Witam
Od razu na wstepie prosze o powstrzymanie sie od zgryzliwych komentarzy
![[zlosnik]](./images/smilies/zlosnik.gif)
. I bedzie o zmienianiu (nie odwaze sie napisac, ze o poprawianiu
![[zlosnik]](./images/smilies/zlosnik.gif)
) fabryki, wiec osoby o slabszym sercu czytaja dalej na wlasne ryzyko...
I.
Czy ktos moglby powiedziec cokolwiek rzeczowego o dostepnosci i cenie czesci wyrozniajacych W124 500 od reszty serii? Glownie chodzi mi o przednie blotniki i tylne nadkola. (czy te nakladki "szeroka listwa" sa specjalnie dostosowane do "wybrzuszonego" profilu blachy?)
Dalej w kolejce pytam o zderzaczki, progi(?), moze ostatecznie reflektory?
Mozna to dostac gdzies uzywane? Gdzie najlepiej szukac?
II.
Jak juz sie ma te wszystkie czesci na stole to mozna je zamontowac do zwyklego 124 bezbolesnie? Widzialem przerobki na zdjeciach ale z bliska to nawet oryginala nie widzialem jeszcze.
III.
Czy po zalozeniu poszerzanych nadkoli zmiesci sie felga 18" 8,5-9,5 z ETcirca30? Jaką mozna najwęższą oponę zalozyc na tak szeroka felge zeby jeszcze bylo bezpiecznie? Jaki profil sie zmiesci?
Na te chwile zakladamy ze zawieszenie jest zwykle, nawet nie sportline (do tego nie wiem czym to sie w ogole rozni

)
Chcialbym zaznaczyc, ze pytam jak najbardziej powaznie. Jest to bardzo luzna przymiarka do pierwszej wersji pewnego planu, ktory sie rysuje w mojej glowie (cicho!
![[oczko]](./images/smilies/oczko.gif)
).