MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest pn sie 18, 2025 1:05 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 16 ]  Przejdź na stronę 1 2 Następna
Autor Wiadomość
Post: śr lut 06, 2008 1:24 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt sty 30, 2007 11:32 pm
Posty: 70
Witam serdecznie

W najwiekszym skrocie. (280 ce)

Moja gwiazdke ma 30 lat i chodzila jak zegarek do listopada.

Od 3 miesiecy kiedy sie dobrze nagrzeje po 15 km jazdy na wolnych obrotach zaczyna chodzic bardzo nierowno.
Dodam ze kable w styczniu wymienilem na beru, swiece rowniez, filtr powietrza oraz wyregolowalem zaworki. Oczywiscie jak sie domyslacie nic nie dalo :(. Niebardzo wiem co zrobic a mechcnicy w zwiazku z tym ze rowniez nie maja pojacie "filozują" podsumowywujac "panie stara fura to hobby i to by trzeba bylo wsadzic majatek zeby to nie trzeslo" Mysle ze wystarczy wiedza od czego zaczac. Dodam ze przy normalnej jezdzie spala mi 23 litry w miescie 16,5 na trasie do 100 km/h.
Zeby bylo smieszniej na analizatorze spalin pokazuje 0,5 co2 a do 0,6 jest norma.
Niewiem moze ktos z was mial podobne objawy i wyleczyl swoja gwiazdke ;) albo wie co to moze byc?
Czy takie objawy daje konczaca sie pompa paliwa?

Ps:Oczywiescie gazowni nie posiadam

Plase HELP US..


C

_________________
Cars, Bars and Piano this is life for me


Na górę
 Tytuł:
Post: śr lut 06, 2008 1:46 pm 
Offline
Klubowicz

Rejestracja: śr wrz 05, 2007 8:57 pm
Posty: 1205
Witam,ja proponuje sprawdzić czujniki od temperatury cieczy chłodzącej,jest zbyt dużo paliwa i to problem (gaznik czy wtrysk i jaki )Pozdrawiam


Na górę
Post: śr lut 06, 2008 2:06 pm 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz gru 21, 2003 11:34 am
Posty: 71
Lokalizacja: Toruń
[quote="Stray Cat"]Witam serdecznie

W najwiekszym skrocie. (280 ce)

Moja gwiazdke ma 30 lat i chodzila jak zegarek do listopada.

Od 3 miesiecy kiedy sie dobrze nagrzeje po 15 km jazdy na wolnych obrotach zaczyna chodzic bardzo nierowno.


gumki na wtryskach jezli nie byly wymieniane warto bo robia sie tak twarde ze pekaja jak z tworzywa

_________________
120 Ponton 1961r. sprzedam benzyna 1.8
126SE M104 3.2 87r
126 300SE+LPG sprzedany


Na górę
 Tytuł:
Post: śr lut 06, 2008 8:41 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt sty 30, 2007 11:32 pm
Posty: 70
jest to silnik na wtrysku 177 ps wiec to ten pierwszy wtrysk ale ktory to nigdy nie wiem ale chyba k - jet

_________________
Cars, Bars and Piano this is life for me


Na górę
 Tytuł:
Post: pt lut 08, 2008 11:33 am 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt mar 06, 2007 9:10 pm
Posty: 927
Lokalizacja: Poznań
Poczytaj tu :

http://mb.auto.pl/index.php?option=com_ ... &Itemid=39

Może Ci to coś pomoże.

_________________
Witek
W126 500SEC '83 - ex. R.I.P.
Buk, humor, dziczyzna


Na górę
 Tytuł:
Post: sob lut 09, 2008 12:16 pm 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 15, 2006 10:39 pm
Posty: 580
Lokalizacja: Legionowo/Warszawa
No i co robiłeś coś kocie ?
Interesuje mnie diagnoza bo mam podobny silnik i chciałbym wiedzieć co robić jak moje 110 ki zaczną świrować.[/b]

_________________
MB C123 230CE '83 Zypressengrün metallic
MB S123 280TE '81 Lapisblau metallic
MB W123 280E '77 Milanbraun metalic
MB S210 E430 4matic


Na górę
 Tytuł:
Post: pn lut 11, 2008 12:27 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt sty 30, 2007 11:32 pm
Posty: 70
Dzisiaj Zaparkowalem Toczke w serwisie boscha moze cos poradza.
Facet twierdzil ze na oko to wtryski ale musi posprawdzac jutro bede cos wiedzial to dam znac mowil tez o pompie paliwa.

_________________
Cars, Bars and Piano this is life for me


Na górę
 Tytuł:
Post: pn lut 11, 2008 1:45 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt maja 24, 2005 8:46 pm
Posty: 2195
Lokalizacja: [ZS] Szczecin
Moim zdaniem auto jest zle wyregulowane lub ma uszkodzony regulator cisnienia paliwa.

_________________
Toyota MR2 2,0 '93
Chrysler Voyager 3,8 auto na zakupy :)
ex: S124 300TE 4matic '87 w świni, patyku i leniuchu
ex: Ford Escort MK II 75' 1,3GL
ex: Nissan Micra 1,3 RR Edition
Ex: W124 300E 4matic '87
[url=http://www.w114-115.org.pl/jomla/content/view/145/52/]RR Auto Szczecin-Pilchowo, ul. Staroleśna 1A[/url]


Na górę
 Tytuł:
Post: pn lut 11, 2008 2:01 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sie 02, 2001 2:00 am
Posty: 1431
Numer GG: 34862
Lokalizacja: Warszawa
roadrunner pisze:
lub ma uszkodzony regulator cisnienia paliwa.


W moim M116 było podobnie. Po nagrzaniu się samochodu zaczynał chodzic bardzo nierówno, dochodziło nawet do tego że silnik gasł na D.
Spalanie benzyny także było spore.
Obecnie po wymienieniu termoregulatora ciśnienia wtrysku paliwa samochód pali mniej, jednak nadal chodzi nie równo. Winny temu jest wytarty wałek rozrządu, który to za tydzień będzie wymieniony.

Może moja walka pomoże ci w ustaleniu przyczyny takiej pracy twojego silnika?

_________________
Kubitus


Na górę
Post: pn lut 11, 2008 8:08 pm 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt wrz 10, 2002 9:54 pm
Posty: 3156
Lokalizacja: prawie Poznań
Stray Cat pisze:
Zeby bylo smieszniej na analizatorze spalin pokazuje 0,5 co2 a do 0,6 jest norma.


Przyczyn może być kilka, na wtryski się nie daj namówić bo na 99% to nie one są winne, a kosztują jakieś 120-150zł sztuka. Mechanicy w większości to barany i naciągacze, jeżeli chodzi o M110 to mało kto potrafi się w nich znaleść. Wydasz 2000zł i auto nawet ciut lepiej nie będzie chodziło po ich radach. Poszperaj po forum bo było już o tym silniku sporo. Po pierwsze nie możesz mieć lewego powietrza w układzie, mieszanka ma większa tolerancję i o ile sie nie mylę 1 +/-0,5 czyli 0,5-1,5 jest prawidłowe. Sprawdzałeś sprężanie? Sprwadź też uszczelniacze na wtryskiwaczach o których pisze KUBUS.

_________________
230TE S123 E23'85; 560SEC C126 E56'90; 450SEL W116 E69'75; 280CDI 4MATIC E30D'07
Pozdrowienia z Wielkopolski
604-18-22-31
EX W201E20'86; W124E26'90; W116E28'79; C123E28'81; C126E56'90; C126E56'87; R107E28'78; W126E42'90; R107E50'84; R107E50'88;R129E50'98


Na górę
 Tytuł:
Post: wt lut 19, 2008 11:24 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn lip 12, 2004 9:07 pm
Posty: 1247
Lokalizacja: Szczecin - Podjuchy
Mialem taki sam problem. Doszedlem do wniosku, ze to wina modulu zaplonowego (aluminiowa puszka na lewym blotniku). Pozycz od kogos na kilka dni w ramach testow.

_________________
[color=white]arcticweiss[/color] S124 250TD - sprzedam


Na górę
 Tytuł:
Post: śr lut 20, 2008 10:09 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt sty 30, 2007 11:32 pm
Posty: 70
A wiec ;)


Odebralem maszyne z serwisu
i fura chodzi rowno :). Pan stwierdzil ze napiecie na pompie paliwa wynosilo 12 v a powinno 14 v mini jakie powinno być to 12,5 v
poprowadzil zupelnie nowa instalacje zasilajaca , oraz wyregolowal motorek jest jedno ale.....

samochod chodzi rowno jednak nawet po rozgrzniu ma teraz moim zdaniem bardzo wysokie oboroty takie ze cinienie oleju na N to ma 2,7 non stop przy 82 stopniach a na D jak stoi 2,2 wczesniej mial 1,3 niemam obrotomierza wiec niewiem jakie mam oborty. Troszke sie boje go skrecic zeby znowu sie nie rozregolowal bo chodzi jakby lepiej i faktycznie dostal kopa nawet ;) chyba wina tej pompki.

Tak naprawde to z tego co piszecie to przyczyn telepania silnka okazuje sie ze moze byc 100. Mysle ze kazdy przypadek jest oddzielny.

Ps: mam nadzieje ze gosc z powodu bezsilnosci nie podniusł mu obrotow na maksa bo na WYSOKICH NIE TELEPALO :)

Pozdrawiam

_________________
Cars, Bars and Piano this is life for me


Na górę
 Tytuł:
Post: śr lut 20, 2008 10:18 am 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt wrz 10, 2002 9:54 pm
Posty: 3156
Lokalizacja: prawie Poznań
Stray Cat pisze:
Ps: mam nadzieje ze gosc z powodu bezsilnosci nie podniusł mu obrotow na maksa bo na WYSOKICH NIE TELEPALO :)
Pozdrawiam


Te silniki nawet przy 500obr/min chodzą równiutko jak jest wszystko OK. Obroty zmienia się bardzo łatwo i możesz sobie sam pokręcić, zawsze możesz wrócic do ustawienia tego co masz.

_________________
230TE S123 E23'85; 560SEC C126 E56'90; 450SEL W116 E69'75; 280CDI 4MATIC E30D'07
Pozdrowienia z Wielkopolski
604-18-22-31
EX W201E20'86; W124E26'90; W116E28'79; C123E28'81; C126E56'90; C126E56'87; R107E28'78; W126E42'90; R107E50'84; R107E50'88;R129E50'98


Na górę
 Tytuł:
Post: śr lut 20, 2008 3:25 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt mar 16, 2007 12:13 am
Posty: 239
Lokalizacja: Białystok
Pompkę paliwa to bym chyba wykluczył... Mówię chyba, bo prawie każdy, który ma w Gwiazdeczce silnik benzynowy, spotkał się z przepięknym dzwiękiem kończącej się pompki :)

Obroty fakt masz za duże. U mnie przy rozgrzanym silniku wskaźnik ciśnienia oleju stoi koło 1.

Pzdr

_________________
W123 280CE '84
Mitsubishi Pajero 3.0V6 '98
Volvo V50 2.0D '07


Na górę
 Tytuł:
Post: śr lut 20, 2008 8:22 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt wrz 26, 2006 9:26 pm
Posty: 94
Lokalizacja: Gołaczewy
Mam ten sam problem. Chciałbym poznać faktyczną tegoż przyczynę bo czuję że mechanik podniósł Ci tylko obroty.

Pozdro Marek

_________________
Mercedes W116 280SE


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 16 ]  Przejdź na stronę 1 2 Następna

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl