MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest pn sie 18, 2025 10:26 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2 ] 
Autor Wiadomość
Post: śr lip 18, 2007 12:07 pm 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 15, 2006 10:39 pm
Posty: 580
Lokalizacja: Legionowo/Warszawa
Mam na oku MB123 z M110 ( przebieg ok.180 tys) ale właściciel mówi że samochód miewa , sporadycznie taką dysfunkcję, odpala po czym gaśnie po 2 -10 sek. , po dodaniu gazu też gaśnie.Taka sytuacja powtarza się kilkakrotnie ile razy się go odpali .Po odczekaniu ok. 20-30 min wszystko ustępuje na różnie długi okres - dni, tygodnie.Gośc mówi że był u kilku mechaników,ale w czasie jak auto już nie miało tych objawów i mówią że wszystko jest ok? Co może by przyczyną,czego można się spodziewac? szukałem w archiwum, ale nie znalazłem odpowiedzi - był podobny wątek tylko urywa się na etapie pytań.
Dodam że silnik poza tym pracuje równo, nie ma i nie miał gazu( LPG),ma dobrą kompresję, nie bierze oleju, ma jakieś minimalne wycieki.

_________________
MB C123 230CE '83 Zypressengrün metallic
MB S123 280TE '81 Lapisblau metallic
MB W123 280E '77 Milanbraun metalic
MB S210 E430 4matic


Na górę
Post: wt lip 24, 2007 4:19 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lip 06, 2005 2:16 pm
Posty: 234
Lokalizacja: Wrocław
Jacku pisze:
Mam na oku MB123 z M110 ( przebieg ok.180 tys) ale właściciel mówi że samochód miewa , sporadycznie taką dysfunkcję, odpala po czym gaśnie po 2 -10 sek. , po dodaniu gazu też gaśnie.Taka sytuacja powtarza się kilkakrotnie ile razy się go odpali .Po odczekaniu ok. 20-30 min wszystko ustępuje na różnie długi okres - dni, tygodnie.

Niewiem czy Ci to w czymś pomoże bo nie wiem czy można mój obiaw podpiąć do tego z tematu ale w moim M110 też coś takiego było z tym że problem polegał na odpalaniu silnika rozgrzanego po okresie ok 20 - 30 min. Agregat zaskakiwał i gasł i tak kilka (3-4) razy po czym w końcu odpalał (na zimnym zapalał od ręki). Po wnikliwej analizie wyszło że wtryski ze starości mają za niskie ciśnienie otwarcia co powodowało że lały a silnik zaskakiwał tylko dzięki wtryskowu rozruchowemu. W innych K-Jetach z tego co wiem (np. Ford Capri) problem ten był rozwiązywany po przez moduł impulsowego załączania wtrysku rozruchowego na ciepłym silniku.
Ja sobie taki impulsator zbudowałem z przekaźnika rozwiernego i kondensatora o dość dużej pojemności i sprawdza się to u mnie dość dobrze chociaż nie idealnie.
Tak jak napisałem nie wiem czy można podpiąć pod to Twój problem ale obiawy zgoła podobne więc też dzielę sie jak coś wiem :)

_________________
Burn In Hell - muzyka 6 garów


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 16 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl