MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest pn sie 18, 2025 9:10 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 47 ]  Przejdź na stronę 1 2 3 4 Następna
Autor Wiadomość
Post: śr sie 22, 2007 1:37 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr paź 18, 2006 9:02 pm
Posty: 3164
Numer GG: 4094058
Lokalizacja: Warszawa--> Leoncin
Cześć.
mam pytanie .. czy silnik 230 z coupetki (rocznik 1980) wyglada tak :
Obrazek

Bo jakies dziwne wrażenie robi na mnie ten silnik .. a przymierzam sie do zakupu (jak narazie na odległość)
pozdrawiam

p.s Jak w 240D jest zawieszony środkowy tłumik ?? na jakiejś gumce wisi ?? czy poprostu jedynym jego zawieszeniem jest to że sie opiera na pierwszej rurze i zawieszeniu tłumika koncowego?

_________________
Chrome N Paint Custom Shop
Lakiery House Of Kolor / Felgi Dayton Wire Wheels


Cadillac DeVille Lowrider
Chevy '64 Impala SS Lowrider
C123 280CE
S124 250D
Lincoln Town Car -ex
C124 300CE 24V -ex
W126 420SEL Cali. -ex
W123 240D '84 -ex
W123 200D -ex


Na górę
 Tytuł:
Post: śr sie 22, 2007 1:42 pm 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lut 26, 2003 7:02 pm
Posty: 6472
Lokalizacja: Ciecin
Tak w QP wygląda silnik z modelu 230 C.

Tłoczyli go w nadwoziu 123.043 do czerwca '80, więc ma się prawo pojawić w sposób oryginalny w tym roczniku, jednak jest to gaźnikowy M115, a nie wtryskowy M102 z modelu 230 E. Błąd, niewiedza lub świadome działanie sprzedającego.

Kupując benzynę na gaźniku musisz mieć świadomość, że to zupełnie inna filozofia niż E.

_________________
123. W, S i C.


Na górę
 Tytuł:
Post: śr sie 22, 2007 1:57 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr gru 14, 2005 8:08 pm
Posty: 2975
Lokalizacja: W-Wa
ALPAq pisze:
p.s Jak w 240D jest zawieszony środkowy tłumik ?? na jakiejś gumce wisi ?? czy poprostu jedynym jego zawieszeniem jest to że sie opiera na pierwszej rurze i zawieszeniu tłumika koncowego?


Tak jak napisałeś, nie ma żadnych dodatkowych mocowań...

_________________
W126'89 300SE "Piękniak"
ex W202'99 C200 KOMPRESSOR Sport
ex W126'89 500SE "eSa" -jak Smok -znaczy Smoczyca :)
ex W110'64 200D "Kaczuszka"
ex W123'81 240D "Niszczyciel" -obecnie tatowóz
ex 353W'87


Na górę
 Tytuł:
Post: śr sie 22, 2007 2:13 pm 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 29, 2006 10:24 am
Posty: 5349
Numer GG: 60349017
Lokalizacja: Bolesławiec
Ja bym odpuścił M-115.
109 koni, i raczej spalanie dość spore.
Kolega ma w sedanie taki silnik i spala mu około 13-17 litrów benzyny, dodam że auto ma około 113 000 na liczniku i tak jest.
Jeśli już to szukaj M-102 980.
136 koni, 205 momentu skrzynia automat, to daje rade ,a pali około 13 litrów benzyny w mieście, z gazem w pozycji zero-jeden :):)
Przy wtryskowym można już powiedziec , że ma moc, gaźnikowy to raczej jako hobby do cieszenia oka i niedzielnych wojaży.Chociaż w porównaniu do diesla to każda benzyna jest stosunkowo szybka.
Poszukaj na forum o M-102980,chyba nikt nie narzeka .

Alpaq, pokaż to auto zobaczymy czy warte zakupu.


Na górę
 Tytuł:
Post: śr sie 22, 2007 11:46 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr paź 18, 2006 9:02 pm
Posty: 3164
Numer GG: 4094058
Lokalizacja: Warszawa--> Leoncin
Dzięki bardzo za pomoc :) wlasnie szykuje sie do zakuypu niedrogiej (co tu ukrywac :P taniej) coupetki .. takiej super sprawnej do dopieszczenia .. i narazie tak staram sie dowiedzieć o wszystko. Np fotka tego silnika jest z tej : http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C3233549
Golas kompletny .. ale ludzie sprzedajacy mili i idzie sie z nimi dogadac .. nie wydaje mi sie zeby byla warta zachodu chodź moze moze... niedlugo powinienem dostac jej VIN
druga o ktora staram sie dowiedziec to : http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C3196975 tez taki nie drogi egzemplarz :P Jeszcze 2 dni temu była na allegro fajna coupetka z wawy. Jak cos macie dla mnie to zgłaszac sie ;)
pozdrawiam

_________________
Chrome N Paint Custom Shop
Lakiery House Of Kolor / Felgi Dayton Wire Wheels


Cadillac DeVille Lowrider
Chevy '64 Impala SS Lowrider
C123 280CE
S124 250D
Lincoln Town Car -ex
C124 300CE 24V -ex
W126 420SEL Cali. -ex
W123 240D '84 -ex
W123 200D -ex


Na górę
 Tytuł:
Post: czw sie 23, 2007 9:09 am 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn cze 25, 2007 3:08 pm
Posty: 2149
Numer GG: 309237
Lokalizacja: Warszawa
tak wygląda ten silnik, dokładnie taki jak mój, ja mam na gaźniku i jak narazie jestem zadowolony.A spalanie chyba jest spore,ale przy nim na to nie patrzę, tak jak napisał to kolega wyżej-do niedzielnych wypadów super. <br>Dodano po 3 minutach.:<br> ludzie, ten w brązie to nie szczepan,którego Bary miał rozebrac na części -ten co był w czerwcu w dziale sprzedam części-ja kupiłem od niego prawe lustro, sprawdź czy opony to fulda

_________________
V-ce Prezes MB/8 Club Poland
560SL, 560SEC, 280SEL 4.5, s115, 230C,W123 300usa, C111 5.0 puzzle, 1502, 635CSi, 840Ci, 911 3.0SC targa, XJS 4.0


Na górę
 Tytuł:
Post: czw sie 23, 2007 9:18 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: wt sie 14, 2007 6:56 pm
Posty: 102
Lokalizacja: Włoszczowa
Krzysiek W123c pisze:
tak wygląda ten silnik, dokładnie taki jak mój, ja mam na gaźniku i jak narazie jestem zadowolony.A spalanie chyba jest spore,ale przy nim na to nie patrzę, tak jak napisał to kolega wyżej-do niedzielnych wypadów super. <br>Dodano po 3 minutach.:<br> ludzie, ten w brązie to nie szczepan,którego Bary miał rozebrac na części -ten co był w czerwcu w dziale sprzedam części-ja kupiłem od niego prawe lustro, sprawdź czy opony to fulda


nie dam sobie ręki obciąć ale prawy tył z bieżnika wygląda jak Fulda Diadem lub Linero.. nigdy nie pamiętam która jest która .. lewy przód napewno coś innego

_________________
MB S123 300TD - w trakcie remontu
BMW E21 316 B+G '78 - do sprzedania
Renault 21 1.7 B '92 - do sprzedania
Ex a jednak w rodzinie W123 240D '77-"Mercbezel"
Ex MB W126 2.8 B Automat '82


Na górę
 Tytuł:
Post: czw sie 23, 2007 11:48 am 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr paź 18, 2006 9:02 pm
Posty: 3164
Numer GG: 4094058
Lokalizacja: Warszawa--> Leoncin
Krzysiek W123c pisze:
tak wygląda ten silnik, dokładnie taki jak mój, ja mam na gaźniku i jak narazie jestem zadowolony.A spalanie chyba jest spore,ale przy nim na to nie patrzę, tak jak napisał to kolega wyżej-do niedzielnych wypadów super.


Spore .. czyli jakie moze być mniej wiecej .. ja tam do gaźników nic nie mam :) lubie silniki gaźnikowe i juz mialem troszke z nimi wspólnego .. sprawa jest taka ze nie wiem czy zdołam go wykarmic....

_________________
Chrome N Paint Custom Shop
Lakiery House Of Kolor / Felgi Dayton Wire Wheels


Cadillac DeVille Lowrider
Chevy '64 Impala SS Lowrider
C123 280CE
S124 250D
Lincoln Town Car -ex
C124 300CE 24V -ex
W126 420SEL Cali. -ex
W123 240D '84 -ex
W123 200D -ex


Na górę
 Tytuł:
Post: czw sie 23, 2007 1:24 pm 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 29, 2006 10:24 am
Posty: 5349
Numer GG: 60349017
Lokalizacja: Bolesławiec
To nie tamten szczepan.
Z gaźnikiami jest tak, że nie ma z nimi za dużo roboty no i filozofia działania prosta, chociaż ciężko o fachowca co nie ucieka na drzewo gdy widzi stromberga.
Pali dużo, tak jak pisałem wyżej.

_________________
W123 200 W123 230E W124 230E W201 190E C124 300CE S210 E420 W140 300SE 2.8 R129 280SL C124 E220 W220 320 CDI
C219 320 CDI


Na górę
 Tytuł:
Post: czw sie 23, 2007 1:25 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn cze 25, 2007 3:08 pm
Posty: 2149
Numer GG: 309237
Lokalizacja: Warszawa
Nie wiem bo nie sprawdzałem, z tego co wiem od poprzedniego właściciela to w trasie ok.10l

_________________
V-ce Prezes MB/8 Club Poland
560SL, 560SEC, 280SEL 4.5, s115, 230C,W123 300usa, C111 5.0 puzzle, 1502, 635CSi, 840Ci, 911 3.0SC targa, XJS 4.0


Na górę
 Tytuł:
Post: czw sie 23, 2007 4:32 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw cze 09, 2005 10:28 pm
Posty: 2823
Numer GG: 578747
Lokalizacja: Katowice/Stuttgart
Wiec tak: W123 z silnikiem M115, a szczegolnie 230 C, sa w Niemczech jednymi z najbardziej poszukiwanych beczek. Ja mam same dobre wrazenia z M115 i Strombergiem, co prawda w /8 i do tego dwulitrowym ale to ten sam silnik. Auto rzeczywiscie nie jest jakims demonem predkosci ale kto by sie takim autem chcial sciagac? 10 l/100 km to troche malo ale 12-13 w miescie jest jak najbardziej realne no i auto, jak sie rozpedzi, to wyciaga spokojnie 180 km/h.

Ja, podobnie jak (me: how), uwazam, ze lepszy zadbany golas niz wypasione ale wyruchane auto. Z takim juz nigdy nie dojdziesz do ladu i skladu a golas posluzy i nie bedzie irytowal niedzialajacymi gadgetami.

_________________
'68 250, szwajcar
'70 250 C, niemiec
'71 230, austryjok
'71 250 CE, angol


Na górę
 Tytuł:
Post: czw sie 23, 2007 10:07 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr paź 18, 2006 9:02 pm
Posty: 3164
Numer GG: 4094058
Lokalizacja: Warszawa--> Leoncin
no napewno panowie macie racje .. z tym, ze ja robie codziennie ponad 100km (czasami 200 albo i wiecej) ... i niestety bym musiał go skrzywdzić (nie bijcie) LPG ... i spalanie LPG na poziomie 13-14 l/100km jeszcze spokojnie wybacze .. ale jako ze jestem bezrobotnym studentem to wiele wiecej nie moge mu zapewnić. Myślicie ze Stromberg da rade na tyle ? ja ogolnie spokojnie jeżdże (jak moja 240D schodzi często ponizej 7l/100km :P nawet w jak czasami korki lapie :D ). Napewno Lepszy golas niż jakis zgracony "niby" wypasiony C123 ... ale brakowalo by mi bardzo szyberdachu :P

_________________
Chrome N Paint Custom Shop
Lakiery House Of Kolor / Felgi Dayton Wire Wheels


Cadillac DeVille Lowrider
Chevy '64 Impala SS Lowrider
C123 280CE
S124 250D
Lincoln Town Car -ex
C124 300CE 24V -ex
W126 420SEL Cali. -ex
W123 240D '84 -ex
W123 200D -ex


Na górę
 Tytuł:
Post: czw sie 23, 2007 10:42 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn cze 25, 2007 3:08 pm
Posty: 2149
Numer GG: 309237
Lokalizacja: Warszawa
szyberdachu powiadasz? [zlosnik]

_________________
V-ce Prezes MB/8 Club Poland
560SL, 560SEC, 280SEL 4.5, s115, 230C,W123 300usa, C111 5.0 puzzle, 1502, 635CSi, 840Ci, 911 3.0SC targa, XJS 4.0


Na górę
 Tytuł:
Post: czw sie 23, 2007 10:50 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr paź 18, 2006 9:02 pm
Posty: 3164
Numer GG: 4094058
Lokalizacja: Warszawa--> Leoncin
powiadam [cool]
ABS nie jest konieczny (acz kolwiek chetnie przygarne:P) .. nawet skóra nie jest konieczna .. :P ale zeby miał troszke drewienka i ten szyberdach :P
Tylko jak to na bezrobotnego studenta przystało musze najpierw sprzedać skuter .. i pewnie moja 240D .. bede mial wtedy moze ok ponad 10 tys .. to chciał bym sobie znalesć cos do powiedzmy 7 tys .. zzeby te 3 mieć w zapas jak gdyby co ...

_________________
Chrome N Paint Custom Shop
Lakiery House Of Kolor / Felgi Dayton Wire Wheels


Cadillac DeVille Lowrider
Chevy '64 Impala SS Lowrider
C123 280CE
S124 250D
Lincoln Town Car -ex
C124 300CE 24V -ex
W126 420SEL Cali. -ex
W123 240D '84 -ex
W123 200D -ex


Na górę
 Tytuł:
Post: pt sie 24, 2007 8:32 am 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 29, 2006 10:24 am
Posty: 5349
Numer GG: 60349017
Lokalizacja: Bolesławiec
ALPAq pisze:
LPG ... i spalanie LPG na poziomie 13-14 l/100km jeszcze spokojnie wybacze .. ale jako ze jestem bezrobotnym studentem


Tyle pali benzyny, zwróć uwagę, że nie będzie to auto z salonu i katalogowe spalanie raczej nie będzie osiągane.
Dodaj około 2-3 litry i masz realne spalanie lpg.
Zima dodatkowo litr , może dwa.
lpg bedzie tanie , to zwykły gaźnik , więc około 1200zł.
Ale, kable , kopułka i palec, a no i świece plus filtr powietrza.Koszt instalacji z pierwszym pełnym zbiornikiem dobije do 2000zł.
Na twoim miejscu mając około 10 000zł kupił bym 190, diesla jakiegoś.
Taka stara C jest fajna, ale trzeba przy nim dłubać, i nie raz się zdarzy ,że te 100km dziennie machniesz autobusem.
Nie napalaj sie, poczekaj .Stara benzyna to nie stary diesel.
Jeden nie taki styk i juz nie odpalisz.
Odradzam Ci taki model, dlatego że miałem stara benzynę akurat bez awaryjna, ale jednak spalanie zwłaszcza zimą waliło po kieszeni.
Radziłbym Ci ,jeśli juz musisz mieć coupe, poczekaj dozbieraj do 15- 17 tysięcy, kup 230CE, i zostaw skuter :)Nawet gdyby trwało to 2 czy 3 lata, to zdrowym copue będziesz się cieszył długo.
Utoniesz w kosztach w c za 6 tysięcy, a na końcu wk*****ny sprzedasz za 3 tysiące.


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 47 ]  Przejdź na stronę 1 2 3 4 Następna

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl