MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest sob sie 23, 2025 1:26 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
Post: pt maja 11, 2007 8:22 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr sty 18, 2006 3:33 pm
Posty: 405
Lokalizacja: Rybnik-Gliwice
Witam a więc zaczynam, problem w w123 2,3 TE:

1. Czy jest możliwe że olej silnikowy przedostał się poprzez pompę NIVO do zbiorniczka oleju o nivo? Dodam że u mnie NIVO niestety nie działa tzn brak amorków, dzisiaj mierząc olej na bagnecie pokazało poniżej minimum(jakieś 1tys km temu zmieniałem olej), silnik oleju nie spala (jeśli tak to minimalne ilości), zauważyłem też ze zbiornik od nivo jest pełny i troszkę się już zaczynało wylewać z niego, kolor oleju w zbiorniczku taki jak olej silnikowy ;( o co chodzi?
2, Niestety nieszczęsny LPG, nikt mi nie chce tankować już auta gdyż ucieka gaz na końcówce tzn tam gdzie podłącza się pistolet, wymieniłem dzisiaj gumowy oring ale dalej ucieka podczas tankowania, co mam wymienić? całe to badziewie tzn tą końcówkę czy co?
Pozdr,

_________________
ex: w123 2,3 taxi 37tyś przebiegu ;)
ex: w123 2,4 taxi 146tyś przebiegu ;)
ex: w123TE 250tyś przebiegu, mój rdzawy kwiatuszek
w123 230c 1978


Na górę
 Tytuł:
Post: pt maja 11, 2007 10:50 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt lis 20, 2001 1:00 am
Posty: 1724
Tak ,olej silnikowy przedostaje sie do pompy nivo ,poprzez nieszczelne simmeringi .Po wymianie uszczelniaczy ,w pompie nivo ,efekt ten ustąpił.

_________________
124 E220 coupe 96'FOTO
MB artykuły prasowe cz1
MB artykuły prasowe cz2


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz maja 13, 2007 7:19 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr paź 09, 2002 9:23 pm
Posty: 2176
Lokalizacja: Wawa/Wrocek
wymień cały zawór końcowy u gazowników lub jak umiesz,to sam
nie kosztuje to dużo, a problem zniknie

_________________
pozdrowionka
Łysy

wolny wakat na beczkę :)


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz maja 13, 2007 7:42 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr sty 18, 2006 3:33 pm
Posty: 405
Lokalizacja: Rybnik-Gliwice
Dzięki za odpowiedzi, narazie 2 dni śmigam na benzync, koszt przejechania 100km około 50zł ;), byłem wczoraj u gazowników celem zakupienia zaworu końcowego ale akurat zamontowali ostatni a była juz prawie 13, tak więc do jutra śmigam jeszcze na benzynie. Gdy sie nagrzeje to ma trudności z zapaleniem na PB na gazie od razu zapala rano na benzynie też, co to może być? Czytałem co nieco na forum ale się przeraziłem ;) dalej już nie umiałem, chyba trzeba szukać diesla. Pozdrawiam

_________________
ex: w123 2,3 taxi 37tyś przebiegu ;)
ex: w123 2,4 taxi 146tyś przebiegu ;)
ex: w123TE 250tyś przebiegu, mój rdzawy kwiatuszek
w123 230c 1978


Na górę
 Tytuł:
Post: wt maja 15, 2007 4:20 pm 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt wrz 10, 2002 9:54 pm
Posty: 3156
Lokalizacja: prawie Poznań
Elwood BLUES MOBIL pisze:
Gdy sie nagrzeje to ma trudności z zapaleniem na PB na gazie od razu zapala rano na benzynie też, co to może być?


Może regulacja składu mieszanki wystarczy i przegląd elementów gumowych w układzie dolotowym.

_________________
230TE S123 E23'85; 560SEC C126 E56'90; 450SEL W116 E69'75; 280CDI 4MATIC E30D'07
Pozdrowienia z Wielkopolski
604-18-22-31
EX W201E20'86; W124E26'90; W116E28'79; C123E28'81; C126E56'90; C126E56'87; R107E28'78; W126E42'90; R107E50'84; R107E50'88;R129E50'98


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl