MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest czw sie 21, 2025 3:34 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 18 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: wt lip 31, 2007 11:52 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: śr mar 07, 2007 10:49 am
Posty: 95
Lokalizacja: Iława
wycinek schematu dzieki diodzie przy braku ladowania swieci slabo (przez rezystor) kontrolka klockow. w odwrotnej sytuacji dioda jest spolaryzowana odwrotnie i swieci tylko kotrolka klockow

Obrazek

_________________
W123 240D - 78


Na górę
 Tytuł:
Post: wt lip 31, 2007 2:17 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz lis 02, 2003 10:59 am
Posty: 851
Lokalizacja: Stargard (koło Kruszyna:))
THC pisze:
Która również wskazuje zapaleniem żaróweczki ,za niski poziom płynu hamulcowego


za za niski poziom plynu hamulcowego odpowiedzialna jest kontrolka od "recznego" a nie kontrolka zuzycia okladzin.


wielki3333 pisze:
mierzyłem i jest 12,46V a po odpaleniu jest 12,20 czyli jest jakiś pobór mimo wyłączonych wszystkich odbiorników


skoro Ci sie swieca te 2 kontrolki czyli ladowanie i zuzycie klockow podczas kiedy silnik pracuje przyczyna moze byc nie tylko regulator ale to ze walnela Ci ktoras dioda w aletrnatorze a wzglednie ktores z uzwojen przylutowanych do diody odpadlo sobie lub gdzies na uzwojeniu sie przerwalo.
Kontrolka rezerwy jest dosc czestym przypadkiem ze swieci sama sobie pomimo ze wszystko jest oki, zbiornik pelny itd.. po prostu czujnik jest felerny i robi zwarcie - nic wiecej.

_________________
W123 240D - 1978 "CONDOR" - rozstaliśmy się....
S211 320CDI - 2003 "WAVE" - poretrofitowany
S212 350CDI - 2013 "BIAŁAS" - poretrofitowany
W164 ML 320CDI - 2007 "CZARNY" - nieretrofitowany


Na górę
 Tytuł:
Post: wt lip 31, 2007 2:22 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr cze 08, 2005 5:46 pm
Posty: 852
Lokalizacja: Lębork Żarnowska/k Łeby
a więc wymieniłem alternator i wszystko wróciło do normy,w wolnej chwilirozbiore alternator i zobacze co go boli,mam już dwa felerne to może z nich jeden sprawny.dzięki za pomoc
pozdrawiam

_________________
MB 123 220D 80r 6lat
MB 123 240D 82r 3lata
MB 124 200TD 88r kombi biały mułek


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 18 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl