MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest pn sie 18, 2025 12:26 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 18 ]  Przejdź na stronę 1 2 Następna
Autor Wiadomość
Post: czw lis 22, 2007 4:39 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: sob gru 10, 2005 12:34 pm
Posty: 254
Lokalizacja: Wrocław
Szanowni Koledzy,

proszę o ocenę wozu- czy warto, w Waszej opinii w niego inwestować (z perspektywą zmiany silnika na 300D), cena wywoławcza wozu 2000E, Mesia sprzedaje Belg. Zatem pytanie dodatkowe: Czy znacie kogoś ściągającego samochody z Belgii?
A teraz zdjęcia:

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Dziekuję i pozdrawiam

_________________
ex W123, '82, 240D
ex W123, '82, 230E
ex W126, 84, 500SE
ex W124, '89 300D
ex W126, '88 300SE
ex W126, '87 300SDL
ex W126, '91 420 SEC
W107, '80 450SLC (w spółce ze szwagrem)
W123, '81 230CE (w spółce z żoną)
W163, ML 350


Na górę
 Tytuł:
Post: czw lis 22, 2007 5:22 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr paź 25, 2006 7:47 pm
Posty: 1907
Lokalizacja: Lidzbark Warmiński
kalach pisze:
czy warto, w Waszej opinii w niego inwestować (z perspektywą zmiany silnika na 300D)

Jeśli chcesz wpakować 300D to nie warto.

_________________
S123 300TD


Na górę
 Tytuł:
Post: czw lis 22, 2007 6:00 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sie 19, 2005 3:53 am
Posty: 3996
Numer GG: 3939571
Lokalizacja: Zielona Góra
dla mnie za drogo jak na taki stan- blacha do roboty i tylne kły zderzaka, które są najdroższe, też do wymiany. Szkoda zmieniać na 300D skoro M110 jest sprawny. Nie jestem przeciwnikiem takiego kundelka, ale jeśli silnik jest OK to szkoda go wywalać.

_________________
S124 E300 TDT '95
W124 500E '92
W124 E320CE ' 95
W124 220E '93
S124 280TE '92
W140 500SE '94


Na górę
 Tytuł:
Post: czw lis 22, 2007 6:11 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn lis 29, 2004 6:23 pm
Posty: 564
Lokalizacja: WROCŁAW-Bristol UK
Moja wizja jest taka:
-kup go jeżeli jest zgodny z VINem inie jest zgnity na maxa
-możesz władować tam silnik od 300D (rozumiem że chodzi o ekonomię) ale tylko i wyłącznie pod jednym warunkiem : silnik 2,8 rozprostowujesz na stole i robisz kapitalkę...głowica,uszczelniacze,pierścienie,uszczelki itd. jeżeli ten silnik takowego remontu wymaga oczywiście :lol: i po tych zabiegach znów go upychasz z gracją do budy ciesząc się jak dziecko.
-jeżeli silnik jest super: nie kopci, nie łyka w nadmiarze oleju, odpala zawsze, ma właściwa kompresję na każdym garnku i sprzedający daje Ci gwarancję popartą jakimś kwitem lub dokumentacją (np. przeprowadzonych napraw silnika) to kup ten pojazd ale nie rób profanacji i scen z 300D
-w między czasie (jakąkolwiek byś nie wybrał opcję, należy ciągle dopieszczać wszystko np. uszczelki drzwi, chromy, tapicerka, detale itp.

ZAKłADAM ZE STAN TECHNICZNY JEST OK I NIE WYMAGA WKłADU FINANSOWEGO [zlosnik] [zlosnik] [zlosnik]

_________________
MB W123 300D 80r. Czarnoksiężnik
MB S123 280TE 84r.-srebrny dawca
MB S123 280TE 83r.-zielonkawy project
MB S123 280TE 82r.-GRÜN Gurke=OGÓR
MB S124 280TE 96r.-BeetrooT
http://mackuz.bolinko.org/is/img5/11764 ... CT7881.jpg


Na górę
 Tytuł:
Post: czw lis 22, 2007 6:12 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt kwie 27, 2004 2:19 pm
Posty: 3084
Lokalizacja: Żory
Lepiej kupić Trabanta z gazem.


Na górę
 Tytuł:
Post: czw lis 22, 2007 8:55 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob lip 28, 2007 2:46 am
Posty: 1254
Lokalizacja: Bydgoszcz
kalach pisze:
ena wywoławcza wozu 2000E

znaczy się to jest licytacja,czy cena do negocjacji,jeżeli ten drugi przypadek,to na twoim miejscu nawet bym się nie zastanawiał:)
co do zmiany silnika,to z grzeczności przemilczę [zlosnik]

_________________
Dunkelheit !


Na górę
 Tytuł:
Post: pt lis 23, 2007 12:39 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw paź 05, 2006 6:58 pm
Posty: 102
Lokalizacja: Gdańsk
Mam OM617 i taki chcialem, ale marze o M110.... A Coupe i OM jakos ladnie mówiac nie pasuje :/

_________________
MB W123 300D Automatic '82 "Pieszczoch"
WSK 125 B3 '73
Gaz 24 Wołga '72 "Lady Black"
VW Golf II 1.6D '89 "Nieoszlifowany Diament"


Na górę
 Tytuł:
Post: pt lis 23, 2007 2:44 am 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn mar 28, 2005 6:50 pm
Posty: 1596
Lokalizacja: Warszawa
Z tego co wiem to dolar jest teraz tani, może zamiast ściągać auto z Belgii, inwestować, a potem skundlić i zaprzepaścić całkowicie (no może nie całkowicie) nadzieje na to, że auto będzie miało jakąś wartość (to przynam się jest moja subiektywna ocena i purystyczne podejście do zgodności z VINem)... to lepiej się zainteresować W123 300CD, które były na rynku USA? Silnik z turbiną, oryginał i raczej rarytas na starym kontynencie...

A ten okaz niech kupi ktoś, kto go odratuje... bo ja na Warszawskich ulicach za często M110 w C123 to nie widuję i jestem przeciwny dobijaniu populacji.

Pozdrawiam,

_________________
Konrad Lapsz / harrier
[ex]: W126 280SE, S210 E320 CDI, X166 GL350 BlueTEC
[in]: S211 E320 CDI, W639 Viano 3.0 CDI


Na górę
 Tytuł:
Post: pt lis 23, 2007 9:00 am 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: wt sie 21, 2007 6:35 pm
Posty: 574
Lokalizacja: Siemianowice
Nie wiem czy reszta zauważyła ,ale pod maska jest nie porzadek , chodzi o oporniki które sa źle zamontowane brak plastików na przekaźniki i te nadkola wewnętrzne jakies dziwne jakby auto było po jakis przejsciach.

Pozdro

p.s.

kalach pisze:
z perspektywą zmiany silnika na 300D

z tym to sobie daj raczej spokój to moje zdanie i zgadza sie z moim przedmówcą:

harrier pisze:
to lepiej się zainteresować W123 300CD, które były na rynku USA

_________________
W 123 280E


Na górę
 Tytuł:
Post: pt lis 23, 2007 9:56 am 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 22, 2006 11:33 pm
Posty: 794
Lokalizacja: z Poznania
Popieram kolegów...

- auto ma bałagan pod maską i nadkola jakieś nie teges, co może podpowiadać, że jest zardzewiałe ( tylne nakola też)

Moim zdaniem nie jest warte 2.000 Euro.

Tak na marginesie - co to za seria- licznik 2 suwak 1 , pasy z tyłu a raczej ich brak( a otwór jest) drewno ? przełącznik świateł awaryjnych....

pozdrawiam
Lepiej poszukaj zarżnietego 230 lub 280 z niezłą blacha za śrubki tu w Polsce i zrób swapa a nie baw się w ściąganie bo szkoda twojego czasu i pieniędzy a efekt ten sam....

_________________
280 CE Automat.....,
W123 200D Miś! Pałkowy
Ex. MB 410


Na górę
 Tytuł:
Post: pt lis 23, 2007 2:39 pm 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: wt sie 21, 2007 6:35 pm
Posty: 574
Lokalizacja: Siemianowice
Monter pisze:
Tak na marginesie - co to za seria- licznik 2 suwak 1

tj jest II seria , a suwak podwójny był dopiero w 81 roku (ale juz nie pamietam w jakim miesiącu dokładnie)
wiec może to byc np 80r czyli druga seria z pojedyńczym suwakiem -dokładnie tak samo jak w moim [oczko]

Monter pisze:
drewno ? przełącznik świateł awaryjnych....

wszystko w należytym porządku duży przycisk awaryjny i drewno ZEBRANO

Pozdro

_________________
W 123 280E


Na górę
 Tytuł:
Post: pt lis 23, 2007 3:04 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 22, 2006 11:33 pm
Posty: 794
Lokalizacja: z Poznania
howser pisze:
wszystko w należytym porządku duży przycisk awaryjny i drewno ZEBRANO


Kiedyś sobie poczytam stronę Mackuz'a bo juz serie mi sie tak popieprzyły, że już nic nie wiem.. [zlosnik] ;)

pozdro

_________________
280 CE Automat.....,
W123 200D Miś! Pałkowy
Ex. MB 410


Na górę
 Tytuł:
Post: pt lis 23, 2007 5:16 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: sob gru 10, 2005 12:34 pm
Posty: 254
Lokalizacja: Wrocław
Dziękuję Kolegom,

potwierdziliście wszystkie moje wątpliwości.

Cytuj:
lepiej się zainteresować W123 300CD


To jasne [zlosnikz] , taka była moja pierwsza myśl, ale czy zmieszczę się w 20.000 zł?

Cytuj:
Lepiej poszukaj zarżnietego 230 lub 280 z niezłą blacha


A to druga myśl, ku której się skłaniam. Jeśli takiego zarżniętego macie na oku, chętnie mu się przyjrzę [zlosnik].

Choć może po prostu kupię niezłego 230 CE i będę jeździł bez żadnych udziwnień. ;)

Pozdrawiam i szukam dalej.

_________________
ex W123, '82, 240D
ex W123, '82, 230E
ex W126, 84, 500SE
ex W124, '89 300D
ex W126, '88 300SE
ex W126, '87 300SDL
ex W126, '91 420 SEC
W107, '80 450SLC (w spółce ze szwagrem)
W123, '81 230CE (w spółce z żoną)
W163, ML 350


Na górę
 Tytuł:
Post: pt lis 23, 2007 5:58 pm 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn kwie 24, 2006 2:13 am
Posty: 355
Lokalizacja: Warszawa/Ostrów Maz.
Minusy w blacharce (te które udało mi się zauważyć na przedstawionych zdjęciach) to zgnite tylne błotniki, co prawdopodobnie wiąże się z wymianą tylnych nadkoli i być może podłogi bagażnika. Plusem jest to, że wszystkie reparaturki są łatwo dostępne w przystepnych cenach. Jeżeli są to jedyne braki w blacharce, tzn. progi, podłoga i podłużnice są zdrowe - to OK.

Jeżeli do tego silnik jest w dobrym stanie, egzemplarz jest zgodny z VIN'em i jest kompletny, to wg mnie cena wywoławcza nie jest wygórowana.

Jeśli chodzi o przekładkę silnika, to moim zdaniem, kiepski pomysł (no ostatecznie na 300DT, gdyby oryginalny okazał się niezdatny do dalszej eksploatacji, jednak w takim przypadku cena wywoławcza byłaby stanowczo za wysoka).

_________________
C123 230C '77 - Puchata
W116 450SEL '79 - Pani Bulgot


Na górę
 Tytuł:
Post: sob lis 24, 2007 11:24 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw paź 04, 2007 7:46 am
Posty: 152
Lokalizacja: Radom
kalach pisze:
Choć może po prostu kupię niezłego 230 CE i będę jeździł bez żadnych udziwnień. ;)


Ja miałem 280 CE i teraz mam 230 CE i rowniez mam doswiadczenia z dieslami MB i moim skromnym zdaniem pomimo tego ze orginał to troche mi sie kłóci silnik diesla w coupe tym bardziej w tamtych czasach gdzie moc uzyskiwano poprzez zwiekszanie pojemnosci a nieżyłowano silników to tak troche własnie fajnie miec klasyczne auto w benzynie i pomimo ze niepowalaja osiagami i nie sa najtansze w uzytkowaniu to nawet ze Stanów chyba bym niechciał, jakby niebyło lekko sportowego auta w dieslu. A wybór 230 CE jak najbardziej trafny mozna zdrowym silnikiem zdziwic niejednego na swiatłach a i na stacji paliw nie klekam i nie płacze :cry:
A cena tego auta z Belgii nie jest powalająca bowiem w niemczech za podobne pieniadze jeszcze znajdziesz taką sztuke w duzo lepszym stanie i wiem co mówie bo ostatnie 3 lata spedziłem w poszukiwaniu egzemplarza dla siebie i co prawda udało mi sie trafic taka sztuke warta na tamtym rynku ok 5 tys E za połowe tej ceny ale naogladałem sie podobnych i za 2 tys E mozna kupic przyzwoite auto

_________________
SUZUKI GSXR 750(streetfighter)'89
124 230 E'91 - EX, 124 300 E'93 - EX,123 280 CE'78 - EX,
123 230 CE'84 - wolałbym sprzedać nerkę :)


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 18 ]  Przejdź na stronę 1 2 Następna

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl