MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest ndz sie 24, 2025 12:44 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 18 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: wt paź 23, 2007 10:50 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lip 27, 2007 7:13 pm
Posty: 423
Lokalizacja: Aug
Witam.Moja przygoda z "motorami" to motorynka i simson kilka lat temu :P .Ale jeździłem ostatnio kawasaki KLR 650 i muszę chyba sobie sprawić jakiś motorek bo przyjemność z jazdy jest ogromna...

_________________
- w201 2.5 D 1991 r.
- w201 2.0 D 1992 r.
- ex w124 300 D 1985 r.


Na górę
 Tytuł:
Post: czw paź 25, 2007 9:47 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob lis 04, 2006 6:10 pm
Posty: 1380
Lokalizacja: Goleniów
Wczoraj była próba odpalenia mojego wynalazku, ale nie powiodło się, silnik odpalił ale po kilku minutach paracy zgasł, pękły pierscienie na tłoku, coś było w komorze wału napędowego, i kanałem od przepłukiwania zwrotnego dostało się do cylindra, dodam że silnik od mz250 kupiłem na allegro, nic w nim nie grzebałem, bo podobno był po remoncie, ale w rezultacie teraz jest do remontu :cry:
A juz myślałem że sobie pojeżdze :(

_________________
Pozdrawiam Mati.
W140 S500 Coupe 94r.
Częśći do W140
Ex:W124 230 TE 86r.;W124 300 CE 89r.; W123 300 D 78r.; W124 300 CE 24V


Na górę
 Tytuł:
Post: czw paź 25, 2007 9:54 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw wrz 27, 2007 12:13 pm
Posty: 205
Lokalizacja: Bolesławiec
mati124 coupe pisze:
bo podobno był po remoncie

Jak znam życie to pewnie okaże się że to co wpadło to resztki starych pierścieni... Pozakładał pewnie nowe i nawet nie wyjął tego co mu tam wpadło wcześniej... Kiedyś sam taki numer zrobiłem z motorynką ;) a żeby było zabawniej to omyłkowo kupiłem niewłaściwe pierścienie - tłoki po którymś tam szlifie (cyferka zbyt wielka) - zmusiło mnie to do zainwestowania w nowy tłok.

Cała historia powtórzyła mi się w motorku Yamah RX 80 SE (taki mały choperek motorowerowaty) :P Też musiałem zaopatrzyć się w nowy tłok.

Trochę kręcę... staram się powiedzieć żebyś przyjrzał się tłokom ^^
Sprawdź który to szlif i czy pierścienie trzymają się tak jak powinny.

I idę o zakład że to co latało przy wale to będą resztki starych (przed remontowych) pierścieni [zlosnik]

_________________
www.arahnet.org - usługi i bezpieczeństwo IT
BMW E32 750iA '91 magia V12 8)
Ford Fiesta 1.3 [LPG] (do pracy)
Honda VT 1100 SHADOW
Ex: MB W123 300 d '79
Ex: BMW E32 735i '87
Ex: Honda VF 750 F


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 18 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl