MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest pn sie 18, 2025 2:34 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
Post: pt wrz 28, 2007 3:23 pm 
Offline
postmajtek
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr cze 06, 2007 4:46 pm
Posty: 20
Lokalizacja: rzeszów
mam parownik Stefanelli 140 mam mercedesa w123 z silnikiem 2.3 i mam problem czy moge go zastapic innym parownikiem ????jaki by pasowal zamiast tego i czy moge zalozyc mniejszy do tego silnika bo takiego juz nie ma w sklepach prosze o rade i z gory dziekoje pozdrawiam http://www.w114-115.org.pl/forum/img01/ ... 282042.jpg


Na górę
 Tytuł:
Post: pt wrz 28, 2007 4:39 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt gru 22, 2006 6:36 pm
Posty: 436
Lokalizacja: Drzycim
Obrazek
Poprawilem
Pozdrawiam

_________________
MB W123 240D '78 - Remont
MB W124 200D '91 - TaToWa
MB W124 200D '86 - Bratowa
Daihatsu Cuore '92 - Bo tak...
Jawa 350 '82, WSK 125 '75, WSK 125 '79, WSK 175 '78, Komar, Trike 125 ,
Ex. PF 126p, Buggy 650, SHL M11, WSK 175, wiele innych..


Na górę
Post: pt wrz 28, 2007 9:55 pm 
Offline
Klubowicz

Rejestracja: śr wrz 05, 2007 8:57 pm
Posty: 1205
Witam,z tego co wiem to nie ma znaczenia co za parownik masz założony ,ja w audi s4 miałem zwykła instalkę ale musiałem zmienićna sekwencję z powodu braku paliwa na 5 garku.Parownik musi mieć odpowiednią wielkość i tyle .Pozdrawiam (moje graty po 20 tu tyś zostały u fachowca landi renzo)


Na górę
 Tytuł:
Post: pt wrz 28, 2007 11:33 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sty 23, 2004 4:36 pm
Posty: 587
Lokalizacja: Augustów woj. Podlaskie
mając trochę doświadczenia polecam kupić mocny reduktor, najlepiej taki ze sporym zapasem. spokojnie wystarczy do zasilenia silnika 2.3 i dzięki temu że będziesz miał zapas mocy, reduktor nie będzie chodził na maksa swoich możliwości. polecam coś z oferty BRC http://www.allegro.pl/item246083082_reduktory_brc_140_kw_nowka_promocja_malopolska.html 140KW powinno spokojnie wystarczyć no i firma dobra.
lub coś w oferty firmy OMVL (mają fajne modele dwukomorowe) http://moto.allegro.pl/item249176868_reduktor_lpg_omvl_poj_sil_do_3_5lit.html. jak pracowałem przy montażu gazu do samochodów montowaliśmy taki do mercedesa 190 2.0 na mechanicznym wtrysku. ładnie trzymał obroty i nie trzeba było montować tego ustrojstwa co sztucznie trzyma wolne obroty.

możesz też kupić innej firmy (lovato, Lovtec itp) ale pamiętaj o jednym, zawsze kupuj z zapasem. mocy nigdy za wiele

PS. kiedyś wymienialiśmy dla gościa reduktor bo w innej firmie do silnika o mocy 100KW założono reduktor 75KW. przy przyśpieszaniu samochód stawał w miejscu bo brakowało paliwa (LPG) no i palił strasznie dużo. pozdro

_________________
MB W202 '97 200 KOMPRESSOR
MB W123 '84 240 Diesel (tatowóz)
R.I.P FSO Polonez ATU 96' 1,6 GLI [1,4 16V Rover]

Ex: W123 80' 240D; W123 83' 200D; W123 84' 240D; W123 81' 200D


Na górę
 Tytuł:
Post: sob wrz 29, 2007 7:18 am 
Offline
postmajtek
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr cze 06, 2007 4:46 pm
Posty: 20
Lokalizacja: rzeszów
Grakoz dzieki bardzo za rade pozdrawiam

_________________
w123 1982 2.0d
w123 1978 2.0d sprzedany
w123 coupe 1977 2.3 b -sprzedany
w123 1978 2.4d-sprzedany
w124 1989 2.0b-sprzedany
w123 1983 3.0 d dawca
w123 1983 2.8b dawca


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl