Witam,
Aby wymontować wahacz należy wykręcić 2 dlugie sruby mocujace go do tylnej belki/wahacza głównego??
Należy być ostroznym przy wyciąganiu sprężyny i posługiwać się tylko dobrymi ściągaczami, potem wyciagsz amorek i po sprawie.
Wybijanie tulei wahacza nie jest przyjemnym zadaniem i wymaga nieco młotkologii ale jest to do przeskoczenia.
Gumowe wkładki na górę sprężyn (mam nadzieję że o te Ci chodzi) muszą być i to tylko oryginały, występowały ich różne grubości. Nie wywalaj ich bo to bardzo nie zdrowe dla kielicha mocującego sprężynę!!! i w momencie mocnego dobicia sprężyny do góry może ona wyjść górą prze ten kielich, jeżeli jego stan jest kiepski, lub poprostu peknie sprężyna.
Podkładka ta jest tak wyprofilowana żeby pasowała tylko w jednym połozeniu sprężyny, uniemozliwiająć jej obracanie się.
Jeżeli zaś chodzi Ci o wkładane w zwoje sprężyn, gumowe wkładki to polecam ich wywalenie bo to naprawdę badziew jest. Jeżeli po ich wyjęciu tyłek Ci siedzi to należy albo wymienic sprężyny, albo dać do hartowania ponownego. Pytanie jest czy jesteś na 100% pewny że masz sprężyny odpowiadające wypasowi Twojej Mb? Czy może masz jakieś inne np. od 300D.
Fotek wszystkich odpływów nie mam na ten czas
Pozdro Arti
_________________
MB W123 300D 80r. Czarnoksiężnik
MB S123 280TE 84r.-srebrny dawca
MB S123 280TE 83r.-zielonkawy project
MB S123 280TE 82r.-GRÜN Gurke=OGÓR
MB S124 280TE 96r.-BeetrooT
http://mackuz.bolinko.org/is/img5/11764 ... CT7881.jpg