MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest pn sie 18, 2025 2:31 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
Post: wt paź 16, 2007 1:04 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: czw lip 13, 2006 2:38 pm
Posty: 180
Lokalizacja: Puławy
Od klku dni moja coupe ma taką przypadłość, że im zimniej na dworze, tym szybciej migają jej kierunkowskazy. Po rozgrzaniu samochodu wszystko wraca do normy. Gdzie szukać przyczyny? przerywacz, styki kabelków...? Może komuś przytrafiło się już coś takiego?

_________________
el_diablo
c123 - sprzedany
s124 - rozbity


Na górę
 Tytuł:
Post: wt paź 16, 2007 11:20 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt kwie 04, 2006 11:05 pm
Posty: 728
Numer GG: 2116615
Lokalizacja: Łódź
el_diablo pisze:
Gdzie szukać przyczyny?


odp


el_diablo pisze:
przerywacz


Na górę
 Tytuł:
Post: śr paź 17, 2007 12:43 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: czw lip 13, 2006 2:38 pm
Posty: 180
Lokalizacja: Puławy
Przerywacz jest pod przyciskiem świateł awaryjnych, o ile dobrze pamiętam? Podpowiedzcie jeszcze proszę jak się do niego dobrać, tak żeby nie uszkodzić drewienka?

_________________
el_diablo

c123 - sprzedany

s124 - rozbity


Na górę
 Tytuł:
Post: śr paź 17, 2007 1:37 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt kwie 04, 2006 11:05 pm
Posty: 728
Numer GG: 2116615
Lokalizacja: Łódź
odchylasz tylna czesc drewienka do gory, wkladasz reke i delikatnie wypychasz przerywacz (przycisk awaryjnych) do gory ale nie caly, nastepnie odpinasz kostke na dole przerywacza i wyciagasz caly w gore


Na górę
 Tytuł:
Post: pn lis 12, 2007 11:36 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: czw lip 13, 2006 2:38 pm
Posty: 180
Lokalizacja: Puławy
Dzięki za pomoc. Wymiana przerywacza rozwiązała problem. Szkoda tylko, że ten który założyłem nie ma złącza do kontrolki diagnostycznej, ale ważne, że kierunkowskazy działają normalnie.

_________________
el_diablo

c123 - sprzedany

s124 - rozbity


Na górę
 Tytuł:
Post: pn lis 12, 2007 3:34 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sie 19, 2005 3:53 am
Posty: 3996
Numer GG: 3939571
Lokalizacja: Zielona Góra
teope pisze:
odchylasz tylna czesc drewienka do gory,

i łamiesz trzpień, który jest tam po to żeby drewno nie odstawało do góry [szalone]

_________________
S124 E300 TDT '95
W124 500E '92
W124 E320CE ' 95
W124 220E '93
S124 280TE '92
W140 500SE '94


Na górę
 Tytuł:
Post: pn lis 12, 2007 3:44 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz lis 02, 2003 10:59 am
Posty: 851
Lokalizacja: Stargard (koło Kruszyna:))
bary123ce pisze:
odchylasz tylna czesc drewienka do gory,

i łamiesz trzpień, który jest tam po to żeby drewno nie odstawało do góry


no wlasnie.... uprzedziles mnie bary.... wiekszosc wlasnie tych elementow ma polamane te trzpienie przez wlasnie takie "odchylanie"

_________________
W123 240D - 1978 "CONDOR" - rozstaliśmy się....
S211 320CDI - 2003 "WAVE" - poretrofitowany
S212 350CDI - 2013 "BIAŁAS" - poretrofitowany
W164 ML 320CDI - 2007 "CZARNY" - nieretrofitowany


Na górę
 Tytuł:
Post: pn lis 12, 2007 4:02 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sie 19, 2005 3:53 am
Posty: 3996
Numer GG: 3939571
Lokalizacja: Zielona Góra
dobrzan pisze:
wiekszosc wlasnie tych elementow ma polamane te trzpienie przez wlasnie takie "odchylanie"

a jeszcze inna większość ma w tym miejscu blachowkręta [zlosnik]

_________________
S124 E300 TDT '95
W124 500E '92
W124 E320CE ' 95
W124 220E '93
S124 280TE '92
W140 500SE '94


Na górę
 Tytuł:
Post: wt lis 13, 2007 7:30 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: czw lip 13, 2006 2:38 pm
Posty: 180
Lokalizacja: Puławy
U mnie ten trzpień był już wcześniej urwany, tak więc miałem ułatwiony dostęp. A więc jak zdjąć drewienko bez robienia szkód?

_________________
el_diablo

c123 - sprzedany

s124 - rozbity


Na górę
 Tytuł:
Post: wt lis 13, 2007 11:10 am 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sie 19, 2005 3:53 am
Posty: 3996
Numer GG: 3939571
Lokalizacja: Zielona Góra
Odkręcamy metalową ramkę popielniczki, montowaną na 2 śruby na krzyżak. Drewno zamiast najpierw do góry, wyciągamy do tyłu [oczko] Oczywiście wcześniej ściągamy mieszek gałki biegów lub ramkę w automacie.

_________________
S124 E300 TDT '95
W124 500E '92
W124 E320CE ' 95
W124 220E '93
S124 280TE '92
W140 500SE '94


Na górę
 Tytuł:
Post: wt lis 13, 2007 12:39 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: czw lip 13, 2006 2:38 pm
Posty: 180
Lokalizacja: Puławy
A masz może jakiś gotowy patent na dorobienie urwanego trzpienia, bez zostawiania śladów na zewnątrz?

_________________
el_diablo

c123 - sprzedany

s124 - rozbity


Na górę
 Tytuł:
Post: wt lis 13, 2007 12:49 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt kwie 27, 2004 2:19 pm
Posty: 3084
Lokalizacja: Żory
A ma ktoś patent na naprawę przerywacza który czasem się blokuje i 'migacze' świecą? Czytałem że czyścić, ale czym i co ?


Na górę
 Tytuł:
Post: wt lis 13, 2007 1:53 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sie 19, 2005 3:53 am
Posty: 3996
Numer GG: 3939571
Lokalizacja: Zielona Góra
Cytuj:
A masz może jakiś gotowy patent na dorobienie urwanego trzpienia, bez zostawiania śladów na zewnątrz?

można cos przykleić podobnego od środka na dobry klej, najlepiej dwuskładnikowy typu "Pattex" ;)

_________________
S124 E300 TDT '95
W124 500E '92
W124 E320CE ' 95
W124 220E '93
S124 280TE '92
W140 500SE '94


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl