

_________________
Mercedes W124 200D
FSO Polonez Caro 1.6 GLi

Straszna choroba. Ludzie patrzą na litery i słyszą różne głosy w głowach.
A Ty i tak powiesz, że czytają forum...


Na górę
 Tytuł:
Post: czw cze 19, 2008 12:13 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt kwie 27, 2004 2:19 pm
Posty: 3084
Lokalizacja: Żory
No o to mi chodzi, one nie mają zadziwiającej żywotności :)


Na górę
 Tytuł:
Post: czw cze 19, 2008 2:12 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz wrz 18, 2005 7:19 pm
Posty: 98
Numer GG: 6336413
Lokalizacja: głubczyce
kupiłem ten zamiennik i narazie muszę pojeździć to zobaczymy jak się sprawdzi, jedyna wada że jakoś szpetnie to wygląda pod maską teraz:(
jak u mojego Ojca w Ibizie z 98':( <br>Dodano po 2 minutach.:<br> a tak wogóle to czemu jak cieknie z pod korka wlewu oleju to mówi się że silnik jest dojechany??

_________________
- w210 E290 TURBODIESEL, ASB 96r.
- w124 300D TURBO 4MATIC, ASB 92r. ex
- w123 200 Pb/LPG, ASB 81r. ex


Na górę
 Tytuł:
Post: czw cze 19, 2008 3:12 pm 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 29, 2006 10:24 am
Posty: 5349
Numer GG: 60349017
Lokalizacja: Bolesławiec
fredu pisze:
czemu jak cieknie z pod korka wlewu oleju to mówi się że silnik jest dojechany??



To nie prawda, jedno nie ma z drugim nic wspólnego, poza tym , że jeśli ktoś zajechał silnik to uszczelką korka sie nie przejmował.

Wycieki pojawiają się tylko z powodu starzenia gumy pod korkiem.

_________________
W123 200 W123 230E W124 230E W201 190E C124 300CE S210 E420 W140 300SE 2.8 R129 280SL C124 E220 W220 320 CDI
C219 320 CDI


Na górę
 Tytuł:
Post: czw cze 19, 2008 3:17 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt kwie 27, 2004 2:19 pm
Posty: 3084
Lokalizacja: Żory
No tyle, że przy przedmuchach wycieki są intensywniejsze, ale faktycznie to nie ma większego powiązania...


Na górę
 Tytuł:
Post: czw cze 19, 2008 8:36 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz wrz 18, 2005 7:19 pm
Posty: 98
Numer GG: 6336413
Lokalizacja: głubczyce
no właśnie, a u mnie uszczelka w starym korku mniała pęknięcie i pewnie przez to nie trzymała oleju, zresztą nie wiem czy przez to nie dolewałem bo dość intensywnie mi to ciekło. Od spodu cały silnik jest zasyfiony a jedyne źródło wycieków jest na górze chyba że teraz się coś po tej stronie teraz pokaże:(

_________________
- w210 E290 TURBODIESEL, ASB 96r.
- w124 300D TURBO 4MATIC, ASB 92r. ex
- w123 200 Pb/LPG, ASB 81r. ex


Na górę
 Tytuł:
Post: pt cze 20, 2008 12:24 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz lut 25, 2007 11:37 pm
Posty: 312
Lokalizacja: Lubartów k. Lublina
fredu pisze:
zemu jak cieknie z pod korka wlewu oleju to mówi się że silnik jest dojechany??

W takim razie przeprowadziłem w siebie najtańszy i najszybszy remont jaki jest możliwy. Ciekło mi spod fabrycznych starych korków tak w 240D jak i M102. Po wytarciu do sucha uszczelki korka i pokrywy głowicy w miejscu styku z uszczelką korka wycieki spod niego zniknęły.... I tak jest do dzisiaj.... (Przynajmniej w M102, bo dieselek jest już podobno w czwartych rekach ;) )

_________________
kiedyś w114 250CE '68 w dieslu :-(
teraz w123 230CE '82, już takie jak trzeba :-)
banalne audi na wyloty...
Honda CBX 650 '83
i kilka moto z KDL, następne w planach... ciągle mało rdzy w garażu


Na górę
 Tytuł:
Post: pt cze 20, 2008 1:01 am 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz paź 08, 2006 10:04 pm
Posty: 2233
Lokalizacja: Lublin
THC pisze:
To nie prawda, jedno nie ma z drugim nic wspólnego, poza tym , że jeśli ktoś zajechał silnik to uszczelką korka sie nie przejmował.


A mnie smiesza Ci wszyscy gieldowi wyjadacze, co odkrecaja korek i przedmuchow szukaja, a jak olej walek wyrzuci, to juz w ogole olaboga.. Diagnoza pierwsza klasa, ale co sie bede rozpisywal, niektorzy cisnienie sprezania tez mierza na oko [zlosnik]

_________________
..technika idzie do przodu a dla mnie i tak czas sie zatrzymal w 98r..

*C124 E200 94r. brillantsilber *W124 250D 86r. taigabeige *W126 260SE 87r. nauticblau ex*W124 300D 92r. arcticweiss ex *S210 270CDI 01r. antrazitgrun *W202 C180 96r. brillantsilber ex


Na górę
 Tytuł:
Post: pt cze 20, 2008 8:30 am 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 29, 2006 10:24 am
Posty: 5349
Numer GG: 60349017
Lokalizacja: Bolesławiec
beet pisze:
THC pisze:
To nie prawda, jedno nie ma z drugim nic wspólnego, poza tym , że jeśli ktoś zajechał silnik to uszczelką korka sie nie przejmował.


A mnie smiesza Ci wszyscy gieldowi wyjadacze, co odkrecaja korek i przedmuchow szukaja, a jak olej walek wyrzuci, to juz w ogole olaboga.. Diagnoza pierwsza klasa, ale co sie bede rozpisywal, niektorzy cisnienie sprezania tez mierza na oko [zlosnik]



Lepsi sa ci którzy widząc przód i tył z e klasy w 124 sprzed 93, dają głowę, że był bity. Jeden taki jest na forum nawet he he he.

_________________
W123 200 W123 230E W124 230E W201 190E C124 300CE S210 E420 W140 300SE 2.8 R129 280SL C124 E220 W220 320 CDI
C219 320 CDI


Na górę
 Tytuł:
Post: pt cze 20, 2008 8:36 am 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt kwie 27, 2004 2:19 pm
Posty: 3084
Lokalizacja: Żory
No nie, były dokładane jako wypas, kod numer 666 ...
A tak serio to się śmiejesz, ale wszelkie zmiany tego typu w blacharce, szczególnie jak jest to jeszcze źle spasowane mogą wskazywać na przeszłość powypadkową, ale niekoniecznie. Warto wtedy bardziej zwrócić uwagę na samochód, na jego elementy nośne etc. ale znowu bez pochopnych wniosków :)


Na górę
 Tytuł:
Post: pt cze 20, 2008 10:40 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob kwie 12, 2008 5:58 pm
Posty: 317
Lokalizacja: Wrocław&Swojec
beet pisze:
THC pisze:
To nie prawda, jedno nie ma z drugim nic wspólnego, poza tym , że jeśli ktoś zajechał silnik to uszczelką korka sie nie przejmował.


A mnie smiesza Ci wszyscy gieldowi wyjadacze, co odkrecaja korek i przedmuchow szukaja, a jak olej walek wyrzuci, to juz w ogole olaboga.. Diagnoza pierwsza klasa, ale co sie bede rozpisywal, niektorzy cisnienie sprezania tez mierza na oko [zlosnik]



Nie zgodzę sie z tobą do konca :-? Gdyz jak zdejmniesz korek i wyjmniesz bagnet i dodasz gazu i nie orzyga Cie olejem to jest dobrze.a to ze kropelka pod wplywem ruchu sie z wałka zerwie i hlupnie to normalne. wiedz kropelka niema co sie pzrejmowac. ale jak zygnie to yhym ;( wiadomo.

A co do kompresji na oko to Buhahaha... nie skomentuje. bo nawet przy 7 bedzie napierdzielał powietrzem.

P.S a mnie rozsmieszaja Ci najbardziej co nasłuchują walki rozrządu... hahaha to jest paranoja jak mozna słyszec walek [szalone] [szalone] chyba ze uz naprawdę dzwoni. prędzej usłyszy iskry hehe.

_________________
MB W123 84r 280e ASB-> 300TD 5 manual "smoczek"
MB W123 79r 300D ASB Tatowy "żabka"
Plastiki :)
Ford escort 1.8 16V 99r "szlifierka"
Ford escort 1.4 8V 92r szczep 1.8TD 8V 97r "Ważywniak"


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 16 ]  Przejdź na stronę 1 2 Następna

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl