MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest ndz sie 17, 2025 11:07 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 47 ]  Przejdź na stronę 1 2 3 4 Następna
Autor Wiadomość
Post: sob gru 08, 2007 5:18 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob lis 04, 2006 6:10 pm
Posty: 1380
Lokalizacja: Goleniów
A więc tak jak mówiłem tak zrobiłem, jestem szczęśliwym posiadaczem drugiej CE, z wyposażenia ma chyba wszystko oprócz webasta i elektryki fotela pasażera, naprawde zajefajne autko, automat pięknie zmienia biegi, choć pierwszw chwile były dla mnie ciężki jazdą automatem, do naprawy mam szyberdach(zerwana linka), szyba jest do wymiany jak i przedni zderzak i chyba coś jest z prawym podnośnikiem szyby, bo się zacina. Generalnie autko było przez poprzedniego właściciela zaniedbany, strasznie brudno było w środku, i tym zapach papierosów mnie dobija, nie wiem jak go zwalczyć, oto kilka fotek zrobionych po ciemku, jutro zamieszczs lepsze:
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
PS. kupiłem go za 7 tyś. zł :)

_________________
Pozdrawiam Mati.
W140 S500 Coupe 94r.
Częśći do W140
Ex:W124 230 TE 86r.;W124 300 CE 89r.; W123 300 D 78r.; W124 300 CE 24V


Ostatnio zmieniony ndz lut 17, 2008 11:51 am przez butek22, łącznie zmieniany 2 razy.

Na górę
 Tytuł:
Post: sob gru 08, 2007 5:35 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr paź 18, 2006 9:02 pm
Posty: 3164
Numer GG: 4094058
Lokalizacja: Warszawa--> Leoncin
to tamten z ogłoszenia ?? gratuluje :)
Jak bedziesz miał czas to zerknął byś mi jak on ma rozwiazaną sprawe z rura dolotową?? i jak wygląda ten gaz? ale to tak przy okazji :)
Bardzo ładny .. za taką cene to napewno ebdzie miał troszke usterek. a jak chodzi?? ma moc? Jak dźwięk?? :)
ho ho ho :) Czy przebieg ma tam 444 tys??
Solidnie się prezentuje.. zobaczymy w jakim jest stanie faktycznie.
Jeszcze raz gratuluje :)

_________________
Chrome N Paint Custom Shop
Lakiery House Of Kolor / Felgi Dayton Wire Wheels


Cadillac DeVille Lowrider
Chevy '64 Impala SS Lowrider
C123 280CE
S124 250D
Lincoln Town Car -ex
C124 300CE 24V -ex
W126 420SEL Cali. -ex
W123 240D '84 -ex
W123 200D -ex


Na górę
 Tytuł:
Post: sob gru 08, 2007 5:40 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob lis 04, 2006 6:10 pm
Posty: 1380
Lokalizacja: Goleniów
Tak to jest ten z ogłoszenia, silniczek chodzi rewelacyjnie, na pb pali na dotyk, aż sam się dziwie że tak ładnie, przebieg na zegarze ma 144tyś :lol:
Tłumniki ma wszystkie oryginalne, więc za głośno nie warczy, szczerze powiedziawszy, spodziewałem się troche lepszych osiągów, ale i tak rwie, dużo w tym zasługi w skrzyni, niestety automat, ale powoli zaczyna mi się podobać

_________________
Pozdrawiam Mati.
W140 S500 Coupe 94r.
Częśći do W140
Ex:W124 230 TE 86r.;W124 300 CE 89r.; W123 300 D 78r.; W124 300 CE 24V


Na górę
 Tytuł:
Post: sob gru 08, 2007 5:43 pm 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lut 26, 2003 7:02 pm
Posty: 6472
Lokalizacja: Ciecin
Ale kierownica to z Cepelii normalnie.

_________________
123. W, S i C.


Na górę
 Tytuł:
Post: sob gru 08, 2007 5:53 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: sob lis 20, 2004 6:02 pm
Posty: 1919
Numer GG: 12453483
Lokalizacja: Warszawskie Jelonki
Nie, żebym miał krakać, ale do tego silnika mieszalnikowa instalacja?
Tu powinien być IGS.
Obyś nie miał z nią problemów.
;)


Na górę
 Tytuł:
Post: sob gru 08, 2007 6:00 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob lis 04, 2006 6:10 pm
Posty: 1380
Lokalizacja: Goleniów
kierownica jest beee, w najbliższym czasie zmienie na normalną, a z gazem póki co jest ok, troche za niskie trzyma obroty, ale myśle że to kwestia regulacji

_________________
Pozdrawiam Mati.
W140 S500 Coupe 94r.
Częśći do W140
Ex:W124 230 TE 86r.;W124 300 CE 89r.; W123 300 D 78r.; W124 300 CE 24V


Na górę
 Tytuł:
Post: sob gru 08, 2007 6:08 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr paź 18, 2006 9:02 pm
Posty: 3164
Numer GG: 4094058
Lokalizacja: Warszawa--> Leoncin
Waciak pisze:
Nie, żebym miał krakać, ale do tego silnika mieszalnikowa instalacja?
Tu powinien być IGS.
Obyś nie miał z nią problemów.
;)


hmm a powiedz mi czy jak mam : parownik landi renzo, komputerek Lambdy (czy jak kto woli Lambady [zlosnik] ) Landi Renzo ... to znacyz ze moge mieć IGS ?? czy nadal to jest jakas kicha? <br>Dodano po 2 minutach.:<br>
mati124 coupe pisze:
kierownica jest beee, w najbliższym czasie zmienie na normalną, a z gazem póki co jest ok, troche za niskie trzyma obroty, ale myśle że to kwestia regulacji


no kierownica nedzna.... hmm ale ogólnie jak chodiz na gazie?? duzo slabszy niz na Pb ? ... obroty trzyma pewnie ok 600-700obr? <br>Dodano po 2 minutach.:<br>
mati124 coupe pisze:
przebieg na zegarze ma 144tyś :lol:
niestety automat, ale powoli zaczyna mi się podobać

przebieg troszke pewnie naciagniety .. (w sumie jak wiekszosc)
Ja tam bym sie cieszył z tego automata .. w sumie z tego co wiem to 300ce 24v jest dynamiczniejszy na automacie niz na tym powolnym manualu

_________________
Chrome N Paint Custom Shop
Lakiery House Of Kolor / Felgi Dayton Wire Wheels


Cadillac DeVille Lowrider
Chevy '64 Impala SS Lowrider
C123 280CE
S124 250D
Lincoln Town Car -ex
C124 300CE 24V -ex
W126 420SEL Cali. -ex
W123 240D '84 -ex
W123 200D -ex


Na górę
 Tytuł:
Post: sob gru 08, 2007 6:08 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob lis 04, 2006 6:10 pm
Posty: 1380
Lokalizacja: Goleniów
Obroty właśnie trzyma gdzieś w tych granicach i zdarza mu się czasem zgasnąć na gazie, różnica mocy jest spora między pb a gazem
A z dolotem powietrza jest tak jak na zdjęciu:
Obrazek
Tyle że w tą dużą rure przy filtrze wchodzi mniejsza, także silnik bierze też z boku powietrze, dalej jest przymocowana przy lampie, tak jak w oryginale

_________________
Pozdrawiam Mati.
W140 S500 Coupe 94r.
Częśći do W140
Ex:W124 230 TE 86r.;W124 300 CE 89r.; W123 300 D 78r.; W124 300 CE 24V


Ostatnio zmieniony sob gru 08, 2007 6:12 pm przez butek22, łącznie zmieniany 1 raz.

Na górę
 Tytuł:
Post: sob gru 08, 2007 6:10 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr paź 18, 2006 9:02 pm
Posty: 3164
Numer GG: 4094058
Lokalizacja: Warszawa--> Leoncin
mati124 coupe pisze:
Obroty właśnie trzyma gdzieś w tych granicach i zdarza mu się czasem zgasnąć na gazie, różnica mocy jest spora między pb a gazem


A weź zdejmij rurę (tą co idzie do filtra powietrza) i ja tak zagnij troszke za reflektor .. i wtedy zobacz jakie obroty...

_________________
Chrome N Paint Custom Shop
Lakiery House Of Kolor / Felgi Dayton Wire Wheels


Cadillac DeVille Lowrider
Chevy '64 Impala SS Lowrider
C123 280CE
S124 250D
Lincoln Town Car -ex
C124 300CE 24V -ex
W126 420SEL Cali. -ex
W123 240D '84 -ex
W123 200D -ex


Na górę
 Tytuł:
Post: sob gru 08, 2007 6:14 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob lis 04, 2006 6:10 pm
Posty: 1380
Lokalizacja: Goleniów
własnie też tak myśle, w drugim CE tak mam zrobione i obroty się trzymają :)
Ale fakt faktem silnik ten w porównaniu z M103, nie powala na kolana osiągami, choć nie mówie że jest słaby

_________________
Pozdrawiam Mati.
W140 S500 Coupe 94r.
Częśći do W140
Ex:W124 230 TE 86r.;W124 300 CE 89r.; W123 300 D 78r.; W124 300 CE 24V


Na górę
 Tytuł:
Post: sob gru 08, 2007 6:18 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr paź 18, 2006 9:02 pm
Posty: 3164
Numer GG: 4094058
Lokalizacja: Warszawa--> Leoncin
no mnie moj 104 tez jakoś nie łamie :) ale w sumie jak sie depnie to szybko gina inne samochody.
Myśle ze jak by nie miał LPG to napewno spora różnica by była .. bo jednak gaz sporo tłamsi (nawet na Pb [wscieklosc] )
Metode zagiecia rury napewno da sie ominać .. ja dzisiaj po poprawianiu roboty mechanikow/gazowników mam juz zalozona .. i wywiercona dziórkę (juz w tym plastiku przy puszce)

_________________
Chrome N Paint Custom Shop
Lakiery House Of Kolor / Felgi Dayton Wire Wheels


Cadillac DeVille Lowrider
Chevy '64 Impala SS Lowrider
C123 280CE
S124 250D
Lincoln Town Car -ex
C124 300CE 24V -ex
W126 420SEL Cali. -ex
W123 240D '84 -ex
W123 200D -ex


Na górę
 Tytuł:
Post: sob gru 08, 2007 6:23 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob lis 04, 2006 6:10 pm
Posty: 1380
Lokalizacja: Goleniów
Może w przyszłym tygodniu będe montował BLOSA, jak coś to podziele się z tobą opinią, plusem takiego blosa jest to że nie zawęża dolotu, tak jak tradycyjny mikser, także i benzyna zyskuje troche fabrycznych koni

_________________
Pozdrawiam Mati.
W140 S500 Coupe 94r.
Częśći do W140
Ex:W124 230 TE 86r.;W124 300 CE 89r.; W123 300 D 78r.; W124 300 CE 24V


Na górę
 Tytuł:
Post: sob gru 08, 2007 6:26 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr paź 18, 2006 9:02 pm
Posty: 3164
Numer GG: 4094058
Lokalizacja: Warszawa--> Leoncin
hehe ja jak pojechałem z tym 104 na przeglad LPG to gazownik mi powiedział "Paaaanie gdzie pan chce tu BLOSa wstawic, przecie nigdzie sie go tu nie wcisnie" [zlosnik]

_________________
Chrome N Paint Custom Shop
Lakiery House Of Kolor / Felgi Dayton Wire Wheels


Cadillac DeVille Lowrider
Chevy '64 Impala SS Lowrider
C123 280CE
S124 250D
Lincoln Town Car -ex
C124 300CE 24V -ex
W126 420SEL Cali. -ex
W123 240D '84 -ex
W123 200D -ex


Na górę
 Tytuł:
Post: sob gru 08, 2007 6:35 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: sob lis 20, 2004 6:02 pm
Posty: 1919
Numer GG: 12453483
Lokalizacja: Warszawskie Jelonki
ALPAq pisze:
hmm a powiedz mi czy jak mam : parownik landi renzo, komputerek Lambdy (czy jak kto woli Lambady [zlosnik] ) Landi Renzo ... to znacyz ze moge mieć IGS ?? czy nadal to jest jakas kicha?


Przede wszystkim parownik/mieszalnik do IGS jest o wiele mniejszy niż tradycyjny. Wątpię czy wykorzystasz te elementy.
Trafia mi się ładny 300 TE 24V.
O ile go łyknę to właśnie założę IGS aby nie mieć kłopotów.
Wtrysku sekwencyjnego nie ma, bo nikt nie napisał ponoć programu.
Cytuję kilku gazowników.


Na górę
 Tytuł:
Post: sob gru 08, 2007 6:43 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr paź 18, 2006 9:02 pm
Posty: 3164
Numer GG: 4094058
Lokalizacja: Warszawa--> Leoncin
Waciak pisze:
Wtrysku sekwencyjnego nie ma, bo nikt nie napisał ponoć programu.
Cytuję kilku gazowników.


hmm ale do KE-jetronica sekwencje?? <br>Dodano po 1 minutach.:<br>
Waciak pisze:
Przede wszystkim parownik/mieszalnik do IGS jest o wiele mniejszy niż tradycyjny. Wątpię czy wykorzystasz te elementy.


hmm to czym się wizualnie ryróżnia IGS? bo ja to o LPG mam bardzo małe pojęcie ... i nawet nie wiem jaka ja mam instalacje [zlosnik]

_________________
Chrome N Paint Custom Shop
Lakiery House Of Kolor / Felgi Dayton Wire Wheels


Cadillac DeVille Lowrider
Chevy '64 Impala SS Lowrider
C123 280CE
S124 250D
Lincoln Town Car -ex
C124 300CE 24V -ex
W126 420SEL Cali. -ex
W123 240D '84 -ex
W123 200D -ex


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 47 ]  Przejdź na stronę 1 2 3 4 Następna

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 28 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl