MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest ndz sie 17, 2025 9:07 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
Post: czw sty 10, 2008 5:57 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt paź 12, 2007 12:04 am
Posty: 223
Koledzy poratujcie, lampka rezerwy pali mi się cały czas tak na 70% jasności, a gdy paliwa nie ma, czyli jest prawdziwa rezerwa to pali sie w 100%

Rozebrałem czujnik a tam wszystko wygląda ok, nic nie jest przerwane, ładnie wyczyszczone i nie działa jak powinno.

Przy odłączonej kostce rezerwa gaśnie więc domyslam sie że musi być gdzieś jakieś przebicie pomiędzy stykami W i T.

zamieszczam dwa zdjęcia i proszę o pomoc

Obrazek

Obrazek


Na górę
 Tytuł:
Post: czw sty 10, 2008 6:20 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr paź 18, 2006 9:02 pm
Posty: 3164
Numer GG: 4094058
Lokalizacja: Warszawa--> Leoncin
hmm ja miałem tak w beczkowozie .. i wina była jakiegoś wiszącego, pod nic nie podczepionego kabelka idącego z liczników .. i tak zostało...

_________________
Chrome N Paint Custom Shop
Lakiery House Of Kolor / Felgi Dayton Wire Wheels


Cadillac DeVille Lowrider
Chevy '64 Impala SS Lowrider
C123 280CE
S124 250D
Lincoln Town Car -ex
C124 300CE 24V -ex
W126 420SEL Cali. -ex
W123 240D '84 -ex
W123 200D -ex


Na górę
 Tytuł:
Post: czw sty 10, 2008 6:48 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt paź 12, 2007 12:04 am
Posty: 223
Udało się, pies był pogrzebany w tym czarnym plastykowym elemencia na samym dole pręcika, rozebrałem wszystko przeszysciłem ze szlamu i teraz rezerwa świeci się tylko wtedy kiedy musi.

Uwaga na druciki oporowe przy rozbieraniu, polecam odgiąć blaszke w górnej części czujnika żeby druciki były luźne.

Pozdrawiam

_________________
W123 200 Automatic
~W123 240D Taxi


Na górę
 Tytuł:
Post: czw sty 10, 2008 7:03 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: wt gru 04, 2007 4:52 pm
Posty: 1454
Lokalizacja: ok.Cieszyna/Słupsk
Też miałem problem z żydkiem, ale u mnie się nie zapalał. Nie było przejścia między pływakiem, a blaszką stykową rezerwy, ale jeden mostek i żydek znowu się pali. Co do drucików to rzeczywiście trzeba je traktowac delikatnie.

_________________
W124 200D - Śnieżyna
W124 300D - Menczysław (ex)
W123 240D - Kruszynka (ex)
Skoda Favorit 135L+LPG (ex) - pierwsza dziewczyna-przeinwestowana, dobrze, że z nią nie wpadłem


Na górę
 Tytuł:
Post: pt sty 11, 2008 2:17 am 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn lis 29, 2004 6:23 pm
Posty: 564
Lokalizacja: WROCŁAW-Bristol UK
Tak przy okazji zapytam (S123 280TE) czy to normalny objaw jest : po przekręceniu stacyjki w pozycję ZAPŁON, zapala się kontrolka rezerwy, po odpaleniu silnika gaśnie i zapala się ponownie gdy w baku jest około 8l. O co biega, czy to jakiś niby test sprawności rezerwy przed jazdą??
Arti

_________________
MB W123 300D 80r. Czarnoksiężnik
MB S123 280TE 84r.-srebrny dawca
MB S123 280TE 83r.-zielonkawy project
MB S123 280TE 82r.-GRÜN Gurke=OGÓR
MB S124 280TE 96r.-BeetrooT
http://mackuz.bolinko.org/is/img5/11764 ... CT7881.jpg


Na górę
 Tytuł:
Post: pt sty 11, 2008 8:05 am 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob wrz 25, 2004 12:59 am
Posty: 519
Lokalizacja: Warszawa/Puławy
ZORTOX pisze:
O co biega, czy to jakiś niby test sprawności rezerwy przed jazdą??


Tak.

_________________
MB W126 500 SE ’82
MB W126 420 SEL '89


Na górę
 Tytuł:
Post: pn sty 14, 2008 12:15 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt mar 16, 2007 12:13 am
Posty: 239
Lokalizacja: Białystok
Tylko dziwne, że zapala się gdy w baku jest około 8 litrów.

Jak zmieniałem u siebie w QP pompę paliwa, to po 3 dniach jeżdżenia na rezerwie (a "Maleństwo" mało nie pali), zlałem do baniaka jakieś 14 -15 litrów :o

Pzdr

_________________
W123 280CE '84
Mitsubishi Pajero 3.0V6 '98
Volvo V50 2.0D '07


Na górę
 Tytuł:
Post: pn sty 14, 2008 2:30 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt paź 12, 2007 12:04 am
Posty: 223
To chyba masz podobny problem, ale czy benzyna też tworzy taki syf na czujniku, że przebija 'prąd rezerwy' ?

_________________
W123 200 Automatic

~W123 240D Taxi


Na górę
 Tytuł:
Post: wt sty 22, 2008 7:22 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pt sie 17, 2007 10:04 am
Posty: 62
Lokalizacja: Mazowieckie
Witam podłącze się do tematu i zapytam gdzie szukać czujnika poziomu paliwa w modelu kombi-240td?Rezerwa zapala się gdy wskaźnik pokazuje połowie zbiornika.


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl