MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest wt sie 19, 2025 6:19 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
Post: pn gru 17, 2007 5:16 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob paź 20, 2001 2:00 am
Posty: 2387
Lokalizacja: Stargard
jak wiadomo w moim MB jest strasznie nie pasująca brzydka kierownica firmy BBS :P jako, że chciałem ją obszyć zapożyczyłem (ale wchodzi też w grę nabycie :P) ładną fabryczną kierownice MB Obrazek
Problem w tym że BBS nie chce się wyprowadzić... dosyć mocno zjechane gniazdo imbusa :( 2 mechaników męczyło się dzisiaj prawie 2h i nic nawet nie drgnęło:( ... Jakiś ratunek ?? i czy przypadkiem nie ma tam lewego gwintu?? albo może ma ktoś jakiś zaczarowany sposób na odkręcenie tego ustrojstwa ??

_________________
w124 230 CE '89r Przyrósł do mnie i nie chce się odczepić ;P
300c 5.7 hemi 2004 (tak znowu to zrobiłem ... prawie jak Kijek)
i jeszcze ze 2 inne na F i na... VW :P
ex 126 280se Kijek
ex 115 220d


Na górę
 Tytuł:
Post: pn gru 17, 2007 7:06 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt maja 24, 2005 8:46 pm
Posty: 2195
Lokalizacja: [ZS] Szczecin
Kup nowa srube a do tej niech cos przyspawaja (nakretke, duza najlepiej) i wtedy kreca. Tam jest normalny gwint.

_________________
Toyota MR2 2,0 '93
Chrysler Voyager 3,8 auto na zakupy :)
ex: S124 300TE 4matic '87 w świni, patyku i leniuchu
ex: Ford Escort MK II 75' 1,3GL
ex: Nissan Micra 1,3 RR Edition
Ex: W124 300E 4matic '87
[url=http://www.w114-115.org.pl/jomla/content/view/145/52/]RR Auto Szczecin-Pilchowo, ul. Staroleśna 1A[/url]


Na górę
 Tytuł:
Post: pn gru 17, 2007 7:47 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz paź 08, 2006 10:04 pm
Posty: 2233
Lokalizacja: Lublin
Co te sruby tak trzymaja.. U Juranda jak szabrowalismy kierownice, to tez bez walenia mlotkiem sie nie obylo. A kiere juz zanabyles czy szukasz dopiero? Bo ja mam stara od swojego, stan chyba podobny do tej ze zdjecia, srube gratis dostaniesz [zlosnik]

_________________
..technika idzie do przodu a dla mnie i tak czas sie zatrzymal w 98r..

*C124 E200 94r. brillantsilber *W124 250D 86r. taigabeige *W126 260SE 87r. nauticblau ex*W124 300D 92r. arcticweiss ex *S210 270CDI 01r. antrazitgrun *W202 C180 96r. brillantsilber ex


Na górę
 Tytuł:
Post: pn gru 17, 2007 8:25 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr paź 18, 2006 9:02 pm
Posty: 3164
Numer GG: 4094058
Lokalizacja: Warszawa--> Leoncin
oj chyba faktycznie mocny spaw bedzie potrzebny
Ja w w123 kupilem sobie kiedys nowa kierownice i jej nie wymienilem bo trzymało tak mocno ze klucze sie wszystkie okrągłe zrobiły :D

_________________
Chrome N Paint Custom Shop
Lakiery House Of Kolor / Felgi Dayton Wire Wheels


Cadillac DeVille Lowrider
Chevy '64 Impala SS Lowrider
C123 280CE
S124 250D
Lincoln Town Car -ex
C124 300CE 24V -ex
W126 420SEL Cali. -ex
W123 240D '84 -ex
W123 200D -ex


Na górę
 Tytuł:
Post: pn gru 17, 2007 8:25 pm 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lut 26, 2003 7:02 pm
Posty: 6472
Lokalizacja: Ciecin
kruszunku, w tureckich gettach dużych, niemieckich miast jest taki rytuał, że sportowe kierownice przykręca się śrubą maczaną w kleju typu PATEX, więc nic dziwnego, że masz problem.

_________________
123. W, S i C.


Na górę
 Tytuł:
Post: pn gru 17, 2007 8:59 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw paź 16, 2003 10:16 pm
Posty: 974
Lokalizacja: pomiędzy Legnicą a Wrocławiem
Jechałem dziś przez Kruszyn, wiem skąd ta tablica ;)

Ja do W123, żeby odkręcić użyłem palnika. Inaczej nie chciała śruba puścić.

_________________
MB 123 200D '81, wersja taxi, podłokietnik, elektryczne lusterko - najsympatyczniejszy dieselek.
MB 123 230E, ASB i gaz 82 - dawca
Audi 100 2,3, ASB i gaz 91.


Na górę
 Tytuł:
Post: pn gru 17, 2007 11:48 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob paź 20, 2001 2:00 am
Posty: 2387
Lokalizacja: Stargard
(me: how) pisze:
kruszunku, w tureckich gettach dużych, niemieckich miast jest taki rytuał, że sportowe kierownice przykręca się śrubą maczaną w kleju typu PATEX, więc nic dziwnego, że masz problem.


hehe :P w jakieś niemieckiej fabryce samochodów Mercedes Benz chyba też musiało być dużo turasów bo na klej to miałem zamontowane śruby od przegubu półosi :P:P:P ( no przecież pisze że chce zamontować poprawna politycznie :P )i też im proponowałem przyspawanie nakrętki to trochę obawiali się :P
A kierownice którą widać planuje nabyć :P

_________________
w124 230 CE '89r Przyrósł do mnie i nie chce się odczepić ;P
300c 5.7 hemi 2004 (tak znowu to zrobiłem ... prawie jak Kijek)
i jeszcze ze 2 inne na F i na... VW :P
ex 126 280se Kijek
ex 115 220d


Na górę
 Tytuł:
Post: sob lut 02, 2008 11:53 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob paź 20, 2001 2:00 am
Posty: 2387
Lokalizacja: Stargard
(me: how) pisze:
kruszunku, w tureckich gettach dużych, niemieckich miast jest taki rytuał, że sportowe kierownice przykręca się śrubą maczaną w kleju typu PATEX, więc nic dziwnego, że masz problem.


tak w woli informacji
Na tureckie patenty najlepszy dobry polski mechanik :)


Dzisiaj z pomocą Jurka BBS wylądował w bagażniku :P teraz uczę się od nowa kręcić tym kołem sterowym ale jest gucio :):P

_________________
w124 230 CE '89r Przyrósł do mnie i nie chce się odczepić ;P
300c 5.7 hemi 2004 (tak znowu to zrobiłem ... prawie jak Kijek)
i jeszcze ze 2 inne na F i na... VW :P
ex 126 280se Kijek
ex 115 220d


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz lut 03, 2008 5:45 am 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lip 06, 2007 8:40 pm
Posty: 512
Lokalizacja: Piastów (Warszawa)
Też miałem takie g... jak kupiłem swoją żółtą beczułkę. Też miałem problemy z odkręceniem, ale jakoś poszło. Do nowej długo się nie musiałem przyzwyczajać, bo krótko jeździłem z dziwolągiem, ale w pierwszej chwili, faktycznie, jak koło sterowe od TITANICA [zlosnik]

Przyzwyczaisz się i nie będziesz chciał mniejszej. Leciutko teraz chodzi, prawda? [cool]

_________________
Pozdrawiam - Bartek

MERCEDES-BENZ A 160 CDI 2005r. Jeszcze nie mój.
Mercedes W123 240D 1979r. - do sprzedaży jako dawca.
VW GOLF 1,6 LPG AUTOMAT 3D 1990r. -"CZARNY LOTNIK" - Sprzedany.


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz lut 03, 2008 10:12 am 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob paź 20, 2001 2:00 am
Posty: 2387
Lokalizacja: Stargard
bartekmw pisze:
Też miałem takie g... jak kupiłem swoją żółtą beczułkę. Też miałem problemy z odkręceniem, ale jakoś poszło. Do nowej długo się nie musiałem przyzwyczajać, bo krótko jeździłem z dziwolągiem, ale w pierwszej chwili, faktycznie, jak koło sterowe od TITANICA [zlosnik]

Przyzwyczaisz się i nie będziesz chciał mniejszej. Leciutko teraz chodzi, prawda? [cool]


leciutko jak leciutko ale jest zdecydowanie głębiej osadzona jak BBS i nie sterczy tak przed nosem :)

_________________
w124 230 CE '89r Przyrósł do mnie i nie chce się odczepić ;P
300c 5.7 hemi 2004 (tak znowu to zrobiłem ... prawie jak Kijek)
i jeszcze ze 2 inne na F i na... VW :P
ex 126 280se Kijek
ex 115 220d


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 16 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl