MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest ndz sie 24, 2025 12:39 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: wt kwie 10, 2007 12:14 am 
Offline
postmajtek

Rejestracja: ndz kwie 08, 2007 4:26 pm
Posty: 18
Lokalizacja: Zawidów
Pierwszy raz na forum więc Witam wszystkich
posiadam W123 300D automat
jeżdze 3 rok więc o ile moje doświadczenia - tylko albo aż eksploatacyjne - mogą się przydać to chętnie pomoge

Wracając do tematu
przeglądając schemat elektryczny a dokładnie ten fragment
http://mackuz.bolinko.org/is/img5/11761 ... rnator.jpg
stwierdzam że nie jest zgodny z tym co w aucie
połączenie z alternatora 74 wcale nie "idzie" na rozrusznik 76 tylko gdzieś
I właśnie czy ktoś ten temat może przerabiał - na pewno
:lol:
A dokładnie gdzie dochodzą przewody z alternatora <br>Dodano po 1 godzinach. 37 minutach.:<br> Na pewno zajmowaliście się kabelkami

_________________
Ex - W123 300D AUTO mat
Z konieczności W202 250D


Na górę
 Tytuł:
Post: wt kwie 10, 2007 2:29 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz lis 02, 2003 10:59 am
Posty: 851
Lokalizacja: Stargard (koło Kruszyna:))
Jak to nie ?? to polaczenie to jest wziety "+" na wzbudzenie alernatora (wychodzi z zacisku 30 rozrusznika). Jesli tak nie ma u Ciebie to moze masz polaczone bezposrednio z akumulatora lub do duzej kostki laczeniowej znajdujacej sie niedaleko akumulatora

yy.. witamy nowego uzytkownika:):)

_________________
W123 240D - 1978 "CONDOR" - rozstaliśmy się....
S211 320CDI - 2003 "WAVE" - poretrofitowany
S212 350CDI - 2013 "BIAŁAS" - poretrofitowany
W164 ML 320CDI - 2007 "CZARNY" - nieretrofitowany


Na górę
 Tytuł:
Post: wt kwie 10, 2007 11:11 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: ndz kwie 08, 2007 4:26 pm
Posty: 18
Lokalizacja: Zawidów
Pewnie będzie to weersja z kostką. Bo z akumulatora też nie ma połączenia do alternatora a już na pewno bezpośredniego. Dlatego kostka o której wspominasz to pewnie jest to połączenie.
Tylko dlaczego co innego jest na schematach niż w aucie.
To zburzylo moją antykoncepcję połączenia przyrządu prądowego :evil: w układzie
Gdzie ta dokładność MB :P
No chyba że nie mamy odpowiednich schemacików
Pzdr

_________________
Ex - W123 300D AUTO mat
Z konieczności W202 250D


Na górę
 Tytuł:
Post: wt kwie 10, 2007 11:22 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz lis 02, 2003 10:59 am
Posty: 851
Lokalizacja: Stargard (koło Kruszyna:))
ale zrozum ze schemat jest sprawa pogladowa czyli co, jak i skad ma sie brac a to jak to bedzie w aucie podlaczone to albo bedzie po mysli fabryki albo juz wizjach wlasciciela(i) ale bedzie spelnialo zlaozenia schematu.

Dyn-2007 pisze:
Gdzie ta dokładność MB


a co tu ma do tego dokladnosc MB??

_________________
W123 240D - 1978 "CONDOR" - rozstaliśmy się....
S211 320CDI - 2003 "WAVE" - poretrofitowany
S212 350CDI - 2013 "BIAŁAS" - poretrofitowany
W164 ML 320CDI - 2007 "CZARNY" - nieretrofitowany


Na górę
 Tytuł:
Post: wt kwie 10, 2007 11:32 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: ndz kwie 08, 2007 4:26 pm
Posty: 18
Lokalizacja: Zawidów
Zwróć uwagę na inne fragmenty schematu
Ma znaczenie czy połączenia idą przez kostki czy przekaźniki czy po drodze jest np stacyjka czy jakiś łącznik
i tak to jest zaznaczone też na schemacie
a w fragmencie o którym mówimy nie

No chyba że schematy nie do końca odpowiadały poszczególnym wersją MB

_________________
Ex - W123 300D AUTO mat
Z konieczności W202 250D


Na górę
 Tytuł:
Post: pt kwie 13, 2007 11:58 am 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz lis 02, 2003 10:59 am
Posty: 851
Lokalizacja: Stargard (koło Kruszyna:))
wiesz co?? to o czym tu rozprawiasz to wyglada tak:
Kupiles sobie MB 200D wersja 0,5, null wypas ze zgnita blacharką i zarznietym nieodpalajacym normalnie w lecie nawet silniikiem a dla Ciebie najwiekszym problemem jest to ze korbka do otwierania tylnej prawej szyby jest od 3 serii i czy to tak ma byc? czy moze to niedokladnosc MB.

Nikt na takie pierdy nie zwraca uwagi - schematy sa czesto pogaldowe zeby zobaczyc co, skad i jak sie bierze a nie zeby rozprawiac pol roku o tym dlaczego na schemacie nie ma zaznaczonej koski laczeniowej...

_________________
W123 240D - 1978 "CONDOR" - rozstaliśmy się....
S211 320CDI - 2003 "WAVE" - poretrofitowany
S212 350CDI - 2013 "BIAŁAS" - poretrofitowany
W164 ML 320CDI - 2007 "CZARNY" - nieretrofitowany


Na górę
 Tytuł:
Post: sob kwie 14, 2007 9:41 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: ndz kwie 08, 2007 4:26 pm
Posty: 18
Lokalizacja: Zawidów
Jedno mnie zastanawia
Skąd wiesz o tej korbce do otwierania szyby <br>Dodano po 46 sekundach.:<br> Jedno mnie zastanawia
Skąd wiesz o tej korbce do otwierania szyby

_________________
Ex - W123 300D AUTO mat
Z konieczności W202 250D


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl