MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest ndz sie 17, 2025 6:35 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
Post: wt kwie 01, 2008 10:44 pm 
Offline
nowy

Rejestracja: wt lis 20, 2007 10:00 pm
Posty: 8
Wymieniłem dzisiaj w moim 200D (automat) olej, filtr oleju, paliwa i powietrza oraz świece. Zrobiłem kilka km i efekt jest taki że zatrzymując się na światłach obroty tak spadają że silnik gaśnie a na P są tak niskie że nie wiele brakuje żeby zgasł, dodam że przed wymianą tych rzeczy wszystko było ok. Czym to jest spowodowane?


Na górę
 Tytuł:
Post: wt kwie 01, 2008 11:41 pm 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn kwie 24, 2006 2:13 am
Posty: 355
Lokalizacja: Warszawa/Ostrów Maz.
A odstęp między elektrodami w świecach Kolega ustawił właściwy? Jeżeli tak, to sprawdziłbym jeszcze dolot powietrza (obudowę filtra). Możliwe, że przy wymianie filtra coś się poluzowało i łapie lewe powietrze.

_________________
C123 230C '77 - Puchata
W116 450SEL '79 - Pani Bulgot


Na górę
 Tytuł:
Post: śr kwie 02, 2008 1:16 am 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt paź 29, 2004 11:44 pm
Posty: 653
Lokalizacja: Kielce
Ja tam w Dieslach nie bardzo ostatnio siedzę, ale wydaje mi się, że przy świecach żarowych nie ma co za bardzo ustawiać.
Lewe powietrze też chyba nie robi większego wrażenia na dieslu.

_________________
MB - mój drugi dom


Na górę
 Tytuł:
Post: śr kwie 02, 2008 1:47 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt paź 12, 2007 12:04 am
Posty: 223
Za gęsty olej?

_________________
W123 200 Automatic
~W123 240D Taxi


Na górę
 Tytuł:
Post: śr kwie 02, 2008 10:19 am 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr gru 14, 2005 8:08 pm
Posty: 2975
Lokalizacja: W-Wa
zgrubny filtr paliwa założony we własciwym kierunku przepływu? O ile był wymieniany...

_________________
W126'89 300SE "Piękniak"
ex W202'99 C200 KOMPRESSOR Sport
ex W126'89 500SE "eSa" -jak Smok -znaczy Smoczyca :)
ex W110'64 200D "Kaczuszka"
ex W123'81 240D "Niszczyciel" -obecnie tatowóz
ex 353W'87


Na górę
 Tytuł:
Post: śr kwie 02, 2008 12:51 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sie 19, 2005 3:53 am
Posty: 3996
Numer GG: 3939571
Lokalizacja: Zielona Góra
Przyczyną może być w końcu prawidłowa mieszanka, po wymianie filtrów [zlosnik] A przy pompie wtryskowej nie ma śruby do regulacji obrotów w tej jednostce?

_________________
S124 E300 TDT '95
W124 500E '92
W124 E320CE ' 95
W124 220E '93
S124 280TE '92
W140 500SE '94


Na górę
 Tytuł:
Post: śr kwie 02, 2008 4:26 pm 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn kwie 24, 2006 2:13 am
Posty: 355
Lokalizacja: Warszawa/Ostrów Maz.
Patro pisze:
A odstęp między elektrodami w świecach Kolega ustawił właściwy?


Hehe [zlosnik] . Chyba wczoraj byłem pijany i nie zauważyłem, że chodzi o silnik diesla. :lol: Dzisiaj, jak zobaczyłem to co napisałem, zatoczyłem się ze śmiechu.

_________________
C123 230C '77 - Puchata

W116 450SEL '79 - Pani Bulgot


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl