MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest pn sie 18, 2025 2:33 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: wt lis 13, 2007 5:53 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw paź 04, 2007 7:46 am
Posty: 152
Lokalizacja: Radom
no to teraz możesz śmiało pchać w niego pieniążki masz naprawde CE
A poniżej masz wszystko co powinieneś mieć w aucie z wyposażenia kiedy został wyprodukowany jakie ma lampy itd.(masz identyczne auto jak moje kolor lakieru, tapicerki, silnik, rocznik, identyko sztuki [zlosnikz]
Gratuluje zakupu i do zobaczenia na trasie !

VIN WDB1232431A151426
Model 230 CE
Chassis 1232431A151426
Engine 102980 12 115428
Transmission 722401 02 102871
Order 0 3 283 42110
Approx. year 1983
Lights HELLA
Cab 01501
Dealer authorities sales / company employee (12 months) (283)
Interior fabric pine green (056)
Paint
881 thistle green metallic (с 01.01.1979 по 31.12.1986, с 1994)
Options
410 electric sliding roof (с 01.03.1965 по 29.02.1988)

420 automatic transmission, floor shift (с 01.01.1963)

466 central locking system (с 01.04.1970 по 31.10.1993)

504 outside rear view mirror, right, electrically adjustable (с 01.11.1978 по 29.02.1986)
outside rear view mirror, right, electrically adjustable (l.h.d.)
taxi version, f.r.g, and outside rear view mirror on the right

534 antenna, mechanically operated, without radio set (с 01.01.1963 по 30.11.1990)

_________________
SUZUKI GSXR 750(streetfighter)'89
124 230 E'91 - EX, 124 300 E'93 - EX,123 280 CE'78 - EX,
123 230 CE'84 - wolałbym sprzedać nerkę :)


Na górę
 Tytuł:
Post: wt lis 13, 2007 7:14 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz lis 11, 2007 3:56 am
Posty: 54
Lokalizacja: Ostrów Wlkp/Poznan
no widzisz jak bede potrzebowal czesci bede przynajmniej wiedzial gdzie taki stoi hehehe:PP ciesze sie trzeba przyznac ze ten kolor jest rzadki pozdrawiam blizniaka:P

_________________
w123 230ce 84' "nadzieję dał mi Bóg, matka miłość, ojciec siłę" ale gwiazdę kupiłem sobie sam hehe


Na górę
 Tytuł:
Post: wt lis 13, 2007 8:11 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw paź 04, 2007 7:46 am
Posty: 152
Lokalizacja: Radom
raja86 pisze:
no widzisz jak bede potrzebowal czesci bede przynajmniej wiedzial gdzie taki stoi hehehe:PP


A gdzie ma stać!? - w garażu [zlosnik] [zlosnik] [zlosnik]
8) (byle do wiosny) 8)

_________________
SUZUKI GSXR 750(streetfighter)'89
124 230 E'91 - EX, 124 300 E'93 - EX,123 280 CE'78 - EX,
123 230 CE'84 - wolałbym sprzedać nerkę :)


Na górę
 Tytuł:
Post: wt lis 13, 2007 8:20 pm 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt wrz 10, 2002 9:54 pm
Posty: 3156
Lokalizacja: prawie Poznań
raja86 pisze:
jesli ktos z poznania chcialby obejrzec auto life to zapraszam chetnie podjade i pokaze, wyslucham opini bo to zawsze pomaga!


Przeglądnij dział spoty i zloty bo szykuje się małe spotkanie w Poznaniu.

_________________
230TE S123 E23'85; 560SEC C126 E56'90; 450SEL W116 E69'75; 280CDI 4MATIC E30D'07
Pozdrowienia z Wielkopolski
604-18-22-31
EX W201E20'86; W124E26'90; W116E28'79; C123E28'81; C126E56'90; C126E56'87; R107E28'78; W126E42'90; R107E50'84; R107E50'88;R129E50'98


Na górę
 Tytuł:
Post: śr lis 14, 2007 10:11 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz lis 11, 2007 3:56 am
Posty: 54
Lokalizacja: Ostrów Wlkp/Poznan
oki dzieki sprawdze:P

_________________
w123 230ce 84' "nadzieję dał mi Bóg, matka miłość, ojciec siłę" ale gwiazdę kupiłem sobie sam hehe


Na górę
 Tytuł:
Post: czw lis 15, 2007 8:37 am 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn maja 17, 2004 6:54 am
Posty: 2088
Lokalizacja: Kielce
Wojt@s pisze:
Oleje mineralny od syntetycznych różnią się bardzo zasadowością i ilością środków płuczących. Dla mercedesa jedynie mineralny tzn. dla silników z przebiegiem. Problemy z ciśnieniem miałeś takie że w temperaturze 100stopni np. mineralny ma większą gęstość niż syntetyk i dlatego też jest większę ciśnienie. Twoja sytuacja jest dość analogiczna, u mnie podczas jazdy ( olej mineralny) ciśnienie na jałowym jest ok. 2.2 w czasie jazdy zawsze 3.

P.S ciśnienie oleju wraz z temperaturą nagrzania silnika spada, co zawsze występuje, można tego nie odczuć, ale jest. [smiech]
Moja rade, kup najtańszy olej, zalej merola nie wymieniająć filtra, zagrzej, spuść olej, wyjmij filtr, dzięki temu ten najbardziej lipny olej pomoze w oczyszczeniu syfu, a nie żal go będzie spuścić do beczki.


bzdury piszecie obywatelu, polecam lekture oleje.pdf, z wątku Oleje, prawdy i mity .
Olej mineralny ma wieksza gestosc, ale w temperaturze pokojowej ... w temperaturze pracy czyli w rzeczonym silniku 150-250 stopni celsjusza na powierzni tloka i cylindra gestosc mineralnego i syntetycznego jest podobna.
Olej roslinny ma wiekszą gestosc od wody .. ale porównaj sobie olej na patelni tuz przed wrzuceniem schabowych.
Co do właściwości smarnych ... oleje syntetyczne z definicji nie muszą miec dodatków płuczących i myjących!!! Czytajcie dokumentacje producenta oleju. Ja mój silnik 250D z przebiegiem 410.000 km zalalem z minedala na syntetyk uprzednio zrobiwszy mu płukanie ... jestem b. zadowolony .. szklanki cichną po kilkunastu sekundach pracy silnika. spadku cisnienia nei zaobserwowalem .. ale tez wiem ze jak bede jechal na autostradzie 160km.h to film olejowy na tłoku nie będzie się zrywał .. jak ktos chce to zapraszam na maila erio@poczta.onet.pl .. podeslę wam to opracowanie.
I niech ktos mi nie mowi ze lepiej silnikowi pracowac na gestrzym mineralnym oleju, ktory przy temp. 200 stopni się dosłownie przypala zamiast smarować. tylko dlatego że jakis syf mu uszczenia siemering wału przód i tył i zawory ...

PS. i plizzz nie piszcie mi ze na syntetyku po przeplukaniu silnika od wewnątrz będzie bral olej przez pierscienie ...
Pierscienie po to są ruchome, żeby poruszając sie uszczelnialy cylinder i sciągały olej nei dopuszczając do jego pozostawania w komorze spalania. Jezeli są unieruchomione resztkami smarzonego minerala, to wcale nie jest lepiej ..

I nie mowcie mi ze stare mb są projektowane pod stare oleje .. bo to wierurna bzdura ..
po prostu niektore silniki są w tak złym stanie ze jak sie zaleje syntetyk to cieknie wszędy, zaworami , siemeringami itd .. ale dla silnikow w stanie db i bdb polecam z mianę conajmniej na polcyntetyk ... a w silnikach wysilonych (mpM110) na syntetyk

O ile nie jezdzimy paścią z moto doktorem ..bo wtedy strach wejsc na dłuzej na obroty pow. 3000

_________________
ex W123 280E "CZOŁG" sprawił że pokochałem M110
C123 280CE '79 "QP" Klimaanlage, ASB, heated seats, Lampewiperanlage, Becker Mexico with Kurier
C123 280CE "Carlsson"
W107 560sl
W108 280se 3.5 Rote Sau


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl