MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest sob sie 23, 2025 10:30 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 31 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 Następna
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: sob cze 23, 2007 11:07 am 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr wrz 10, 2003 7:55 pm
Posty: 3388
Lokalizacja: Warszawa
PROSZĘ NIE KARMIĆ TROLLA!

_________________
Nerwowa Niemra


Na górę
 Tytuł:
Post: sob cze 23, 2007 1:08 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: śr cze 20, 2007 10:16 pm
Posty: 12
ok przepraszam wszystkich których zraniłem ale sami widzicie ~WeebShut przecież ta wypowiedź napewno nie pomoże mi w naprawie mojego auta a i pan ~SKOWRON że nie wejdzie na wątek i nie pomoże
to nawet lepiej bo jak można pomóc wnosząc nic sensownego w swojej odpowiedzi




*Jackuczy kable i kopułka byłyby powodem nieodpalania na benzynie a na gazie spadku mocy praktycznie do zera???????????
~THC rurka już dawno została włożona

dziękuję za podpowiedzi w temacie


Na górę
 Tytuł:
Post: sob cze 23, 2007 1:35 pm 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 29, 2006 10:24 am
Posty: 5349
Numer GG: 60349017
Lokalizacja: Bolesławiec
dawid2007 pisze:
*Jackuczy kable i kopułka byłyby powodem nieodpalania na benzynie a na gazie spadku mocy praktycznie do zera???????????
[



Oczywiście,że nie "kable ,świece ,kopułka i palec"to taka dyżurna złośliwość.
Wzięla się z tekstów niekompetentnych mechaników,ot żarcik taki.
Przeprosiny przyjęte.
Weź do serca"lewe powietrze".


Na górę
 Tytuł:
Post: sob cze 23, 2007 5:47 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: śr cze 20, 2007 10:16 pm
Posty: 12
jak dla mnie to bardziej byłoby przepustnica albo rozdzielacz wtrysku tyle że ustawienie przepustnicy nawet nie wiem w jakim sposób się to robi.No i dokopać się musze do niej bo z góry jest ten cały antywybuch od gazu


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz cze 24, 2007 12:04 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: śr cze 20, 2007 10:16 pm
Posty: 12
Jeszce jedno:co potrzeba żeby wrzucić silnik diesla 3.0 do tego mercedesa że skrzyniai to już wiem


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz cze 24, 2007 1:09 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr sty 18, 2006 3:33 pm
Posty: 405
Lokalizacja: Rybnik-Gliwice
Jak chcesz przerzucać silnik to najlepiej mieć na dawcę całe kompletne auto 3.0D i wtedy baw się w przekładanie, bo tak jak masz sam silnik to według mnie nie warto się nawet zabierać za to, pytałem kiedyś o zamianę silinika chciałem zamieniać 2,3 na 2,4D więc poszukaj w moich starych postach. Pozdr

_________________
ex: w123 2,3 taxi 37tyś przebiegu ;)
ex: w123 2,4 taxi 146tyś przebiegu ;)
ex: w123TE 250tyś przebiegu, mój rdzawy kwiatuszek
w123 230c 1978


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz cze 24, 2007 4:36 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: śr cze 20, 2007 10:16 pm
Posty: 12
Mam silnik i skrzynie biegów teraz pytanie jak sprawa wygląda z alternatorem rozrusznikiem wałem mostem??????


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz cze 24, 2007 4:44 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr sty 18, 2006 3:33 pm
Posty: 405
Lokalizacja: Rybnik-Gliwice
Rozrusznik w dieslu jest większy, alternator chyba jest taki sam, do przekładki będziesz potrzebować jeszcze sterowanie podgrzewaniem świec, stacyjkę z gaszeniem na podciśnienie, sprężyny zawieszenia z przodu i wiele innych tego typu rzeczy

Most w 2,3TE ma przełożenie 3,58 a 3.0TD 3,46 a więc inne, zapewne wał też będzie inny

Moim zdaniem doprowadź auto do porządku, podjedź do jakiegoś dobrego mechanika, a jak to nic nie da to baw się w rzeźbienie z innym silnikiem,

_________________
ex: w123 2,3 taxi 37tyś przebiegu ;)
ex: w123 2,4 taxi 146tyś przebiegu ;)
ex: w123TE 250tyś przebiegu, mój rdzawy kwiatuszek
w123 230c 1978


Na górę
 Tytuł:
Post: pn cze 25, 2007 12:33 am 
Offline
kombatant

Rejestracja: pn kwie 29, 2002 9:49 am
Posty: 3594
Lokalizacja: WAWA
A to 300 to jest od kombi? Tj. Czy ma wyjście z głowicy na pompę nivo?

_________________
W108 - 250 S 1967
S123 - 300TD 1982 Rudolf
S123 - 300TD 1985 Burak


Na górę
 Tytuł:
Post: pn cze 25, 2007 9:54 am 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt wrz 10, 2002 9:54 pm
Posty: 3156
Lokalizacja: prawie Poznań
dawid2007 pisze:
Super tyle że ja nadal nic nie wiem,Widze że temat dość trudny.


A może to ja jestem z Węgier [zlosnik] Chyba napisałem jaki jest powód Twoich problemów i bez sprawdzenia tego ja bym nie ruszał nic innego, regulacja klapy w gardzielu jest opisana, a lewe powietrze możesz sprawdzić zatykając dopływ powietrza do układu. Powodzenia!

_________________
230TE S123 E23'85; 560SEC C126 E56'90; 450SEL W116 E69'75; 280CDI 4MATIC E30D'07
Pozdrowienia z Wielkopolski
604-18-22-31
EX W201E20'86; W124E26'90; W116E28'79; C123E28'81; C126E56'90; C126E56'87; R107E28'78; W126E42'90; R107E50'84; R107E50'88;R129E50'98


Na górę
 Tytuł:
Post: pn cze 25, 2007 4:24 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: śr cze 20, 2007 10:16 pm
Posty: 12
Jutro jadę do gościa na diagnostyke ponoć ma pojęcie jest dokładny i sumienny.Jeżdzę na gazie ale jest strasznie słabiutki.


Na górę
 Tytuł:
Post: wt cze 26, 2007 10:33 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: śr cze 20, 2007 10:16 pm
Posty: 12
1 uszkodzenie klapy przepustnicy jest powyginana jakby już kiedyś ją ktoś prostował ją.Mechanik zakłada klapę wraz z otworami i gumą tzw.klapa antywybuch CDN.


Na górę
 Tytuł:
Post: wt cze 26, 2007 10:39 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr wrz 10, 2003 7:55 pm
Posty: 3388
Lokalizacja: Warszawa
OT Człowieku piekliłeś się tutaj przez tydzień, narobiłeś sobie wrogów na samym wejściu, 30 razy Ci ludzie powtarzali, sprawdź co powiedział broneq albo poszukaj w archiwum. Po tygodniu kazało się, że pierwsza odpowiedź w tym temacie była prawidłowa (co jest regułą).

Zdażyłeś jednak przez ten tydzień nawrzucać nam, że tuningujemy samochody, że "gówno" o nich wiemy, i opróćz wymiany zderzaka na spojler do niczego się nie nadajemy. Następnym razem skorzystaj z rad jakich Ci koledzy na forum udzielili.

Pozdrawiam.

_________________
Nerwowa Niemra


Na górę
 Tytuł:
Post: śr cze 27, 2007 12:41 am 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt mar 06, 2007 7:56 pm
Posty: 1440
Lokalizacja: WIELICZKA
dawid2007 pisze:
1 uszkodzenie klapy przepustnicy jest powyginana jakby już kiedyś ją ktoś prostował ją.Mechanik zakłada klapę wraz z otworami i gumą tzw.klapa antywybuch CDN.

No widzisz, bo GAZ + MB (na k-jetcie) = PEWNE KŁOPOTY!!
Żeby gaz dobrze chodził trzeba mieć dobra instalację, która nie strzela (a ta przepustnica antywybuch to PÓŁ-ŚRODEK i z trzech moich M102 z gazem tylko jeden ją miał i zaraz została zastąpiona fabrycznie nową oryginalną). Bo jak się dba o instalację (regularny serwis itd) to nie strzela, ale wtedy oszczędności na 10tys to max 300pln jest a wtedy gaz robi się bez sensu, dlatego ja już się z LPG wyleczyłem.
Zanim się K-jeta przełączy na gaz musi się nagrzać do temp ~60' i gwarantuję, że wtedy nie wybucha. A przepustnica antywybuch jest zła, bo NIGDY nie jest tak idealnie zrobiona, żeby pasować co do dziesiątej części mm a tak pasuje fabryczna, i tak też (co do dziesiątej mm) musi być ustawiona, żeby nie było problemów: ze strzelaniem, z pływaniem obrotów, z gaśnięciem, ... i masa innych - gaz jest bee.

_________________
pozdrawiam
broneq

W123 C 230CE 1983r i W115 220D 1974r
Stare Mercedesy ... są doskonałe.


Na górę
 Tytuł:
Post: śr cze 27, 2007 11:10 am 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: sob lis 20, 2004 6:02 pm
Posty: 1919
Numer GG: 12453483
Lokalizacja: Warszawskie Jelonki
Swięte słowa Broneq poniżej 60C nie wolno jeździć w M102 na LPG.
Raz, że niszczy się parownik (zamarzają gumowe uszczelki) dwa przy tej temperaturze jest niewłaściwa mieszanka i stąd strzał.
Trzeba dbać o cały układ. Ja sprawdzam i reguluję co 30 dni.
Nigdy nie miałem strzału i problemów.
Świece , kable won co 10000 km.


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 31 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 Następna

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl