MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest sob sie 02, 2025 2:18 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1651 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 194 95 96 97 98111 Następna
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: pn lis 12, 2007 10:28 am 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw paź 06, 2005 7:55 pm
Posty: 1503
Lokalizacja: Łódź [EL]/Szczecin [ZS] czasami
bart_no_one pisze:
Wklejasz te banialuki jakiegos profesorka ktory napisal doktorat albo profesure


Troche OT, ale od kiedy to sie pisze "profesure"?
Ja myslalem ze to zawsze daja za caloksztalt pracy naukowej... <br>Dodano po 2 minutach.:<br> Lelek a jak hula 2,2DTI na OR?
Bo w Vectrze C ten silnik przy gorszym paliwie przelacza sie nam w stan awaryjny bardzo czesto...

_________________
"Think Locally,
Fuck Globally"

Kiedyś:
Matiz z kratką - Twardy Zawodnik; MB W124 230TE Aut. - Baleron Forever; Ford Focus II 5d - Fantastic Sam Plastik

Dziś:
Ford Focus kombi III - cholerne 6 biegów!


Na górę
 Tytuł:
Post: pn lis 12, 2007 11:13 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz lis 05, 2006 8:54 pm
Posty: 92
Lokalizacja: Koblenz
zebda pisze:
Lelek a jak hula 2,2DTI na OR?
Bo w Vectrze C ten silnik przy gorszym paliwie przelacza sie nam w stan awaryjny bardzo czesto...


Jak narazie spisuje sie bardzo dobrze. Instalacja 2-zbiornikowa dziala bez problemow.
Z samym samochodem mialem w poczatkowej fazie jeden problem. Prawdopodobnie zbyt czesto robilem eksperymenty i przelanczalem instalacje bez uprzedniego rozgrzania OR i to spowodowalo duza ilosc sadzy ktora zapchala mi doszczetnie zawor powrotu spalin do silnika, wtedy przelanczal sie silnik na prace w stanie awaryjnym. W serwisie zaproponowali mi jego wymiane ( mialo to kosztowac okolo 500 € ).
Wzialem inicjatywe w swoje rece, zostal on tylko dokladnie wyczyszczony i hula do dzisiaj jak nowy. Moze to on tez jest przyczyna ze wlancza sie stan awaryjny ( przyczyn moze byc wiele ).

A tak wlasciwie , czy masz instalacje czy po prostu podjales ryzyko z najwyzszej polki ?

_________________
Opel Zafira 2,2 DTI

Roslinny ? Do pelna prosze !

www.ekoforum.pl


Na górę
 Tytuł:
Post: pn lis 12, 2007 11:29 am 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw paź 06, 2005 7:55 pm
Posty: 1503
Lokalizacja: Łódź [EL]/Szczecin [ZS] czasami
Ot tak pytam...nie mam doswiadczen w jezdzie w Vectrze na OR...w 123 czy 124 nie mialbym pewnie oporow, ale w nowszym Dieslu (brrr koszt wewntualnej wymiany pompy czy wtryskiwaczy jakos mnie/nas odstrasza od eksperymentow, nawet z tankowaniem na stacjach NoName)

_________________
"Think Locally,
Fuck Globally"

Kiedyś:
Matiz z kratką - Twardy Zawodnik; MB W124 230TE Aut. - Baleron Forever; Ford Focus II 5d - Fantastic Sam Plastik

Dziś:
Ford Focus kombi III - cholerne 6 biegów!


Na górę
 Tytuł:
Post: pn lis 12, 2007 11:44 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz lis 05, 2006 8:54 pm
Posty: 92
Lokalizacja: Koblenz
zebda pisze:
Ot tak pytam...nie mam doswiadczen w jezdzie w Vectrze na OR...w 123 czy 124 nie mialbym pewnie oporow, ale w nowszym Dieslu (brrr koszt wewntualnej wymiany pompy czy wtryskiwaczy jakos mnie/nas odstrasza od eksperymentow, nawet z tankowaniem na stacjach NoName)


W dieslach nowej generacji z bezposrednim wtryskiem jazda na OR bez odpowiednio dzialajacej instalacji laczy sie ze 100% ryzykiem, tak mowi teoria. Tutaj mozesz cos niesos znalezc.

http://rapsdb.rapsinfo.de/index.php?mar ... astTouched

Jazda na OR samochodami z systemem Common Rail ( CDI, CDTI, HDI, JTD... ) pozostaje jak narazie calkowicie niewskazana, chociaz juz niektorzy jezdza. Znajdziesz rowniez w banku informacji powyzej.

_________________
Opel Zafira 2,2 DTI



Roslinny ? Do pelna prosze !



www.ekoforum.pl


Na górę
 Tytuł:
Post: śr gru 05, 2007 1:49 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: ndz paź 09, 2005 1:28 pm
Posty: 1004
Lokalizacja: Pleszew
nikt nie zgłosił się jeszcze po olej który kiedyś oferowałem, ilość rośnie odbiorcy brak, cena 1zł/litr więc może ktoś pomoże i uwolni mojego dawnego dostawcę od tego towaru ;)

tel 509 796 706 Mirek, powoływać sie na Piotrka


Na górę
 Tytuł:
Post: śr gru 05, 2007 2:10 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn maja 17, 2004 6:54 am
Posty: 2088
Lokalizacja: Kielce
ja moge brac .. ale nie mam transportu do Kielc wiec dupa

_________________
ex W123 280E "CZOŁG" sprawił że pokochałem M110
C123 280CE '79 "QP" Klimaanlage, ASB, heated seats, Lampewiperanlage, Becker Mexico with Kurier
C123 280CE "Carlsson"
W107 560sl
W108 280se 3.5 Rote Sau


Na górę
 Tytuł:
Post: śr gru 05, 2007 2:30 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz lis 05, 2006 8:54 pm
Posty: 92
Lokalizacja: Koblenz
Sokol pisze:
nikt nie zgłosił się jeszcze po olej który kiedyś oferowałem, ilość rośnie odbiorcy brak, cena 1zł/litr więc może ktoś pomoże i uwolni mojego dawnego dostawcę od tego towaru ;)

tel 509 796 706 Mirek, powoływać sie na Piotrka


Jak widzisz @Sokol, chyba potwierdzaja sie moje przypuszczenia (ale tylko przypuszczenie ). Jak mowa o tym ze sie jezdzi na OR to wszyscy to robia, ale nazekaja ze OR tez jest juz drogi.
Ty jednak zaproponowales kilkaset litrow i to prawie za darmo, a nikt go nie chce. Dziwny narod.
Mam do Ciebie ponad 1000 km to troche za duzo bo uwolnilbym Ciebie od tego problemu, a i kilku moich znajomych, ktorzy tez jezdza na OR byliby mi wdzieczni za taka przysluge.
I jeszcze jedno przed kiloma dniami pokazal sie u nas ON na kilku stacjach ktorego cena byla wyzsza od benzyny. Powoli chyba przychodzi system jak w Szwajcarji gdzie ON jest jest najdrozszym paliwem.

_________________
Opel Zafira 2,2 DTI



Roslinny ? Do pelna prosze !



www.ekoforum.pl


Na górę
 Tytuł:
Post: czw gru 06, 2007 12:21 am 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt sie 15, 2006 10:06 am
Posty: 523
Lokalizacja: PRA
Martini pisze:
chłopaki, zmieniłem furkę i mam pytanie (szczerze to przeraża mnie szukanie odpowiedzi w dziweiędziesięcio paro stronicowym wątku), czy pompa lucasa w W210 E220D może spokojnie tak jak 250D z W124 pracować na OR 100%?


w ferworze waszej chorej kłutni w tym wątku nikt mi nie odpowiedział na zadane przeze mnie dla mnie istotne pytanie, a że watek wrócił na TOP TEN zapytam jeszcze raz (patrz cytat)

_________________
ex MB W201 200D '85 automat w stanie agonalnym. Panie, świeć nad jego gwiazdą...
ex MB W124 250D '85 manual w stanie dobrym plus plus (astral silver metalic)


W210 E220D 97 budyń do sprzedania

Oo==oO


Na górę
 Tytuł:
Post: czw gru 06, 2007 7:31 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: śr paź 30, 2002 4:52 pm
Posty: 160
Lokalizacja: Trzebnica
Hej

Co do lucasa to słyszałem że te pompy często się zacierają na OR :(
Widziałem dwa autka które jeździły na OR i miały te pompy był to Ford Transit i Peugeot J5. W przypadku forda niebyło różnicy w J5 pompa chodziła bardzo głośno i użytkownik zrezygnował po jednym zbiorniku OR-u. zaznacze że obydwa pojazdy jeździły na niepodgrzewanym OR.

Pozdrawiam

_________________
Pozdrawiam.

W114 250CE'1969[sprzedany]
W115 220D 1974 OR [RIP]
W123 240D 1978 OR POWER [RIP]
w114 220D 1970 ex 230.6


Na górę
 Tytuł:
Post: czw gru 06, 2007 9:30 am 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt sie 15, 2006 10:06 am
Posty: 523
Lokalizacja: PRA
dzięki Martin. Dawno się nie udzielałeś na forum ;)

boje się tego okulara zalewać OR, chyba najwcześniej spróbuje na wiosne kiedy +15 będzie normą. Codziennie używany samochód wyklucza "eksperymenty". Oczywiście bez podgrzewacza...

_________________
ex MB W201 200D '85 automat w stanie agonalnym. Panie, świeć nad jego gwiazdą...

ex MB W124 250D '85 manual w stanie dobrym plus plus (astral silver metalic)





W210 E220D 97 budyń do sprzedania



Oo==oO


Na górę
 Tytuł:
Post: czw gru 06, 2007 3:32 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz lis 05, 2006 8:54 pm
Posty: 92
Lokalizacja: Koblenz
Halo @Martini, do wiosny jeszcze dlugi czas i mozesz troche poszperac. Sam z tego kozystalem.

http://rapsdb.rapsinfo.de/index.php?mar ... astTouched

To jest chyba jeden z najwiekszych bankow informacji na swiecie.

_________________
Opel Zafira 2,2 DTI



Roslinny ? Do pelna prosze !



www.ekoforum.pl


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz gru 16, 2007 12:43 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: ndz lut 18, 2007 10:25 am
Posty: 302
Lokalizacja: Jelenia Góra
Witam po dluzszej nieobecnosci na forum.Za tydzien wracam sobie z Hiszpanii do Polski na swieta oczywiscie na OR.Ciekawi mnie jeden temat ktorego nie przerabialem.Czy na 100 OR i rozgrzanym silniku temperatury rzedu -8 stopni nie są grozne?Chodzi oczywiscie o odcinek zbiornik podgrzewacz.Czy powrot paliwa do zbiornika jest w stanie utrzymac plynnosc oleju w zbiorniku.Pytanie czy ktos to przerabiał.Nadmieniam ze caly czas jezdze na 100 OR ale jeszcze nigdy nie przelatywałem Francji i Niemiec przy ujemnych temperaturach.

_________________
S 124 300D 92 r.-girasol www.psicholog.eu szkolenia psów Jelenia Góra


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz gru 16, 2007 5:38 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz lis 05, 2006 8:54 pm
Posty: 92
Lokalizacja: Koblenz
Jezeli nie masz instalacji dwuzbiornikowej i silnik jest rozgrzany to dolej okolo 20% ON i przy tych temperaturach mozesz spokojnie jechac, tylko pamietaj , ze gdy temperatura spadnie ponizej -10°C to dolej jeszcze wiecej ON bo przy tej temperaturze moze dojsc do zablokowania filtra jezeli postoj bedzie trwal kilka godzin.
W Niemczech w tym regionie gdzie mieszkam temperatura spada w nocy zaledwie do -4°C i to na bardzo krotko. Tedy tez bedziesz musial przejezdzac.

_________________
Opel Zafira 2,2 DTI



Roslinny ? Do pelna prosze !



www.ekoforum.pl


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz gru 16, 2007 7:40 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: ndz lut 18, 2007 10:25 am
Posty: 302
Lokalizacja: Jelenia Góra
lelek_der_1 pisze:
Jezeli nie masz instalacji dwuzbiornikowej i silnik jest rozgrzany to dolej okolo 20% ON i przy tych temperaturach mozesz spokojnie jechac, tylko pamietaj , ze gdy temperatura spadnie ponizej -10°C to dolej jeszcze wiecej ON bo przy tej temperaturze moze dojsc do zablokowania filtra jezeli postoj bedzie trwal kilka godzin.
W Niemczech w tym regionie gdzie mieszkam temperatura spada w nocy zaledwie do -4°C i to na bardzo krotko. Tedy tez bedziesz musial przejezdzac.

Przerw nie bedzie jazda non stop na 2 kierowcow postój tylko na dolewanie słonecznika tak wiec silnik nie bedzie stygł,podgrzewacz mam seryjny tzn.ponizej 8 stopni celciusza termostat puszcza paliwo poprzez podgrzewaczPoprzednie Borze Narodzenie przelecialem całą Europe na czystym OR ale było duzo cieplej.

_________________
S 124 300D 92 r.-girasol www.psicholog.eu szkolenia psów Jelenia Góra


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz gru 16, 2007 8:35 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz lis 05, 2006 8:54 pm
Posty: 92
Lokalizacja: Koblenz
To bez obaw, tylko dusic pedal gazu.

_________________
Opel Zafira 2,2 DTI



Roslinny ? Do pelna prosze !



www.ekoforum.pl


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1651 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 194 95 96 97 98111 Następna

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl