MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest ndz sie 17, 2025 7:56 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: wt lut 05, 2008 9:20 pm 
Offline
nowy

Rejestracja: wt lut 05, 2008 8:47 pm
Posty: 3
problem z pompa wtrysku paliwa <br>Dodano po 21 minutach.:<br> mam problem z ustawieniem pompy niewiem na ile stopni ustawic poczatek wtrysku przypominam ze jest to motor kod 130 280sec pompa wyglada jak od diesla ale jest to benzyna


Na górę
 Tytuł:
Post: śr lut 06, 2008 9:01 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: śr paź 25, 2006 11:10 am
Posty: 215
Lokalizacja: Łódź
...a dzień dobry Panu, bo jak pierwszy post to trza się przywitać.
Na wstępie proponuje przenieść wątek do HP.
A w odpowiedzi na pytanie to trzeba trochę cofnąć sie w czasie do roku 1970 kiedy to przy nasza rodzima firma starała się być nadwornym tunerem MB ale przegrała z AMG i BRABUSEM.
Tą firmą był "Śmundek Garażowy"-- próbowali przerobić diesela na benzynę(jest to możliwe)ale zapomnieli młotka i przecinaka do ustawienia pompy.
Więc albo skontaktuj się ze ŚMUNDKIEM albo napisz o co dokładnie chodzi, zdjęcia, prawidłowy model auta (W ile) itp itd

To forum na prawdę pomaga....

_________________
Trzech braci 2 kombi, już bez beczki ehhhh....
S124 E300D
S124 300E 24V


Na górę
 Tytuł:
Post: śr lut 06, 2008 7:04 pm 
Offline
nowy

Rejestracja: wt lut 05, 2008 8:47 pm
Posty: 3
witam jest to mercedes w 108 na wtrysku benzyny280 sec i jest problem z wtryskiem paliwa kod motoru 130 jezeli wie ktos oco chodzi tam z ta pompa wtryskowa paliwato prosze o pomoc przypominam ze jest to benzynowiec jutro wkleje zdiecia


Na górę
 Tytuł:
Post: czw lut 07, 2008 8:43 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: czw lis 14, 2002 7:10 pm
Posty: 1039
Lokalizacja: Lublin
W praktyce nie ma to prawie znaczenia jak ustawiona jest pompa ale ustawia sie ją 6-20 st po zwrocie zewnętrznym w suwie ssania pierwszego cylindra.
Znaki na wałku krzywkowym pompy i obudowie pompy musza sie pokrywac-zasada jest identyczna jak w pompach silników diesla.

_________________
128 220SE'59 Ponton
BMW R71 '38
Honda Prelude 2,2 VTi '98
Honda CB650SC Nighthawk '82
Honda CX500 Cafe Racer '81


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 16 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl