MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest ndz sie 24, 2025 12:20 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 32 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 Następna
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: wt paź 30, 2007 10:19 am 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn maja 17, 2004 6:54 am
Posty: 2088
Lokalizacja: Kielce
Cytuj:
Inni natomiast wyprzedzają na trzeciego, dojeżdżają na Hel ze Śląska w sześć godzin,


Hhahaha ja dojechalem z rodzinką na Hel z Kielc w 6 godzin ;))
ale okolicznosci chyba mnie usprawiedliwiają .. jechałem od 21.00 do 3.00 w noc meczu finałowego w Mistrzostw Świata 2006 w piłkę nożną .. relacji z meczu słuchałęm w radiu .. w przeciwieństwie do 90% mężczyzn posiadających prawo jazdy w Polsce ...
taki wyczyny to chyba tylko w dni porównywalne porankiem 1 stycznia mają sens ...

_________________
ex W123 280E "CZOŁG" sprawił że pokochałem M110
C123 280CE '79 "QP" Klimaanlage, ASB, heated seats, Lampewiperanlage, Becker Mexico with Kurier
C123 280CE "Carlsson"
W107 560sl
W108 280se 3.5 Rote Sau


Na górę
 Tytuł:
Post: wt paź 30, 2007 10:46 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn maja 24, 2004 6:57 pm
Posty: 422
Lokalizacja: Gdynia
beet pisze:
. Ja juz czekam ponad 2 miesiace na wydruk swojej usmiechnietej facjaty jak przekroczylem predkosc o jakies 15km/h na drodze krajowej nr 19 w.

Mój kolega z Gdyni zajmuje się "zawodowo" ustawianiem takich sprzętów - mają zasadę, że na ograniczeniu do 50 km/h maszynkę ustawiają na 90 km/h - inaczej nie daliby rady obrabiać.... Przy przekroczeniu o 10-15km/h otrzymanie zdjęcia jest dużym pechem....

_________________
Pozdrawiam, Marcin
BMW E60 530D, Suzuki Intruder VZR 1800
Ex: Peugeot 505 2.5D, W123 240D, W124 200E, W210 E320, C126 500 SEC, Yamaha Drag Star, Audi A8 4.2Q


Na górę
 Tytuł:
Post: wt paź 30, 2007 11:23 am 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz sty 22, 2006 1:51 am
Posty: 676
Numer GG: 4141125
Lokalizacja: Gliwice
erio pisze:
Hhahaha ja dojechalem z rodzinką na Hel z Kielc w 6 godzin )
ale okolicznosci chyba mnie usprawiedliwiają ..


Chyba nie...

_________________
W123 240D '83 - Taigabeige
E30 318 iS '89 - Sterlingsilber Metallic
601 923 947


Na górę
 Tytuł:
Post: wt paź 30, 2007 2:07 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn maja 17, 2004 6:54 am
Posty: 2088
Lokalizacja: Kielce
Student pisze:
erio pisze:
Hhahaha ja dojechalem z rodzinką na Hel z Kielc w 6 godzin )
ale okolicznosci chyba mnie usprawiedliwiają ..


Chyba nie...


Student .. z całym szacunkiem .. bo cię lubie, planowalem podróż na 10 godzin .. chcialem zajechac na godzinę 7 rano, i szukac zakwaterowania, chciałem obudzić żonę tuż za Warszawą żeby ona dalej prowadziła, spodziewalem sie ze będę zmęczony. Ale tak przyjemnie mi sie jechało że obudziłem ją na miejscu.
Dlatego ze nam tak niepodziewanie szybko podróż zeszła potem czekalismy jakies 3h na otwarcie pierwszych "noclegowni"
Jechalismy spokojnie bez żadnego ciśnienia oszcędzając paliwo, bez uzywania hamulca, tylko nogę z gazu zdejmowalem przed terenem zabudowany ... piątki nie zrzuciłem chyba wcale ...

i dalej utrzymuję że okolicznosci mnie usprawiedliwiają ..

wyobraź sobie że jeździsz po wymarłej planecie ... ja wiem jak to jest ;)

_________________
ex W123 280E "CZOŁG" sprawił że pokochałem M110
C123 280CE '79 "QP" Klimaanlage, ASB, heated seats, Lampewiperanlage, Becker Mexico with Kurier
C123 280CE "Carlsson"
W107 560sl
W108 280se 3.5 Rote Sau


Na górę
 Tytuł:
Post: wt paź 30, 2007 3:07 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz sty 22, 2006 1:51 am
Posty: 676
Numer GG: 4141125
Lokalizacja: Gliwice
Jeżeli twierdzisz, że jechałeś spokojnie, bez ciśnienia to w porządku... być może przy bardzo sprzyjających warunkach da się taką trasę zrobić w sześć godzin zachowując nakazaną prędkość. Ja wielokrotnie przekonałem się doświadczalnie, że nie warto gnać. Ostatnio jechałem z Gliwic do Świnoujścia. Jechaliśmy nocą, ruch był niewielki i wyszło 8,5 godziny. Wracaliśmy w dzień przy dużym natężeniu ruchu, wynik 8 godzin 45 minut.

_________________
W123 240D '83 - Taigabeige
E30 318 iS '89 - Sterlingsilber Metallic
601 923 947


Na górę
 Tytuł:
Post: wt paź 30, 2007 8:32 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lip 06, 2007 8:40 pm
Posty: 512
Lokalizacja: Piastów (Warszawa)
kruszyn pisze:
tak czy tak uważajcie na kapeluszników !!!!! bo to zaraz po kobietach ( nie wszystkich oczywiście) to najwięksi magicy na drogach

Uważam, że przeciętna kobieta za kółkiem jest dużo bardziej bezpieczna, niż typowy kapelusznik. Kobiety są przesadnie ostrożne i dla tego nie lubimy za Nimi jeździć, bo my byśmy 5 razy zrobili dany manewr, ale One zanim wykonają manewr, to się dobrze upewnią, czy można. Kapelusznik nic nie widzi (bo duże rondo od kapelusza mu wszystko zasłania), więc wykonuje manewry jak ten opisany w tym temacie. <br>Dodano po 14 minutach.:<br>
(me: how) pisze:
Niestety nie było z czego odejmować. Opony wymiarowe, licznik oryginalny. Sam jestem ciekaw, ile faktycznie jechałem

Od kilku dni jeżdżę nowym (dwu letnim) mercedesem a-klasą. Mam również takie ustrojstwo, które pokazuje mi jak jechać, a że łączy się z satelitami, to również dokładnie mierzy prędkość. Mietek ma na swojej szafie zawsze ok. 10 km/h więcej, niż pokazuje GPS. A mietek ma na 100% wszystko oryginalne i prawidłowe rozmiary, bo to służbowe auto, serwisowane w ASO i nikt tu niczego nie przerabiał. Myślę, że jak miałeś ok. 50, to radar zarejestrował 40, albo i mniej.:)

_________________
Pozdrawiam - Bartek

MERCEDES-BENZ A 160 CDI 2005r. Jeszcze nie mój.
Mercedes W123 240D 1979r. - do sprzedaży jako dawca.
VW GOLF 1,6 LPG AUTOMAT 3D 1990r. -"CZARNY LOTNIK" - Sprzedany.


Na górę
 Tytuł:
Post: wt paź 30, 2007 10:25 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz paź 02, 2005 9:45 pm
Posty: 261
Wiem co czujesz Kruszyn. Nas ostatnio facet o malo co autobusem nie zabil. Krajowa 3, jak sie jedzie ze Swinoujscia przez Odre, zaraz za fabryka Kreariny. Fajna, szeroka droga, tylko ze nie oswietlona. Wracalismy po 22 jakos, ciemno jak to w lesie, jakies 85-95 na budziku, przed jakies dełu, wiec redukcja i wyprzedzamy. I kiedy juz tak jedziemy lewym pasem na wysokosci koreanczyka, to nagle jakis taki blysk swiatla przed nami. Nie! zadne obrysowki ani nic, tylko...swiatlo sie odbilo od chromowanego kapsla na przednim kole autobusu. Jakis Litwin, czy inny ruski obracal 3osiowego Neoplana na 3 razy w poprzek drogi, swiatla pogaszone, nic co by zdradzalo ze przed Toba taki kolos. Nikomu nie zycze sytuacji w ktorej wyrasta przed nim taka sciana metalu.... [szalone]


Na górę
 Tytuł:
Post: wt paź 30, 2007 10:47 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz paź 08, 2006 10:04 pm
Posty: 2233
Lokalizacja: Lublin
Spychal pisze:
Nikomu nie zycze sytuacji w ktorej wyrasta przed nim taka sciana metalu....


A co powiedziec jak sie jest w takiej metalowej puszce.. ;)

Obrazek

Tez nikomu nie zycze.

_________________
..technika idzie do przodu a dla mnie i tak czas sie zatrzymal w 98r..

*C124 E200 94r. brillantsilber *W124 250D 86r. taigabeige *W126 260SE 87r. nauticblau ex*W124 300D 92r. arcticweiss ex *S210 270CDI 01r. antrazitgrun *W202 C180 96r. brillantsilber ex


Na górę
 Tytuł:
Post: śr paź 31, 2007 11:01 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr maja 10, 2006 11:40 pm
Posty: 295
Lokalizacja: Ware, UK
No to i ja się dołączę...
Moja ostatnia podróż do Polski dwa razy mało co nie stała sie moją ostatnią...
zaczęło się w Dunkierce- na rondzie TIR jak gdyby nic zdecydował się mnie spokojnego kierowcę wyprzedzić (zaznaczam iż ja byłem na rondzie on jeszcze nie) gdyby nie sprawność hamulców to przynajmniej stracił bym bok..
Drugi "incydent" wydarzył sie pod Dreznem- w piękny deszczowy dzień postanowiłem być uprzejmy i zjechać na lewy pas aby nie blokować kierowców na rozbiegówce (ponieważ postanowiłem być nawet bardziej uprzejmy rozpędziłem autko do całych 120km/h aby nie blokować tych z tyłu) aż tu nagle widzę że tył autka na przeciw mnie na prawym pasie zaczął się niespodziewanie przemieszczać i blokować mój pas (jak się później dowiedziałem dzięki mojemu lusterku wstecznemu było to spowodowane drugim autem które postanowiło wjechać w jego bok) do dziś dzień nie wiem jak mi się to udało ale po wjechaniu na krawężnik (ten od strony barierek oddzielających pasy jakieś 7cm wys.) niewielki pas zielenipomiędzy krawężnikiem a barierkami i przy zjechaniu z ww. elementów jezdni i odbiciu się od krawężnika udało mi się nie uszkodzić autka co po 19 godzinach jazdy graniczyło z cudem

_________________
1985 W123 230E "Perełka" Babcia Emerytka
1983 W123 300D "Umklajder"

Płyń stary płyń niech wiatry Ci sprzyjają...


Na górę
 Tytuł:
Post: czw lis 01, 2007 12:55 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob paź 20, 2001 2:00 am
Posty: 2387
Lokalizacja: Stargard
ech dzisiaj wybieram sie do ZS pozwiedzać świeczkowo ... i pewnie spotkam niejednego kapelusznika astronautę :) i znowu będę musiał trąbić i przeklinać :P:P:P
Dlatego bezpiecznego przemieszczania sie dzisiaj panowie :) i panie :) i zero zaufania :)

_________________
w124 230 CE '89r Przyrósł do mnie i nie chce się odczepić ;P
300c 5.7 hemi 2004 (tak znowu to zrobiłem ... prawie jak Kijek)
i jeszcze ze 2 inne na F i na... VW :P
ex 126 280se Kijek
ex 115 220d


Na górę
 Tytuł:
Post: czw lis 01, 2007 8:57 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw paź 16, 2003 10:16 pm
Posty: 974
Lokalizacja: pomiędzy Legnicą a Wrocławiem
Malo brakowalo. Rowerzysta bez oswietlenia dostrzezony tuz przed zderzakiem. Szybki ruch kierownica w lewo, ucieczka na pas do jazdy w przeciwnym kierunku, kontra powrot na swoj pas i w tym momencie czuje jak tyl ucieka na bok. Jedna kontra, druga kontra, tyl ucieka raz w lewo drugi raz w prawo, ale wyprostowalem. Wszystko bez uzywania hamulca, dziekuje Bogu za to, ze nie mam nawyku w sytuacjach kryzysowych deptania hamulca do oporu. Chcialem pobic rowerzyste, ale przeszlo mie po chwili. Odjechalem.

Oczywiscie gdybym go potracil bylaby to moja wina :/

_________________
MB 123 200D '81, wersja taxi, podłokietnik, elektryczne lusterko - najsympatyczniejszy dieselek.
MB 123 230E, ASB i gaz 82 - dawca
Audi 100 2,3, ASB i gaz 91.


Na górę
 Tytuł:
Post: pt lis 02, 2007 1:13 am 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw cze 09, 2005 10:28 pm
Posty: 2823
Numer GG: 578747
Lokalizacja: Katowice/Stuttgart
kruszyn pisze:
miał dużo czasu żeby wykonać nie sygnalizowany zresztą manewr... a zrobił to przed moją maską
Pierwsze co mi przyszlo do glowy to to, ze dziadzio pewnikiem cie nie zauwazyl bo oslepily go twoje zajefajniste xsenony...

_________________
'68 250, szwajcar
'70 250 C, niemiec
'71 230, austryjok
'71 250 CE, angol


Na górę
 Tytuł:
Post: pt lis 02, 2007 1:23 am 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 15, 2006 10:58 am
Posty: 2118
Lokalizacja: Poznań
kielbik pisze:
zajefajniste xsenony...


Kruszyn mam pytanko, Wszyscy tak krytykują te twoje ksenony to co ty tam masz kur*A żarówki z latarni morskiej?? Bo żeby tak kogoś oślepić co jest mało prawdopodobne potrzebne jest bardzo mocne światło więc nie snujmy tu teorii ze jak nie oryginalne to odrazu złe. Jeśłi nie są to żarówki z biedronki a'la tuning to w czym ma przeszkadzać niebieskie światło?? dajcie spokój panowie!!

_________________
T203 1.8 m271, v230 638 m111
Ex.W123 240D,W123 200, w123 230E, w123 280e, w202 c180 ,c124 300CE


Na górę
 Tytuł:
Post: pt lis 02, 2007 1:44 am 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz paź 08, 2006 10:04 pm
Posty: 2233
Lokalizacja: Lublin
MercSwir pisze:
w czym ma przeszkadzać niebieskie światło??


Fabrycznie montowane lampy ksenonowe potrafia oslepiac, a co dopiero pisac o tych montowanych chalupniczo. Jak dla mnie, to wiekszosc tych wszystkich homologacji na te lampy, nawet montowanych fabrycznie, mozna sobie wsadzic wiadomo gdzie. One maja jak najlepiej oswietlac droge, o bezpieczenstwie i komforcie jazdy innych uzytkownikow drogi malo kto pamieta. Zreszta wystarczy zobaczyc na niektore testy np. AutoBilda. Z checia bym uzyl mojej lyzeczki do opon zeby troszke zaciemnic swiat tych gosci na palnikach, a niech wracaja do domu po omacku. Ale zeby nie bylo, dopoki mnie zaden ksenonowiec nie oslepia, to nic nie mam do tej technologii. W Polsce i tak czesciej sie spotyka samochody, ktorych jeden reflektor niesmialo lypie na dziury w asfalcie, a drugi pozdrawia oslepiajacym blyskiem we wstecznym lusterku [szalone]

_________________
..technika idzie do przodu a dla mnie i tak czas sie zatrzymal w 98r..

*C124 E200 94r. brillantsilber *W124 250D 86r. taigabeige *W126 260SE 87r. nauticblau ex*W124 300D 92r. arcticweiss ex *S210 270CDI 01r. antrazitgrun *W202 C180 96r. brillantsilber ex


Na górę
 Tytuł:
Post: pt lis 02, 2007 1:59 am 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 15, 2006 10:58 am
Posty: 2118
Lokalizacja: Poznań
Zaraz zaraz. Mówimy tu o niebieskoświatłowych żarówkach czy xenonach z xenonu rodem. Bo ja teraz sie zagmatwałem

_________________
T203 1.8 m271, v230 638 m111
Ex.W123 240D,W123 200, w123 230E, w123 280e, w202 c180 ,c124 300CE


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 32 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 Następna

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl