MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest śr lip 23, 2025 3:33 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 68 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4 5 Następna
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: czw sie 09, 2007 7:19 am 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: ndz wrz 10, 2006 8:11 am
Posty: 1204
Lokalizacja: Opole
stresujecie chlopaka.

autko ciekawie sie prezentuje ( juz nie ma fot ale widzialem foty :P ) i tak blacha do roboty wiec wszystko rozebrac , zrobic blacharkje i wrocic do oryginalnegfo koloru.

_________________
L206D
C124 230CE
S210 320CDI


Na górę
 Tytuł:
Post: czw sie 09, 2007 8:15 am 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob cze 12, 2004 3:35 pm
Posty: 2505
Lokalizacja: Lublin
t.king pisze:
jest sens odnawiać ???

jeżeli to była tylko zmiana koloru to i tak masz duże szczęście, a powrót do oryginału to nie jest problem przy remoncie auta...
W naszym kraju znaleźć /8 który ma pożądek w papierach , jest w miarę oryginalny - to nie lada wyczyn , a sama zmiana koloru akurat jest do zaakceptowania - dlatego moje zdanie jest takie :
Warto odnawiać , warto nadać jej imię , przygarnąć i dopieszczać


Paweł

_________________
"Jestem Książę i pewnych tematów nie drążę..."

Miałem k...tyle aut co niektórzy w podpisie, na drugie popularność, na trzecie szacunek - teraz mam rower


Na górę
 Tytuł:
Post: czw sie 09, 2007 8:29 am 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob lip 28, 2007 2:46 am
Posty: 1254
Lokalizacja: Bydgoszcz
tylko,że jej oryginalnym kolorem jest jasno niebieski, i szkoda mi go zamalowywać:(
p.s. zdjęcia cały czas są na swoim miejscu;

_________________
Dunkelheit !


Na górę
 Tytuł:
Post: czw sie 09, 2007 9:25 am 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw cze 09, 2005 10:28 pm
Posty: 2823
Numer GG: 578747
Lokalizacja: Katowice/Stuttgart
Kolor wyglada (niestety) na oryginalny, co jednoznacznie wskazuje na to, ze auto jest ofiara podlego systemu zakazow i nakazow. Nie sadze zeby komus chcialo sie przemalowywac wszystkie wykroje, komore silnika i wewnetrzna czesc maski - rurki wzmacniajace wychodzace ze sciany czolowej rownierz sa w takim kolorze jak reszta karoserii. Beckera tez ktos mogl dolozyc ale jakos malo prawdopodobne mi sie to wydaje. T.king, zamow kopie karty danych i wszystko stanie sie jasne. Samo auto wyglada na calkiem niesczochrane, i nietykane kowalskimi lapami co, przynajmniej dla mnie, jest najwazniejszym kryterium.

_________________
'68 250, szwajcar
'70 250 C, niemiec
'71 230, austryjok
'71 250 CE, angol


Na górę
 Tytuł:
Post: czw sie 09, 2007 10:39 am 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob lip 28, 2007 2:46 am
Posty: 1254
Lokalizacja: Bydgoszcz
kielbik pisze:
nietykane kowalskimi lapami

w tym zakresie jest prawie dziewicze,ktoś tylko rzeźbił przy prawym przednim błotniku;
najlepsze jest to ,że jak próbowałem go uruchomić u poprzedniego właściciela,to niestety nawet drgnął.......by następnego dnia odpalił już
u mnie bezproblemowo [zlosnik]
i tak tysiączka zaoszczędziłem:)

_________________
Dunkelheit !


Na górę
 Tytuł:
Post: czw sie 09, 2007 9:44 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw cze 09, 2005 10:28 pm
Posty: 2823
Numer GG: 578747
Lokalizacja: Katowice/Stuttgart
Zamow karte danych do tego numeru nadwozia, ktory masz na samochodzie i w dokumentach. Jezeli w aucie rzeczywiscie nikt nie grzebal to na prawym progu, w tylnej jego czesci, pod wykladzina powinna byc tzw. "mala karta danych". Niech mnie ktos poprawi jezeli zle pisze, znam to tylko z opowiesci - w zadnym z moich samochodow nie znalazlem (z drugiej stropny: w zadnym jeszcze zbyt intensywnie nie szukalem :)). W kazdym razie wyglada to tak jak w tym poscie. Bedziesz mogl sobie jedna i druga porownac. A w tych dokumentach, ktore widac bylo na zdjeciu nie sa przypadkiem wpisane numery nadwozia i silnika? (w ksiazce obslug okresowych)

_________________
'68 250, szwajcar
'70 250 C, niemiec
'71 230, austryjok
'71 250 CE, angol


Na górę
 Tytuł:
Post: czw sie 09, 2007 10:20 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: pn sty 27, 2003 1:24 am
Posty: 1447
Lokalizacja: Gryfino
W koncu dokopalem sie do zdjec i wynika z nich , ze albo to 917-aquablau albo 922-pastellblau. Wedlug mnie sztuka warta zachodu, zniszczona bardziej przez stanie niz jazde. Ciekaw jestem, co wyjdzie z datenkarty

_________________
https://www.facebook.com/pages/Old-Merc-Garage/618806288213349


Na górę
 Tytuł:
Post: pt sie 10, 2007 12:38 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob lip 28, 2007 2:46 am
Posty: 1254
Lokalizacja: Bydgoszcz
Stomek pisze:
W koncu dokopalem sie do zdjec i wynika z nich , ze albo to 917-aquablau albo 922-pastellblau.

zdecydowanie 917;

ja_cek za ile te lampy ?

silnik jest ....lepszy niż w moim 124:) <br>Dodano po 2 minutach.:<br>
kielbik pisze:
Bedziesz mogl sobie jedna i druga porownac. A w tych dokumentach, ktore widac bylo na zdjeciu nie sa przypadkiem wpisane numery nadwozia i silnika? (w ksiazce obslug okresowych)
_________________

w książce serwisowej ostatni wpis kończy się na przebiegu 5 tys.:(

_________________
Dunkelheit !


Na górę
 Tytuł:
Post: pt sie 10, 2007 2:16 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt wrz 10, 2002 11:39 am
Posty: 406
Lokalizacja: Jelenia Góra (czasowo Wrock)
Dałem 68 PLN za prawą i 122,5 za lewą, obie nówki kupowane w tym samym miejscu, spróbuję się dogrzebać do paragonu. Czemu różnica w cenie, choć konkstrukcja identyczna (symetryczna) - sądzę, że lewe częścij się kupuje, bo częściej są trafiane w kolizji - innego wytłumaczenia nie widzę.

_________________
Ja-cek
1. W115 "Bombowiec - Wytwornica Dymu" w ciągłym remoncie, oj, i tak chyba do wakacji... tylko których? (-:


Na górę
 Tytuł:
Post: pt sie 10, 2007 4:34 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw kwie 06, 2006 4:37 pm
Posty: 299
Lokalizacja: Wrocław
Karta danych "mała" w mojej coupe znajdowała się za oparciem tylnej kanapy. Tak więc odkręć oparcie od strony bagażnika i jak ona tam jeszcze będzie to już prawie wszystko o aucie masz.

_________________
220D 1970r
250CE 1970r


Na górę
 Tytuł:
Post: pt sie 10, 2007 8:51 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw cze 09, 2005 10:28 pm
Posty: 2823
Numer GG: 578747
Lokalizacja: Katowice/Stuttgart
t.king pisze:
w książce serwisowej ostatni wpis kończy się na przebiegu 5 tys. :(
Niewazne jak dlugo prowadzona byla ksiazka przebiegow, wazne do jakiego numeru nadwozia przynalezy. Na pierwszej czy drugiej stronie powinny byc wypisane dane pierwszego wlasciciela i numery nadwozia i silnika. Przy odrobinie szczescia moze sie okazac, ze do ostatniej strony (wewnetrznej strony okladki) przyklejona jest karta danych. Jezeli znajdziesz dane samochodu i nie beda sie one pokrywaly z tymi z dowodu rejestracyjnego to najprawdopodobniej beda to wlasnie numery samochodu sprzed przeszczepu
Ja_cek pisze:
sądzę, że lewe częścij się kupuje, bo częściej są trafiane w kolizji - innego wytłumaczenia nie widzę.
Zgadza sie, ta sama proporcja wystepuje w przypadku uzywanych tylnych lamp - lewe najczesciej sa drozsze. I wlasnie dlatego, ze sa czesciej poszukiwane bo czesciej ulegaja uszkodzeniu.

_________________
'68 250, szwajcar
'70 250 C, niemiec
'71 230, austryjok
'71 250 CE, angol


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz sie 12, 2007 7:46 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob lip 28, 2007 2:46 am
Posty: 1254
Lokalizacja: Bydgoszcz
Ja_cek pisze:
Dałem 68 PLN za prawą i 122,5 za lewą

to 20 % wartości całego mojego samochodu;) <br>Dodano po 1 minutach.:<br> w poniedziałek ruszam z remontem :))) <br>Dodano po 11 minutach.:<br>
kielbik pisze:
iewazne jak dlugo prowadzona byla ksiazka przebiegow, wazne do jakiego numeru nadwozia przynalezy. Na pierwszej czy drugiej stronie powinny byc wypisane dane pierwszego wlasciciela i numery nadwozia i silnika. Przy odrobinie szczescia moze sie okazac, ze do ostatniej strony (wewnetrznej strony okladki) przyklejona jest karta danych. Jezeli znajdziesz dane samochodu i nie beda sie one pokrywaly z tymi z dowodu rejestracyjnego to najprawdopodobniej beda to wlasnie numery samochodu sprzed przeszczepu


niestety nie ma tam takich wpisów ,są tylko 2 dwie pieczątki
Autohaus Karl Lutz AG Boblingen ,ostatnia z 30.4 1974.

_________________
Dunkelheit !


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz sie 12, 2007 10:21 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw cze 09, 2005 10:28 pm
Posty: 2823
Numer GG: 578747
Lokalizacja: Katowice/Stuttgart
Wczesniej, przed stronami, na ktorych poswiadczane sa przeglady, jest miejsce na wpisanie danych pierwszego wlasciciela i numerow identyfikacyjnych (dokladnie na stronie 3, masz w ogole te strone?)

P.S.

Jezeli zaplaciles faktycznie 1000 zl za ten samochod to zrobiles naprawde niezly interes

_________________
'68 250, szwajcar
'70 250 C, niemiec
'71 230, austryjok
'71 250 CE, angol


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz sie 12, 2007 11:11 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob lip 28, 2007 2:46 am
Posty: 1254
Lokalizacja: Bydgoszcz
strona 3 tam gdzie jest wpis
Hier Fahrzeug Datenkarte 2 einkleben
jest pusta,ale widać ,że coś zostało wyrwane:(

_________________
Dunkelheit !


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz sie 12, 2007 11:17 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw cze 09, 2005 10:28 pm
Posty: 2823
Numer GG: 578747
Lokalizacja: Katowice/Stuttgart
t.king pisze:
widać ,że coś zostało wyrwane :(
Wlasnie karta danych :). Dziwne, we wszystkich ksiazeczkach, z ktorymi mialem do czynienia karty danych wklejane byly na ostatniej stronie. Jak nie ma zadnych danych samochodu w ksiazeczce to szukal tej malej karty danych, o ktorej pisalem wczesniej. To teraz jedyna szansa na odkrycie prawdziwej tozsamosci tego auta.

_________________
'68 250, szwajcar
'70 250 C, niemiec
'71 230, austryjok
'71 250 CE, angol


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 68 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4 5 Następna

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl