MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest ndz sie 24, 2025 2:37 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 15 ] 
Autor Wiadomość
Post: pn paź 01, 2007 5:24 pm 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: pn lis 29, 2004 11:14 am
Posty: 533
Lokalizacja: Kobyłka
witam, szukam informacji dotyczacych montazu do MB 123 silnika 4.2 lub 5.0 ze skrzynia automatyczna i dyfrem od MB 126, cos mi sie obilo ze ktos kiedys cos takiego robil, ale przeszukalem forum i nic nie znalazlem, w zwiazku z tym pytam teraz

bede wdzieczny za informacje dotyczace ewentualnych problemow jakie moga wystapic podczas takiego zabiegu, oraz rad ktore ulatwia mi montaz takiego silnika domyslam sie ze najlepsza wersja beczki do montazu V8 bedzie z silnikiem 2.8E, ale w tej kwestii tez prosilbym o jakies rady

chcialbym tez zasiegnac opinii na tremat pracy silknikow V8 na gazie, czy gaz jakos w tym dziala czy moze sie cos skopac

_________________
Mercedes W123 82r. 2.3CE
ex:
Mercedes W123 78r. 2.3E
Mercedes W124 90r. 3.0D Turbo
Mercedes W123 81r. 2.8E Kombi
Mercedes W123 82r. 2,4D "Taryfa"
Mercedes W123 81r. 2.4D "beczkowóz"
Mercedes W123 78r. 2.4D automat


Na górę
 Tytuł:
Post: pn paź 01, 2007 5:30 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr paź 25, 2006 7:47 pm
Posty: 1907
Lokalizacja: Lidzbark Warmiński
gieniek pisze:
przeszukalem forum i nic nie znalazlem

Słabo szukałeś klik i klik

_________________
S123 300TD


Na górę
 Tytuł:
Post: pn paź 01, 2007 5:45 pm 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: pn lis 29, 2004 11:14 am
Posty: 533
Lokalizacja: Kobyłka
dzieki, szukalem namietnie ale moze w zly sposob [zlosnik]
dzieki za namiary, teraz wiem kogo bede molestowal o informacje dotyczace przeszczepu

teraz jeszcze info na temat zasilania gazem, czy warto taki silnik gazowac, slyszalem ze duzolitrazowe benzyniaki slabo znosza gaz, ciekawi mnie czy to prawda

_________________
Mercedes W123 82r. 2.3CE
ex:
Mercedes W123 78r. 2.3E
Mercedes W124 90r. 3.0D Turbo
Mercedes W123 81r. 2.8E Kombi
Mercedes W123 82r. 2,4D "Taryfa"
Mercedes W123 81r. 2.4D "beczkowóz"
Mercedes W123 78r. 2.4D automat


Na górę
 Tytuł:
Post: pn paź 01, 2007 8:50 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob cze 19, 2004 9:12 am
Posty: 987
Numer GG: 5552450
Lokalizacja: Golczewo woj. Zachodniopomorskie
gienek:

Cytuj:
teraz jeszcze info na temat zasilania gazem, czy warto taki silnik gazowac, slyszalem ze duzolitrazowe benzyniaki slabo znosza gaz, ciekawi mnie czy to prawda



Nic bardziej mylnego gaz można montować do wszystkiego pod warunkiem dobrego doboru instalacji śmigam czasem mustangiem 5,7 pod maską na sekwencji i nic mu nie dolega jest gites, jest jeszcze JEEP cherokee coś kolo 4 litrów tez zasilany sekwencja ma już 200 tys na gazie i nic mu nie dolega do tego jest to auto sluzbowe w pewnej znajomej firmie. Napewno proste instalacje gazowe napewno sobie nie poradzą.

Pozdrawiam wszystkich przeciwników gazu [zlosnik]

_________________
historia
pf 125 76r, dwie W-115, dwa Poldki Caro, Golf III i 124 ce
Obecnie
FSO Warszawa Truck 1995 1.6, FSO Polonez Caro 94r 1.6GLE (Złombol-car), Jakieś Exeo, Koreański Mercedes Korando 98r.


Na górę
 Tytuł:
Post: pn paź 01, 2007 9:09 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sty 20, 2005 7:03 pm
Posty: 424
Lokalizacja: Dolnośląskie
Darius pisze:
Napewno proste instalacje gazowe napewno sobie nie poradzą.

Na pewno to mój JEEP Cherokee 4.0 śmiga bezproblemowo na II generacji już 2 lata. [zlosnik]

_________________
Mercedes C126 500 88'
Mercedes W210 E55 AMG 01'
Audi S8 D2 01'
Jeep Cherokee 4.0 LPG 95'
GMC SUBURBAN K2500 96'
Chevrolet Corvette C4 92'
Ex:W124 300D 87'W124 250D Turbo 90'W140 350 Turbodiesel 94'BMW 530d 99'W201 2.6 92'W140 S500 94'


Na górę
 Tytuł:
Post: pn paź 01, 2007 9:23 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob cze 19, 2004 9:12 am
Posty: 987
Numer GG: 5552450
Lokalizacja: Golczewo woj. Zachodniopomorskie
No wiesz instalacja II generacji nie jest juz taka prosta, jest pwenie tzw komputer do sondy lambda a może i nie, ja pisałem o Cherokee z 2004 roku i aby nie stracić gwarancji została zainstalowana instalacja taką jaką polecono do tego modelu. Nie zmienia to faktu iz dobrze zalożona i dobrze dobrana instalacja nie sprawia żadnych problemów tylko trzeba o nia dbać. a pojemnośc niema tu większego znaczenia.

_________________
historia
pf 125 76r, dwie W-115, dwa Poldki Caro, Golf III i 124 ce
Obecnie
FSO Warszawa Truck 1995 1.6, FSO Polonez Caro 94r 1.6GLE (Złombol-car), Jakieś Exeo, Koreański Mercedes Korando 98r.


Ostatnio zmieniony pn paź 01, 2007 9:33 pm przez Darius, łącznie zmieniany 2 razy.

Na górę
 Tytuł:
Post: pn paź 01, 2007 9:27 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sty 20, 2005 7:03 pm
Posty: 424
Lokalizacja: Dolnośląskie
Darius pisze:
a może i nie ja pisałem o Cherokee z 2004 roku i aby nie ztracić gwarancji została zainstalowana instalacja taką jaką polecono do tego modelu.

Nie podałeś rocznika. [zlosnik]
Darius pisze:
Nie zmienia to faktu iz dobrze zalożona i dobrze dobrana instalacja nie sprawia żadnych problemów tylko trzeba o nia dbać.

No fakt. [zlosnikz]

_________________
Mercedes C126 500 88'
Mercedes W210 E55 AMG 01'
Audi S8 D2 01'
Jeep Cherokee 4.0 LPG 95'
GMC SUBURBAN K2500 96'
Chevrolet Corvette C4 92'
Ex:W124 300D 87'W124 250D Turbo 90'W140 350 Turbodiesel 94'BMW 530d 99'W201 2.6 92'W140 S500 94'


Na górę
 Tytuł:
Post: pn paź 01, 2007 9:36 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob cze 19, 2004 9:12 am
Posty: 987
Numer GG: 5552450
Lokalizacja: Golczewo woj. Zachodniopomorskie
Kuba124 do jakich obrotów kręci sie twoje Cherokee na lpg. mój znajomy ma alfe 155 TS na gazie i przy 5000 przełącza sie na bęzyne troche to dziwne ale powiedziano mu że parownik niedaje rady i dlatego przełącza sie na etyline, a do tego tylko ten jeden warsztat odważył się zamontowac instalke II generacji wszyscy proponowali sekwencje ale on się uparl i jak narazie jest git poza tym małym niedociągnięciem.

_________________
historia
pf 125 76r, dwie W-115, dwa Poldki Caro, Golf III i 124 ce
Obecnie
FSO Warszawa Truck 1995 1.6, FSO Polonez Caro 94r 1.6GLE (Złombol-car), Jakieś Exeo, Koreański Mercedes Korando 98r.


Na górę
 Tytuł:
Post: pn paź 01, 2007 9:41 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sty 20, 2005 7:03 pm
Posty: 424
Lokalizacja: Dolnośląskie
Darius pisze:
Kuba124 do jakich obrotów kręci sie twoje Cherokee na lpg.

Do końca czyli 7000. U mnie na jednym parowniku chodzi perfekt. Bez różnicy czy gaz czy benzyna idzie jednakowo. No i z wydechu marchewy puszcza. [zlosnik]
Do nowszych aut jestem zwolennikiem sekwencji, ale dobrze założona II generacja będzie śmigać. [zlosnikz]

_________________
Mercedes C126 500 88'
Mercedes W210 E55 AMG 01'
Audi S8 D2 01'
Jeep Cherokee 4.0 LPG 95'
GMC SUBURBAN K2500 96'
Chevrolet Corvette C4 92'
Ex:W124 300D 87'W124 250D Turbo 90'W140 350 Turbodiesel 94'BMW 530d 99'W201 2.6 92'W140 S500 94'


Na górę
 Tytuł:
Post: pn paź 01, 2007 10:42 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw maja 18, 2006 9:41 pm
Posty: 71
Lokalizacja: OLKUSZ
witam

Darius pisze:
Kuba124 do jakich obrotów kręci sie twoje Cherokee na lpg. mój znajomy ma alfe 155 TS na gazie i przy 5000 przełącza sie na bęzyne troche to dziwne ale powiedziano mu że parownik niedaje rady i dlatego przełącza sie na etyline, a do tego tylko ten jeden warsztat odważył się zamontowac instalke II generacji wszyscy proponowali sekwencje ale on się uparl i jak narazie jest git poza tym małym niedociągnięciem.

jeśli ma II gen to niech gazownik zmieni ustawki w oprogramowaniu bo na standarcie większośc tzw komputerów gazowych ma właśnie 5000 jako max obroty na lpg wystarczy zmienić górne ograniczenie
pozdrawiam

_________________
ex W124 300TE '89
ex W126 280SE '85
ex W123 200D '83
http://pics-by-skorp.fotopic.net/


Na górę
 Tytuł:
Post: śr paź 03, 2007 4:14 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr cze 16, 2004 10:32 pm
Posty: 480
Numer GG: 4404550
Lokalizacja: Pierwoszyno /k.Gdyni
W moim Jeepie V8 gaz sekwencyjny smiga, aż miło.
Prawie do każdego samochodu można założyć gaz, wyjątkami są silniki HEMI.

_________________
W129 SL 600, W123 230CE, W126 300SD, W123 300TD
Jeep Wrangler JL Rubicon
tel 507 958 920
www.suchorz4x4.com


Na górę
 Tytuł:
Post: śr paź 03, 2007 4:23 pm 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 29, 2006 10:24 am
Posty: 5349
Numer GG: 60349017
Lokalizacja: Bolesławiec
Dariusz Suchorz pisze:
można założyć gaz, wyjątkami są silniki HEMI.


Dlaczego?


Na górę
 Tytuł:
Post: śr paź 03, 2007 4:26 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr cze 16, 2004 10:32 pm
Posty: 480
Numer GG: 4404550
Lokalizacja: Pierwoszyno /k.Gdyni
Podobno nie da się jeszcze odpowiednio sterowac gazem.
Silnik Hemi V8 jasli nie ma potrzeby uzywa tylko 4 cylindry, jesli zachodzi potrzeba dołącza kolejne 4.

_________________
W129 SL 600, W123 230CE, W126 300SD, W123 300TD
Jeep Wrangler JL Rubicon
tel 507 958 920
www.suchorz4x4.com


Na górę
 Tytuł:
Post: śr paź 03, 2007 4:47 pm 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 29, 2006 10:24 am
Posty: 5349
Numer GG: 60349017
Lokalizacja: Bolesławiec
V12 z W-140 ma też takie rozwiązanie i je gazują.

_________________
W123 200 W123 230E W124 230E W201 190E C124 300CE S210 E420 W140 300SE 2.8 R129 280SL C124 E220 W220 320 CDI
C219 320 CDI


Na górę
 Tytuł:
Post: śr paź 03, 2007 7:23 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr cze 16, 2004 10:32 pm
Posty: 480
Numer GG: 4404550
Lokalizacja: Pierwoszyno /k.Gdyni
Nie wiem jak V12 zMB, ale silnika HEMI nie chcą zagazować.
Może jest jeszcze jakis inny problem.

_________________
W129 SL 600, W123 230CE, W126 300SD, W123 300TD
Jeep Wrangler JL Rubicon
tel 507 958 920
www.suchorz4x4.com


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 15 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl