MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest ndz sie 17, 2025 11:02 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 33 ]  Przejdź na stronę 1 2 3 Następna
Autor Wiadomość
Post: czw lut 14, 2008 2:13 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn sie 14, 2006 8:30 pm
Posty: 566
Lokalizacja: Oberschlesien
Jeżeli tylko Bóg i Partia pozwolą to dziś wieczorem wrócę na łono MB w pięknym ach nieco przerdzewiałym stylu.:)

WDB12319312003067 - chuda wersja , ale zawsze o TDT chodziło mi po głowie.

Wieczorem pierwsza randka ( zaliczka była w ciemno ) - i pytanie na co specjalnego zwrócić uwagę przy Turbo i klimatyzacji ???

Transmission 02 031053 - ???? Co to znaczy ?

( Ale jestem podjarany ) [zlosnik]

To się nazywa prezent na walentynki...

pozdrawiam

_________________
C140 5.0

Ex - S123 200D W124 E200T W126 560SEC ,W123 240D ,W124 230CE ,W124 300D , W123 200D u.v.a. :)


Na górę
 Tytuł:
Post: czw lut 14, 2008 3:09 pm 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 29, 2006 10:24 am
Posty: 5349
Numer GG: 60349017
Lokalizacja: Bolesławiec
Nie jaraj sie, kiedy opadną emocje to zwątpić można.

Tu masz cos o numerach skrzyni :
http://dieselgiant.com/mercedes_engine_ ... ission.htm


Ostatnio zmieniony czw lut 14, 2008 3:17 pm przez THC, łącznie zmieniany 1 raz.

Na górę
 Tytuł:
Post: czw lut 14, 2008 3:14 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt mar 06, 2007 9:10 pm
Posty: 927
Lokalizacja: Poznań
hogben pisze:
i pytanie na co specjalnego zwrócić uwagę przy Turbo i klimatyzacji ?

Czy oba te systemy są sprawne
[zlosnik] i spytaj właściciela czy można auto podnieść na lewarku.

_________________
Witek
W126 500SEC '83 - ex. R.I.P.
Buk, humor, dziczyzna


Na górę
 Tytuł:
Post: czw lut 14, 2008 7:20 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn sie 14, 2006 8:30 pm
Posty: 566
Lokalizacja: Oberschlesien
witek-sec pisze:
hogben pisze:
i pytanie na co specjalnego zwrócić uwagę przy Turbo i klimatyzacji ?

Czy oba te systemy są sprawne
[zlosnik] i spytaj właściciela czy można auto podnieść na lewarku.


Ok , ale wybaczcie lamerskie pytanie - jak sprawdzić turbinę ? Co powinna robić ? I jak ?

Gość ma podobno wydruk z pomiaru ciśnień z którego wynika że spręża 28 - 30 na każdym cylindrze. Czy to możliwe ? Tak wysokie ciśnienia ?

pozdrawiam

Jerzy

_________________
C140 5.0

Ex - S123 200D W124 E200T W126 560SEC ,W123 240D ,W124 230CE ,W124 300D , W123 200D u.v.a. :)


Na górę
 Tytuł:
Post: czw lut 14, 2008 7:27 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt kwie 09, 2004 7:30 am
Posty: 4307
Lokalizacja: Czestochowa
hogben pisze:
witek-sec pisze:
hogben pisze:
i pytanie na co specjalnego zwrócić uwagę przy Turbo i klimatyzacji ?

Czy oba te systemy są sprawne
[zlosnik] i spytaj właściciela czy można auto podnieść na lewarku.


Ok , ale wybaczcie lamerskie pytanie - jak sprawdzić turbinę ? Co powinna robić ? I jak ?

Gość ma podobno wydruk z pomiaru ciśnień z którego wynika że spręża 28 - 30 na każdym cylindrze. Czy to możliwe ? Tak wysokie ciśnienia ?

pozdrawiam

Jerzy


zdarza sie tak czasem w dieslu... :lol: :lol: :lol:

_________________
Bez Gwiazdy Nie Ma Jazdy......
MB 308 automatic

Ludziom brak kultury zupełnie,wczoraj jak wychodziłem z knajpy ktos mi nadepnął na rekę!!!


Na górę
 Tytuł:
Post: czw lut 14, 2008 10:00 pm 
Offline
Klubowicz

Rejestracja: śr cze 26, 2002 3:11 pm
Posty: 6660
Numer GG: 267496
Lokalizacja: Łomianki Dolne
Przed zakupem kubeł zimnej wody na głowę i weź ze sobą jakiegoś kolegę, który ma o Beczkach jakieś pojęcie i wie, czego szukać.

_________________
SEBIAN

MB V250d long 4M '21
MB GLC 220 CDI 4M '18


Na górę
 Tytuł:
Post: czw lut 14, 2008 10:41 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: śr paź 25, 2006 11:10 am
Posty: 215
Lokalizacja: Łódź
Turbine można sprawdzić w następujący sposób ściągnij osłone żeby zobaczyć łopatki turbiny złap za wałek i jeżeli rusza się w góre i w dół to ok jeżeli rusza się osiowo w przód i w tył to lipa sprawdź czy po stronie turbiny blok jest zalany olejem jak odpalisz auto i po chwili dasz ostro po garach czy z rury wydechowej nie leci czasem olej Sprawdź czy ma odpowiednią chłodnice wody skrzynia jest na linke czy na cięgno? Tu masz mój nr tel 601415632 jak będziesz chciał wiedzieć coś więcej to dzwoń Generalnie auto powinno piszczeć przy ostrzejszym ruszaniu ja ostatnio podpaliłem gumy w swoim 8)

_________________
Trzech braci 2 kombi, już bez beczki ehhhh....
S124 E300D
S124 300E 24V


Na górę
 Tytuł:
Post: pt lut 15, 2008 8:44 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sie 19, 2005 3:53 am
Posty: 3996
Numer GG: 3939571
Lokalizacja: Zielona Góra
hogben pisze:
28 - 30 na każdym cylindrze

ja się z takimi wynikami w tym silniku nie spotkałem

_________________
S124 E300 TDT '95
W124 500E '92
W124 E320CE ' 95
W124 220E '93
S124 280TE '92
W140 500SE '94


Na górę
 Tytuł:
Post: sob lut 16, 2008 10:01 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn sie 14, 2006 8:30 pm
Posty: 566
Lokalizacja: Oberschlesien
Beznadzieja....

Jakbyście zobaczyli na plaży swoją ulubioną aktorkę , a podchodząc bliżej zorientowali się że to jej kilkudniowe zwłoki a w dodatku pokryte nieudolnie zrobionym makijażem...

po prostu rozpacz.

Buda - 17 razy spawana z blach różnej grubości , Łaty na łatach :( , spawy nieszlifowane , reszta zgnita. Dziury na wylot , Przód wyrzeźbiony ze szpachli i bitexu.

Silnik - Turbina zdechła , rzyga olejem jak szalona , w oleju udupczone wszystko łącznie z maską. Silnik ledwie dycha , anonsowany wyżej wydruk pomiaru ciśnienia - autentyczny ale gdzieś z 1989 roku. Skrzynia przeciąga , szarpie i bez kickdownu.

Wnętrze - rzeź , syf , zgnilizna i rozpierducha. Panel sterowania niedziałającą klimą wklejony na gumę do żucia.

I to tyle....


Sprzedawał dziadek inwalida który do naszego odjazdu uparcie twierdził że to idealny stan.

Szkoda gadać...


Dzięki wam za wszystkie rady i dobre słowo. To naprawdę fajna sprawa mieć takie wsparcie :)

















A w sobotę kupiłem sedana 240 ' 83


Obrazek

Tylko już sam nie wiem . Dupa za nisko , czy przód za wysoko ?????

_________________
C140 5.0

Ex - S123 200D W124 E200T W126 560SEC ,W123 240D ,W124 230CE ,W124 300D , W123 200D u.v.a. :)


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz lut 17, 2008 12:03 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: ndz mar 12, 2006 12:48 am
Posty: 178
Lokalizacja: Szczecin
hogben pisze:
Tylko już sam nie wiem . Dupa za nisko , czy przód za wysoko ?????


Hehe, mam ten sam "problem" wg mnie prawda leży gdzies po środku, czyli dupa ciut za nisko, przód sporo za wysoko. Chyba to jest kwestia sprężyn, ja troche zgłupiałem ze swoim, bo przód się podniósł jak wymineiłem amory, to stwierdziłem, że wyrównam go w góre i wymieniłem na tyle też, i nic -siedzi jak siedział:D

Napisz cos więcej o aucie, z tego zdjęcia wygląda nieźle i ta czerwień jeszcze taka żywa się wydaje- w wiekszości jest już półmat...

_________________
W123 300d Automat



ex: W123 200D, S124 250D, W123 200D, W124 250D, W123 240d, S124 300TDT, W210 320cdi


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz lut 17, 2008 10:03 am 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sie 19, 2005 3:53 am
Posty: 3996
Numer GG: 3939571
Lokalizacja: Zielona Góra
Niestety ciężko trafić dobrego OM617A [szalone] Zaliczkę odzyskałeś??

_________________
S124 E300 TDT '95
W124 500E '92
W124 E320CE ' 95
W124 220E '93
S124 280TE '92
W140 500SE '94


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz lut 17, 2008 12:38 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt gru 21, 2007 7:13 pm
Posty: 135
Lokalizacja: Ustron
Masz jakies zdjęcia tego 300TDT, ile gość za niego wołał?

_________________
EX S123 240TD Automatic
EX S123 240TD MANUAL
Ex W124 300D Automatic
Wszystko EX..


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz lut 17, 2008 2:48 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn sie 14, 2006 8:30 pm
Posty: 566
Lokalizacja: Oberschlesien
bary123ce pisze:
Niestety ciężko trafić dobrego OM617A [szalone] Zaliczkę odzyskałeś??


Niestety nie , na szczęście była symboliczna :( , i jakoś nie chciałem się szarpać z dziadkiem inwalidą. Qtas i oszust - ale zawsze starszy człowiek.



Seweryn 1977 pisze:
Masz jakies zdjęcia tego 300TDT, ile gość za niego wołał?


Byłem tam ostro po zmroku, więc nie mam fotek. Ale uwierz mi jednego dobrego elementu byś tam nie znalazł. Cena miała być 5,5 kpln. Jeżeli mimo wszystko chcesz go zobaczyć daj znac na PW to gdzieś znajdę jego numer , zresztą podobno wystawił go na oto moto (zielone kombi z Warszawy )


Co do nowego mietka , to wrzucam kilka kotek :

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Ogólnie ładny , lakier altrot 585 fajnie zmienia się w zależności od oświetlenia , zielone szyby , ręczny szyber , wnętrze brudne ale z wyjątkiem siedzenia kierowcy całe . Silnik super - suchy nawet się nie poci , podobnie pompa , skrzynia 4 idealna , most cichy ( będzie na sprzedaż bo cretino wstawił od 200D ). Jak bóg zdarzy to wrzucę mu skrzynię 5 i obrotkę.

Teraz uzupełnię braki i do warsztatu na mechanikę a później lakiernia.

Na cały projekt auto + części + warsztat + lakiernia mam przeznaczone jakieś 8-10 kpln , więc raczej się zmieszczę.

VINowych purystów proszę - nie wieszajcie na mnie psów za chęć poprawiania fabryki , będą same orginalne części , żadnych naklejek z kaczorem donaldem [zlosnik]

_________________
C140 5.0

Ex - S123 200D W124 E200T W126 560SEC ,W123 240D ,W124 230CE ,W124 300D , W123 200D u.v.a. :)


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz lut 17, 2008 4:57 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn gru 24, 2007 10:05 am
Posty: 57
Lokalizacja: Kraków
hogben pisze:
[Jak bóg zdarzy to wrzucę mu skrzynię 5 i obrotkę.

VINowych purystów proszę - nie wieszajcie na mnie psów za chęć poprawiania fabryki , będą same orginalne części , żadnych naklejek z kaczorem donaldem [zlosnik]


mialem zrobic to samo w swoim ale jakos mi przeszlo. kazdy powie ze brak 5 bardzo czuc, ale tej 5 tak naprawde uzywa sie tylko w trasie a przyspieszenia zostaja tak samo smieszne jak byly wczesniej. jak na ironie wszystkie znane mi beczki ktore "jezdza w trasy" maja skrzynie 4 - reszta ludzi jezdzi w trasy juz po prostu na innych autach

VINowym purysta nie jestem ale jak dodawac beczce wypasu to tylko na czesciach z gwiazdą

powodzenia ;)

_________________
MB W123 300D '82


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz lut 17, 2008 5:17 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr paź 25, 2006 7:47 pm
Posty: 1907
Lokalizacja: Lidzbark Warmiński
hogben pisze:
zielone kombi z Warszawy

To ta co w ogloszeniu jest napisane, że wersja amerykańska?


Gratuluje 240D ;)

_________________
S123 300TD


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 33 ]  Przejdź na stronę 1 2 3 Następna

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl