Hello
Albert pisze:
Witam Szanownych Kolegow.
1. 115- jak sie sprawuje jako auto na codzien (dojazd do pracy 6 razy w tug,brak garazu,kolega co sie zna na mercach w warsztacie-jezdzi 126 500 coupe), czy jest bardzo awaryjne?
W prawidlowym stanie technicznym w ogole sie nie psuje. Awarie moga wystapic tylko na skutek skrajnego zurzycia elementow (wiekszosc czesci wymienia sie raz na pare - parenascie lat). Jezeli sie o to choc troche dba, to nie ma zadnego problemu. W codziennej eksploatacji ok. Tylko trzeba pamietac, aby je myc i regularnie woskowac - bo brudnym wstyd jezdzic ;-))
Albert pisze:
Witam Szanownych Kolegow.
2. silnik 200- czy starcza zeby to auto napedzic i godnie poruszac po drogach szybkiego ruchu ? Jakie sa graniczne przebiegi ?Oraz spalanie?
Diesel? W miesice jest ok, na trasach szybkiego ruchu to troche za malo. Spalanie, zaleznie od roznych czynnikow 7-9 l/100km
Albert pisze:
Witam Szanownych Kolegow.
3. A takze, czego sie spodziewac na rynku-jakie ceny za jakie stany mozna nabyc ?A dostepnosc i ceny czesci?
2000zl stan :-/ przedagonalny (cena skupu na szrocie), 3000 auto pordzewiale, ale nienajgorsze technicznie, ok. 6000 stan ok, >10000 stan dobry ;-)) >20000 stan idealny.
Uwaga: nie kupowac aut "po remocie kapitalnym" (wygladajace na pierwszy rzut oka jak nowe) w cenie rzedu 4000-5000 - to auta robione na sztuke.
Ceny czesci - w podrobach porownywalne do innych samochodow, w oryginale IMHO w wielu wypadkach nizsze niz do innych samochodow np. francuskich.
Dostepnosc czesci: Na szrotach prawie juz nie wystepuje. Dozo czesci dostepne w podrobach (w tym prawie wszystkie blachy), prawie cala mechanika pasuje od 123 i niektore kawalki mozna przekladac tez z 126 ;-))). W ASO dostypny jest pelny asortyment czesci - lacznie z przlacznikami, galkami, uszczelkami itp.
_________________
<b><font size=-1 color=yellow>Szymon</font></b>
<font size=-2 color=00BB00>W116 280SE</font>
<font size=-2>
http://mb.vsa.com.pl </font>