To czarne ma oznaczenie jednostki mikrofarad.
Część kontrolek:) słownie dwie

:)
W M-102920 ,go nie było,ale w dwulitrowym 102 z wtryskiem i w 102980 jest.
Ten regulator napięcia to jest to co się wykręca z tyłu i wychądza szczotki?
Teraz jak juz auto pracuje poprawnie to mam swój stary alternator nie działający i ten pożyczony,który działa.Mam za niego dac 80zł.
Wtedy zostanie mi stary popsuty,ale jeśli to tylko regulator i jeśli nim jest ten element z tyłu odkręcany to zakałdam stary alternator i tylko ten element na próbe ,używkę,a jak to to ,to kupie nowy 30zł:)
W zakładaniu alternatora mam już wprawę
Mogłem przełożyć tylko te szczotki z tym jak myślę regulatorem i wtedy zobaczyć ,ale miałem mało czasu na szukanie przyczyn.
Dziś na spokojnie założe stary i włoże mu szczotki i reg.od innego.
Kiedyś tez podejżewałem szczotki ,wlutowałem nowe,kupiłem potem całe to ustrojstwo z tyłu i okazało się ze padł wirnik.
Pozdrawiam.
Acha,po założeniu sprawnego alternatora i po przekręceniu kluczyka,mimo ,że akku był całkiem pusty zapaliły się kontrolki od ładowania i hamulców.
Na starym alternatorze nie świciły.
Można jakoś jednoznacznie stwierdzić ,ze na 100 procent padł regulator ?