No to sam sobie odpowiem
Generalnie chodzi o pozycję nr 59 na tym schemacie:
http://www.detali.ru/cat/oem_mb2.asp?TP=1&F=123243&M=102%2E980&GA=722%2E122722%2E401&GM=716%2E211716%2E215717%2E401&CT=F&cat=223&SID=47&SGR=030&SGN=02
Założyć się da, wymaga tylko dopasowania obejmy, bo ten od w124 ma mniejszą średnicę. Silnik chodzi po tym zabiegu ok.
A celem całej tej zabawy było wyeliminowanie dość upierdliwej dolegliwości: odpalanie przy ciepłym silniku, od kilku do kilkudziesięciu minut po jego uprzednim zgaszeniu, wymagało 5-10 sekundowego kręcenia z dodawaniem gazu. Wg opisu K-Jeta jest to właśnie objaw padniętego akumulatora ciśnienia paliwa. Po wymianie wydaje mi się, że dolegliwość ustąpiła, ale potwierdzę to po dłuższym testowaniu.
Aha, cena nowej oryginalnej części w ASO to 430 zł.