MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest ndz sie 17, 2025 4:36 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 44 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: śr cze 11, 2008 8:03 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob kwie 12, 2008 5:58 pm
Posty: 317
Lokalizacja: Wrocław&Swojec
Witam!!! Dojechałem do domQ

o 11 wyjechałem z Tarnowa spokojnie powoli i na trasie do krakowa złapali mnie tirowcy blokujacy drogi.

Potem jak juz ruszyłem to jechałem 80-90km/h i troszke zycało i szlo to odczuc ale przy chamowaniu nie sciągało, tylko swoznie skrzypiały. ale na autrotradzie jak juz leciałem 100-120km/h to po pewnym czasie zapominałem ze mam cos z kołem i nawet na jana wziołem 3 cięzarówki i naliczniku zawidniało 160km/h.
wyszło mi ze Autko spaliło mi 12l LPG na autostradzie a kilometraz jaki odbyłem to 379km pod sam domek ;)

Pozdrawiam jutro dodam fotki bo padnięty jestem. i oczywiscie zadowolony . chociz sam nie wiem z czego hehe^^ chyba ze polubiłem 2.3 bezn+ LPG które zostało załozone w Belgi a nie w polscie. Pracuje slcznie na benzynie jak i nagazie.

Pozdrawiam [zlosnik] <br>Dodano po 19 minutach.:<br> P.S Co to moze byc?? jak daję R to dupa samochodu unosi sie do góry. a jak daje D to opuszcza sie an dół i chowa sie prawie w nadkolach???? czy to cos z hydrauliką. samo by si tak chyba nie podnosiło ??

_________________
MB W123 84r 280e ASB-> 300TD 5 manual "smoczek"
MB W123 79r 300D ASB Tatowy "żabka"
Plastiki :)
Ford escort 1.8 16V 99r "szlifierka"
Ford escort 1.4 8V 92r szczep 1.8TD 8V 97r "Ważywniak"


Na górę
 Tytuł:
Post: śr cze 11, 2008 8:40 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt gru 21, 2007 7:13 pm
Posty: 135
Lokalizacja: Ustron
A wypasy sprawne tak jak mówił właściciel?

_________________
EX S123 240TD Automatic
EX S123 240TD MANUAL
Ex W124 300D Automatic
Wszystko EX..


Na górę
 Tytuł:
Post: śr cze 11, 2008 8:58 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob kwie 12, 2008 5:58 pm
Posty: 317
Lokalizacja: Wrocław&Swojec
tak wszystko działa jak powinno szyber szybki fotele cieplutkie.

sorka pomyliło mi sie auto jes z holandi.

_________________
MB W123 84r 280e ASB-> 300TD 5 manual "smoczek"

MB W123 79r 300D ASB Tatowy "żabka"

Plastiki :)

Ford escort 1.8 16V 99r "szlifierka"

Ford escort 1.4 8V 92r szczep 1.8TD 8V 97r "Ważywniak"


Na górę
 Tytuł:
Post: śr cze 11, 2008 9:09 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sie 19, 2005 3:53 am
Posty: 3996
Numer GG: 3939571
Lokalizacja: Zielona Góra
to, że się unosi i obniża to prawidłowo. Jeśli się obniża za bardzo to tylko wina wyeksploatowanych sprężyn. Dawaj FOTKI!!! [cool] Gratulacje!!

_________________
S124 E300 TDT '95
W124 500E '92
W124 E320CE ' 95
W124 220E '93
S124 280TE '92
W140 500SE '94


Na górę
 Tytuł:
Post: śr cze 11, 2008 9:35 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw cze 09, 2005 10:28 pm
Posty: 2823
Numer GG: 578747
Lokalizacja: Katowice/Stuttgart
Diablo991 pisze:
jak daję R to dupa samochodu unosi sie do góry. a jak daje D to opuszcza sie an dół i chowa sie prawie w nadkolach???? czy to cos z hydrauliką.
Raczej z wyruchanymi sprezynami. To, ze samochod podnosi sie lub siada jest calkiem normalne (rowniez przy mechanicznej skrzyni) ale nie az w takim stopniu zeby kola chowaly sie w nadkola.

Odnosnie plynu (ktory na szczescie sie nie zagotowal): to nie plyn sie gotuje ale rozpuszczona w nim woda (bo, jak wszyscy wiemy, jest higroskopijny - czyli pochlania wilgoc). Gdy zacisk sie nagrzewa to temperatura w nim przekracza temperature wrzenia rozpuszczonej w plynie wody, ta odparowuje i efekt jest taki jak gdyby hamulec byl zapowietrzony. Kilkakrotne nacisniecie na pedal hamulca powoduje zwiekszenie cisnienia w ukladzie i, co za tym idzie, ponowne skroplenie pary wodnej - wszystko (na jakis czas) wraca do normy. To wlasnie jest powod dla ktorego konieczne sa regularne wymiany plynu hamulcowego. Przy swiezym plynie tarcza musialaby rozgrzac sie do czerwonosci zeby nastapilo opisane wyzej zjawisko (temp. wrzenia plynu to ponad 260ºC). Kleby dymu to wytopiony z piasty kola smar, ktory kapie na rozgrzana tarcze.

_________________
'68 250, szwajcar
'70 250 C, niemiec
'71 230, austryjok
'71 250 CE, angol


Na górę
 Tytuł:
Post: śr cze 11, 2008 9:55 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sie 19, 2005 3:53 am
Posty: 3996
Numer GG: 3939571
Lokalizacja: Zielona Góra
w takim razie nie zauważyłem u siebie podobnego objawu bo wymieniam regularnie płyn hamulcowy w całym układzie [cool]

_________________
S124 E300 TDT '95
W124 500E '92
W124 E320CE ' 95
W124 220E '93
S124 280TE '92
W140 500SE '94


Na górę
 Tytuł:
Post: śr cze 11, 2008 10:10 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob kwie 12, 2008 5:58 pm
Posty: 317
Lokalizacja: Wrocław&Swojec
hehe nie napisałem ze chowa sie calkiem w nadkola tylko jak siada to dochodzi do nadkola i wraca. a co do sprezyn nie dziwiłbym sie bo autko trochestało i poddane zostaje gruntownemu remontowi blacharki. i spręzyn min. tez. a co d tarczy to hamulce brzytwa klicki stan dobry racze dobry tylko nie wiem jakz zaciski bo reczny bardzo słaby. i nie wiem czy reczny czy linki w 300d miałem linki nie zaciski.

_________________
MB W123 84r 280e ASB-> 300TD 5 manual "smoczek"

MB W123 79r 300D ASB Tatowy "żabka"

Plastiki :)

Ford escort 1.8 16V 99r "szlifierka"

Ford escort 1.4 8V 92r szczep 1.8TD 8V 97r "Ważywniak"


Ostatnio zmieniony śr cze 11, 2008 10:29 pm przez Diablo991, łącznie zmieniany 1 raz.

Na górę
 Tytuł:
Post: śr cze 11, 2008 10:25 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sie 19, 2005 3:53 am
Posty: 3996
Numer GG: 3939571
Lokalizacja: Zielona Góra
ręczny jest na szczęki

_________________
S124 E300 TDT '95
W124 500E '92
W124 E320CE ' 95
W124 220E '93
S124 280TE '92
W140 500SE '94


Na górę
 Tytuł:
Post: czw cze 12, 2008 12:01 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pn paź 15, 2007 8:12 pm
Posty: 140
Lokalizacja: Sandomierz
Wszyscy się dziwią dla czego dupa na R podnosi a na D siada normalka,też się dziwiłem,nawet posta dałem na ten temat. Sprężyny??? A co mają do tego??? To jeest awtomat!!! nie polecam bez hamulca włączać biega,ale spróbować dla przekonania można>>>

_________________
300D 81" Automat


Na górę
 Tytuł:
Post: czw cze 12, 2008 9:32 am 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 29, 2006 10:24 am
Posty: 5349
Numer GG: 60349017
Lokalizacja: Bolesławiec
kajtek1967 pisze:
Wszyscy się dziwią dla czego dupa na R podnosi a na D siada normalka,też się dziwiłem,nawet posta dałem na ten temat. Sprężyny??? A co mają do tego??? To jeest awtomat!!! nie polecam bez hamulca włączać biega,ale spróbować dla przekonania można>>>



W momencie zapięcia biegu cały układ napędowy wykonuje ruch, w przód lub tył.
Jeżeli trzymamy hamulec to energia przekłada się na unoszenie lub siadanie całego pojazdu.
Jeśli zapniemy bieg bez hamulca to lekko szarpnie pojazdem, stąd przy hamulcu podnosi się lub obniża.

Sprężyny mają to do tego,że jeśli są wypracowane to łatwiej je ściskać lub rozciągać .
Na nowych podniesie się 3 cm. na wypracowanych 10.

_________________
W123 200 W123 230E W124 230E W201 190E C124 300CE S210 E420 W140 300SE 2.8 R129 280SL C124 E220 W220 320 CDI
C219 320 CDI


Na górę
 Tytuł:
Post: czw cze 12, 2008 11:24 am 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: śr sty 18, 2006 6:59 pm
Posty: 902
Lokalizacja: Legionowo
Jakieś bajki opowiadacie o tym siadaniu tyłu i szarpaniu .Włączam D ,wciśnięty hamulec i nie ma żadnego szarpania czy unoszenia lub siadania dupy auta.Dodaję gazu i auto zaczyna jechać i po kolei zmieniać biegi praktycznie niewyczuwalnie.Dziwne czy tak powinno być zawsze.


Na górę
 Tytuł:
Post: czw cze 12, 2008 4:19 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sie 19, 2005 3:53 am
Posty: 3996
Numer GG: 3939571
Lokalizacja: Zielona Góra
Nie bajki, a prawdę. Wszystko zależy od tego jak wysokie masz obroty, moc silnika, sprężystość sprężyn itp. Zapnij D na hamulcu i spróbuj dodać gazu nie puszczając hamulca to zobaczysz o co nam chodzi.

_________________
S124 E300 TDT '95
W124 500E '92
W124 E320CE ' 95
W124 220E '93
S124 280TE '92
W140 500SE '94


Na górę
 Tytuł:
Post: czw cze 12, 2008 11:13 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob kwie 12, 2008 5:58 pm
Posty: 317
Lokalizacja: Wrocław&Swojec
Witam. przyczyną uderzania i zyciania nie jest zawieszenie... tylko lewe drązki. Wymieniłem wszystkie... i ustawiłem zbieznosc. zmieniłem olej w skrzyni i silniku. [zlosnikz] i czeka mnie wimiana zimeringow i uszczelki miski. bo troszke cieknie. Blacha nie jestw złym stanie. jutro sprawdze hamulce bo dzisiaj mi brako czasu. bo mecz a puźniej wrzuce fotki.

Ale jak zrobiłem pojechałem szie przejechac i przekorciło mnie aby ją przegonic i rozwinołem nią 170km/h mogłem wiecej ale jakos soe bałem bo nie sprawdziłem hamulców i nie jestem niech pewien.

_________________
MB W123 84r 280e ASB-> 300TD 5 manual "smoczek"

MB W123 79r 300D ASB Tatowy "żabka"

Plastiki :)

Ford escort 1.8 16V 99r "szlifierka"

Ford escort 1.4 8V 92r szczep 1.8TD 8V 97r "Ważywniak"


Na górę
 Tytuł:
Post: pt cze 13, 2008 10:47 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob kwie 12, 2008 5:58 pm
Posty: 317
Lokalizacja: Wrocław&Swojec
oto moja pięknosc;) mowiłem to dodam fotki ;)



Obrazek

Obrazek

kurdę fotosik ani imege shack szwankują ;( sprubuję puźniej bo całyczas error chyba ze ktos zna leprzsze od tych stronek na dodawanie zdjec hętnie zkozystam. <br>Dodano po 21 minutach.:<br>
bary123ce pisze:
Nie bajki, a prawdę. Wszystko zależy od tego jak wysokie masz obroty, moc silnika, sprężystość sprężyn itp. Zapnij D na hamulcu i spróbuj dodać gazu nie puszczając hamulca to zobaczysz o co nam chodzi.



chyba chciałes powiedzec "R" bo na "D" to osiada nizej a na "R" idzie do góry po dodaniu gazu.

Wiem wiem ze szczęki a nie zaciski ale sennosc zrobiły swoje. ręce pisały o tym co myslałem . [zlosnik] [zlosnik] [zlosnik]

_________________
MB W123 84r 280e ASB-> 300TD 5 manual "smoczek"

MB W123 79r 300D ASB Tatowy "żabka"

Plastiki :)

Ford escort 1.8 16V 99r "szlifierka"

Ford escort 1.4 8V 92r szczep 1.8TD 8V 97r "Ważywniak"


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 44 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 26 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl