MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest wt sie 26, 2025 8:50 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 49 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: czw maja 03, 2007 11:48 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw paź 21, 2004 11:00 am
Posty: 464
kielbik pisze:
2,4 powstało na potrzeby transportera po dołożeniu dwóch garnków do 1,6,
Czy 2,4 nie jest aby pieciocylindrowe?...

2,5TDi jest 5-cylindrowe, starsze 2,4 ma 6 garnuszków (z rotacyjną pompą Boscha) i narodziło się własnie tak jak napisałem. Wszędzie mi mówią, że to bardzo dobry silnik (tylko dbać o nagrzewanie i schładzanie, bo długi), i rzeczywiście ładnie ciągnie, z paliwem oszczędnie się obchodzi i o nic nie pyta, tylko że coś trochę buczy, jakby panewka jaka ;), więc może te historie o korbowodach, co to z wyrobów VW wychodzą bokiem... [szalone] Pojeździmy, zobaczymy...
Nawiasem mówiąc, dynamikę Kanta mogę sobie wyobrazić w następującym eksperymencie myślowym: odejmujemy od mojego klekota turbinę i intercooler, dajemy starszą pompę i wtryski, obrzynamy dwa gary, skracamy przełożenie mostu, a potem stawiamy drugie 940 na dachu i gotowe. [zlosnik]

_________________
Przemek
Ex: 123 240D, Volvo 945 D24TIC, Opel Monterey 3,1D, John Deere 2140 (1986)


Na górę
 Tytuł:
Post: pt maja 04, 2007 2:00 am 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw cze 09, 2005 10:28 pm
Posty: 2823
Numer GG: 578747
Lokalizacja: Katowice/Stuttgart
arbies pisze:
kielbik pisze:
Moja zona twierdzi, ze twoj Joker jest w lepszym stanie niz nasz Cluub Joker.
bo masz wersję "Cluub" a nie Club" czyli jakaś podróba. Ja na Twoim miejscu (szczególnie przy takim stanie samochodowym) słuchałbym żony i nie dyskutował. Kobiety zawsze mają rację! [usmiech] ;)
Mam wersje full original, juz poprawilem :)
arbies pisze:
A wracając do dynamiki to jest tak jak piszę, moje zeznania są czyste i klarowne. Według mnie i wielu innych używtkowników dynamika to nie to samo co elastyczność, a Tobie chyba o to drugie chodzi. Faktycznie na 5 biegu przyśpieszyć nie można, ale ze skrzyżowania ruszyć dynamicznie to nie problem. Fakt, że do prędkości 60km/h włączam wszystkie 5 biegów (średnio bieg co 12km/h [zlosnik] ) a i namachać się nieźle trzeba dźwignią biegów – ale odejście jest! [cool]
Dynamika to dynamika, tzw. elastycznosc to tylko jeden z jej elementow. Mam sporo doswiadczen z dynamika w kantach i zdania na jej temat nie zmienie, wg mnie jest porownywalna z dynamika maucha. Ale moze mi sie juz w glowie poprzewracalo (ostatni raz kiedy prowadzilem auto z mniej niz szescioma cylindrami to bylo podczas wycieczki do muzeum w Stuttgarcie).

P.S.

Duzo czasu zajelo ci zanim nauczyles sie wlaczac jedynke bez problemu? :)

_________________
'68 250, szwajcar
'70 250 C, niemiec
'71 230, austryjok
'71 250 CE, angol


Na górę
 Tytuł:
Post: pt maja 04, 2007 9:10 am 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lip 27, 2001 2:00 am
Posty: 696
Lokalizacja: Łódź
<br>Dodano po 1 minutach.:<br>
kielbik pisze:
Duzo czasu zajelo ci zanim nauczyles sie wlaczac jedynke bez problemu? :)


Fakt, nie jest to prosta sprawa, ale do przeżycia. U mnie śmiało można startować z 2 biegu i wtedy mam normalny układ „H”.

Kielbik, za co odpowiada akumulator za siedzeniem kierowcy? Tam wchodzi jakaś super mała wersja akumulatora ile powinien mieć amp./h?

_________________
W 115 230.4 '73 automatic
VW T3 Westfalia '83
DAS BESTE ODER NICHTS...


Na górę
 Tytuł:
Post: pt maja 04, 2007 11:48 am 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw cze 09, 2005 10:28 pm
Posty: 2823
Numer GG: 578747
Lokalizacja: Katowice/Stuttgart
arbies pisze:
U mnie śmiało można startować z 2 biegu i wtedy mam normalny układ „H”.
Poczekaj az wsiadzie zona z dzieckiem i skrzynka piwa. Wtedy juz nie bedzeisz taki beztroski :P A poza tym bez wstecznego sie nie obejdziesz a ten wlacza sie tak samo ch... :)

arbies pisze:
Kielbik, za co odpowiada akumulator za siedzeniem kierowcy? Tam wchodzi jakaś super mała wersja akumulatora ile powinien mieć amp./h?
Akumulator za siedzeniem kierowcy obsluguje wyposazenie kempingowe kiedy auto jest na postoju (ogrzewanie postojowe, lodowka, pompa wody). Niby jest oddzielony od instalacji elektrycznej samochodu jakims przekaznikiem ale juz pare razy udalo mi sie rozladowac oba akumulatory. Oba akumulatory powinny miec 63 Ah i byc do VW (maja inna stopke i sa trohe nizsze ale w sumie to standatowe aku, ktore dobierzesz wg kazdego katalogu)

_________________
'68 250, szwajcar
'70 250 C, niemiec
'71 230, austryjok
'71 250 CE, angol


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 49 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl