MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest pt cze 27, 2025 9:43 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: 200D
Post: ndz lip 06, 2003 2:22 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz cze 01, 2003 5:09 pm
Posty: 975
Lokalizacja: szczecin
już o tym pisałem lecz odp. nie uzyskałem. ale się mi zrymowało [usmiech]
1)ile powinno lecieć takie auto na maxa i ile można jechać nim w trasie?
(na maxa nie męcząc silnika?)
2)na zimnym silniku słychać nierównomierne metaliczne stuki (obiło mi się
o uszy że to wtryski ale niewiele się znam w tych tematach :oops: )
zgóry DZIĘKI za info [usmiech]

_________________
W126 300SE czyli Second Edition :)

Ex W123 200D


Na górę
 Tytuł: Re: 200D
Post: ndz lip 06, 2003 4:16 pm 
Offline
Klubowicz

Rejestracja: śr lis 27, 2002 6:40 pm
Posty: 4100
Lokalizacja: Polska
Witaj,

Rad.ek pisze:
już o tym pisałem lecz odp. nie uzyskałem. ale się mi zrymowało [usmiech]
1)ile powinno lecieć takie auto na maxa i ile można jechać nim w trasie?
(na maxa nie męcząc silnika?)


to zalezy jak jezdzisz i w jakim stanie jest silnik, pompa i wteryski, nie meczac silnika to 100-110 tak, aby silnik mial obroty max. momentu, wtedy sie nie meczy.

Rad.ek pisze:
2)na zimnym silniku słychać nierównomierne metaliczne stuki (obiło mi się
o uszy że to wtryski ale niewiele się znam w tych tematach :oops: )
zgóry DZIĘKI za info [usmiech]


to moze byc, ktorys z wtryskiwaczy,

_________________
w123


Na górę
 Tytuł:
Post: pn lip 07, 2003 10:03 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: czw lis 21, 2002 1:10 pm
Posty: 146
Lokalizacja: Toruń
Osobiscie twierdze ze nie nalezy przekraczac 120km/h (chodzi glownie o ekonomie spalania) ale moj sprawdzałem i idzie 140km/h wg licznika.
Tyle że potrzebna jest długa prosta [zlosnik] .

_________________
Pozdrowienia
Krzysztof z Torunia

był:Mercedes W124 200D ;-)
jest Dodge Grand Caravan


Na górę
 Tytuł:
Post: pn lip 07, 2003 10:27 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr maja 14, 2003 7:54 pm
Posty: 164
Lokalizacja: Gliwice
Witam, podziele sie ze swoimi spostrzezeniami.
U mnie jak kupilem w 124 z 250 TD to na jednym cylinderku było slychac metaliczny klekot na niskich obrotach oczywiscie(jałowych). Po jakims czasie to ustapiło, ale zaczołem lac paliwo z renomowanych stacji (shell itp). teraz pracuje cichutko. raz dla proby wlałem OO i masakra tak klekotał. Po wlaniu znow ropki z dobrej stacji przestał. Kiedys jescze mialem sprawdzane wtryski i sprezanie i mehcnaik powiedział ze wtryski sa b dobre, ale po tej robocie auto strasznie mi klekotało przez jakies 1000 km i znow sie uspokoiło i teraz pracuje cichutko, wiec trudno mi teraz powiedziec co to jest????????, Moze faktycznie wtryski, bo ten mechanik cos mi sie nie podobał, tymbardziej ze zmierzone cisnienie w cyl;indrach wyszło mu 22 atm, a z paleniem przy - 20 nie mam zadnych problemow,. Podsumowujac, jak leje dobre paliwo ze sprawdzonych stacji to tego nie ma, a jak gorszej jakosci, odrazu słychac nieladna prace z metalicznymi stukami.
Pozdrawiam

_________________
Pozdrawiam
Bartek W124 250 DT - sprzedałem


Na górę
 Tytuł:
Post: sob lip 12, 2003 4:38 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz cze 01, 2003 5:09 pm
Posty: 975
Lokalizacja: szczecin
Dzięki za odp. [usmiech]
Jeszcze jedno, auto leci 100km/h max. :cry:
ciśnienie-różnie, ale przeważnie1.2-2.0 czy to jest o.k?
ile powinien spalać?
ile mieści się w zbiorniku?
z góry dzięki [usmiech]

_________________
W126 300SE czyli Second Edition :)



Ex W123 200D


Na górę
 Tytuł:
Post: sob lip 12, 2003 4:49 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr maja 14, 2003 7:54 pm
Posty: 164
Lokalizacja: Gliwice
oooojojoj, jak masz takie rozbierznosci miedzy cisnieniami w cylindrach to bardzo niedobrze. a dryga sprawa to wydaje mi sie ze cisnienie 12 atm to cisnienie ktore jest w benzyniaku a nie dieslu. 20 atm to beznadzieja. On Ci jescze wogole pali??????? Wedlug mnie to nie ma sie co dziwic ze leci ci tylko 100 km/h bo przy takim cisnieniu to dziwne ze jezdzi. A co mechanik mowil po zmierzeniu cisnienia??????

_________________
Pozdrawiam

Bartek W124 250 DT - sprzedałem


Na górę
 Tytuł:
Post: sob lip 12, 2003 4:57 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz cze 01, 2003 5:09 pm
Posty: 975
Lokalizacja: szczecin
mała poprawka 1.2-2.0 na zegarze (konsoli) ;)

_________________
W126 300SE czyli Second Edition :)



Ex W123 200D


Na górę
 Tytuł:
Post: sob lip 12, 2003 9:17 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr maja 14, 2003 7:54 pm
Posty: 164
Lokalizacja: Gliwice
A to co innego, nie wiem ile jest w 200 D, ale u mnie na cieplym silniku na wolnych obrotach jest kolo 1.5 a juz przy 2 tys obr/miin jest 3. Na zimnym caly czas 3. Mysle ze to normalne. Pzredewszystkim nalezy zaczac od najprostrzych rzeczy a mianowicie sprawdz czy wciskajac gaz do oporu, linka w komorze silnika naciaga ta dzwigiienke z pompy wtryskowej na maxa, czy da sie jeszcze palcem pchnac ta dzwignie czy nie. Mowie o tym bo kiedys jezdzilem po mechanikach ze mi nie dziala kick dawn w automacie a tu sie okazalo ze mam za mocno naciagnieta linke i pedal gazu nie dochodzil do przelacznika pod pedalem. Drugie, to pomierzyc cisneinie w cylindrach, nastepnie zbadac pompe i mysle ze po tych czynnosciach wszystko bedzie jasne

_________________
Pozdrawiam

Bartek W124 250 DT - sprzedałem


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz lip 13, 2003 2:33 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz cze 01, 2003 5:09 pm
Posty: 975
Lokalizacja: szczecin
ciśnieniomierz już pożyczyłem [usmiech]
Czy jak powykręcam wtryski będę musiał odpowietrzać.
Może Ktoś to robił? Byłbym bardzo wdzięczny za instrukcję ;)

_________________
W126 300SE czyli Second Edition :)



Ex W123 200D


Na górę
 Tytuł:
Post: pn lip 14, 2003 9:00 am 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: pn sty 27, 2003 1:24 am
Posty: 1447
Lokalizacja: Gryfino
Odpowietrzanie układu wys. ciśnienia to nic trudnego, po prostu po zamontowaniu wtryskiwaczy i przewodów dokręcasz je na pompie i zostawiasz poluzowane na wtryskiwaczach. Gaz do oporu i kręcisz rozrusznikiem. Pompa będzie tłoczyć paliwo i wypchnie powietrze. Potem dokręcasz przewody na wtryskiwaczach i koniec. Pamiętaj przed włożenie wtryskiwaczy o podkładkach pod wtryskiwacz- najlepiej nowych i dokręcaj wtryskiwacze ostrożnie, żeby nie pękła komora wstępna.

_________________
https://www.facebook.com/pages/Old-Merc-Garage/618806288213349


Na górę
 Tytuł:
Post: pn lip 14, 2003 11:43 am 
Offline
postmajtek
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt gru 14, 2001 1:00 am
Posty: 39
Lokalizacja: Gliwice
Rad.ek pisze:
Dzięki za odp. [usmiech]
Jeszcze jedno, auto leci 100km/h max. :cry:
[usmiech]


Sprawdz przede wszyskim ciegla pomiedzy pedalem gazu a pompa wtryskowa. U mnie w 240D byly kiedys takie luzy, ze przy pedale gazu wcisnietym w podloge pompa byla 'otwarta' tylko w 2/3. Po zabawie z cieglami maksymalna przedkosc od razu skoczyla ze 110 do 140 nie mowiac juz o przyspieszeniu. Co ciekawe zaden mechanik wczesniej tego nie zauwazyl (mowili ze tak widzocznie ma byc), a ja odkrylem to przez zupełny przypadek.
Pozdrawiam,
ZbigT


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 29 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl