kondrix123 pisze:
Jezeli masz małe dłonie i użyjesz kilka wyrazów na K... i na H.. to pójdzie łatwo
No małych dłoni to ja nigdy nie miałem

Po użyciu ww pomocników w odmianie wołacza, zamek opuścił klapę
![[zlosnik]](./images/smilies/zlosnik.gif)
Zabieg trwał nie długo zaledwie 15minut
![[smiech]](./images/smilies/smiech.gif)
ale za to włożenie go z powrotem...to już inna historia.Z 1,5h walczyłem i już się bałem że nie zdążę przed zachodem słońca, ale jakoś sie udało.
Rozpracowałem zamek w kombi i mój problem z lampką, otóż:
-przyczyną ciągłej pracy był switch zamotany w blaszki zamka.
-nie ma różnicy w podłączeniu tego włączniczka gdyż jego zadanie ogranicza się tylko do zrobienia zwory w obwodzie.
-tu jestem nieco załamany pomysłowością inżynierów MB, stosując tak daleko badziewne rozwiązanie jakim jest ten niby wyłącznik.
Najprostszy microswitch stosowany w automatyce przemysłowej byłby o 1000 razy lepszym rozwiązaniem.
Co prawda da się rozebrać na części pierwsze ten że "switch" ale jego regulacja przez odginani/doginanie blaszki trwa długo i uchwycenie jedynego właściwego momentu porównuję do trafienia co najmniej 5 w Totku
Sprawa stanęła na tym że nie uwieńczyłem dzieła sukcesem, wymontowałem ten pstryczek i teraz szukam albo nowego albo jakiejś sprawnej używki.
Oto winny
Chyba się kopnę i z srebrnej S wyciągnę go no chyba że ktoś ma na zbyciu??
Dzięki działaniom tym doszło nowe pytanie:
6) Na dolnej krawędzi klapy po prawej stronie zatrzasku zamka, znajduje się prostokątny otwór a za nim ruchoma blaszka. Co to jest i za co odpowiada?? Widać fragment tego mechanizmu/blaszki na 3 zdjęciu od góry. Przez ten tajemniczy otwór zapewne coś się blokowało ale co ??
_________________
MB W123 300D 80r. Czarnoksiężnik
MB S123 280TE 84r.-srebrny dawca
MB S123 280TE 83r.-zielonkawy project
MB S123 280TE 82r.-GRÜN Gurke=OGÓR
MB S124 280TE 96r.-BeetrooT
http://mackuz.bolinko.org/is/img5/11764 ... CT7881.jpg