MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest sob sie 23, 2025 5:42 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 34 ]  Przejdź na stronę 1 2 3 Następna
Autor Wiadomość
Post: śr mar 21, 2007 8:07 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: ndz lut 18, 2007 10:09 am
Posty: 64
MERCEDES 123 230TE LPG.Wlałem do swojego mercedesa dokładnie 27 litrów gazu i zrobiłem dokładnie 68 km i butla pusta.Za bardzo nie wiem o co chodzi.Jestem jeszcze w delikatnym szoku ale jak mi przejdzie to chciałbym trochę zniwelować ten przepał ok 19 litró.Normalnie szok nawet nie wiem co to może być byłem w gazowni i poustawiał mi facet ale to nie aż tyle niby tam sprawdził szczelność przy elektozaworze i na reduktorze nic tam nie pokazało jakiś lewych wycieków no i o co chodzi w tym wszystkim???????
Układ zasilania paliwa coś zepsute bo na paliwie nie pali a gazu bierze 40litrów na 100 km. To na czym mam jeździć na metanolu????????
Kobieta która jeździła kiedyś tym mercedesem mówi że normalnie palił gazu w mieście w granicach 13-15 litró ale nie 40!!!!!!!!!!!!!!!!
Dzięki za pomoc .


Na górę
 Tytuł:
Post: śr mar 21, 2007 8:18 pm 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt wrz 10, 2002 9:54 pm
Posty: 3156
Lokalizacja: prawie Poznań
Normalnie muszisz sprawdzić to co zwykle na LPG, a wszystko opisaliśmy już na forum. Może być wiele przyczyn, lewe powietrze, źle wyregulowana instalacja LPG, nieładnie że nie chodzi na PB bo to tylko dowód na to że poprzedni właściciel miał to auto w dupie. [zlosnik]

_________________
230TE S123 E23'85; 560SEC C126 E56'90; 450SEL W116 E69'75; 280CDI 4MATIC E30D'07
Pozdrowienia z Wielkopolski
604-18-22-31
EX W201E20'86; W124E26'90; W116E28'79; C123E28'81; C126E56'90; C126E56'87; R107E28'78; W126E42'90; R107E50'84; R107E50'88;R129E50'98


Na górę
 Tytuł:
Post: śr mar 21, 2007 8:23 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: ndz lut 18, 2007 10:09 am
Posty: 64
Poprzedni właściciel twierdzi że na benzynie też palił tyle że auto było jeżdżone ostatnio 2 lata temu.A jak je kupiłem nie było grama benzyny no i pewnie pompka stała na sucho i zajechała sie.


Na górę
 Tytuł:
Post: śr mar 21, 2007 8:25 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn paź 24, 2005 5:58 pm
Posty: 239
Lokalizacja: whitestok
dawidus2004 pisze:
pompka stała
to jak
dawidus2004 pisze:
zajechała
? [zlosnik] ;)

_________________
coupe radości z życia
MB 123 280C '79
MB 124 230TE '91 - Cameroun'ka żony

ghost


Na górę
 Tytuł:
Post: śr mar 21, 2007 8:29 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: ndz lut 18, 2007 10:09 am
Posty: 64
No z tego co wiem pompka paliwa nie lubi jak nie jest zalana paliwem.Ta moja pompka pracuje ale mechanik stwierdził że bzyczeć to sobie może ale co z tego bzyczenia jak przy wtrysku nie podaje paliwa?????????


Na górę
 Tytuł:
Post: czw mar 22, 2007 9:56 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob wrz 25, 2004 7:38 pm
Posty: 665
Lokalizacja: Puławy
A na jakiej stacji tankowałeś gaz ?? ;)

_________________
EX:Mercedes W115 '72, Mercedes W126 '82, BMW E30 '91
BMW E32 '89


Na górę
 Tytuł:
Post: czw mar 22, 2007 10:35 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: śr cze 05, 2002 1:45 pm
Posty: 66
Lokalizacja: Warszawa
ja miałem kiedyś taką opcję w m110 auto nie jechalo i na 100km palilo ok 40l okazało sie ze jeden kabel był trafiony i filtr poweietrza tak brudny że powietrza nie dostawał wogole i dlatego wciągał takie ilości

_________________
[palacz] czarny MB 123coupe + 16'' Borbet


Na górę
 Tytuł:
Post: pt mar 23, 2007 4:21 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: ndz lut 18, 2007 10:09 am
Posty: 64
O.K już coś tam wiem na temat mojej pompki.Jest poprostu uwalonaKupiłem już drugą ale idzie pocztą.:)
Mam w aucie instalacje LOVATO ale gazownicy mówią że to 100-etka następna jest 140 mówią niby że na takie konie i pojemność silnika 2300 135 km jest wystaraczająca i powiedzieli że najlepiej cały parownik wymienić albo zestaw naprawczy kupić i membrany powymieniać i uszczelki itd


Na górę
 Tytuł:
Post: sob mar 24, 2007 6:37 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: ndz lut 18, 2007 10:09 am
Posty: 64
Czy ktoś porozmawia ze mną na temat tego gazu co mam robić bo gazownikom za bardzo nie ufam.

_________________
MB 123 200 D 79r.-dawca
MB 123 230TE 83r.


Na górę
 Tytuł:
Post: sob mar 24, 2007 6:42 pm 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt wrz 10, 2002 9:54 pm
Posty: 3156
Lokalizacja: prawie Poznań
dawidus2004 pisze:
Czy ktoś porozmawia ze mną na temat tego gazu co mam robić bo gazownikom za bardzo nie ufam.


Mi się wydaje że dobrze jest kupić parownik z zapasem czyli wydajniejszy niz jest zalecany, dobrej firmy. Regulacja i powinno być GIT, a to że nie ufasz gazownikom to masz rację [zlosnik] .

Co do rozmów to wiele rzczy już na forum jest, należy troszkę po SZUKAĆ. [oczko]

_________________
230TE S123 E23'85; 560SEC C126 E56'90; 450SEL W116 E69'75; 280CDI 4MATIC E30D'07
Pozdrowienia z Wielkopolski
604-18-22-31
EX W201E20'86; W124E26'90; W116E28'79; C123E28'81; C126E56'90; C126E56'87; R107E28'78; W126E42'90; R107E50'84; R107E50'88;R129E50'98


Na górę
 Tytuł:
Post: sob mar 24, 2007 8:41 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: ndz lut 18, 2007 10:09 am
Posty: 64
georemSzukałem a jak nie suzkałem to mój przypadek jest jakiś nadzwyczajny :) Gazownicy mówią że jest LOVATO setka mogłaby być 140-tka ale ta może jest wystarczająca itd itp.Bo mamn gdzieś wydawać kasiore jak bedzie to samo co jest czyli takie przepały!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

_________________
MB 123 200 D 79r.-dawca

MB 123 230TE 83r.


Na górę
 Tytuł:
Post: sob mar 24, 2007 10:54 pm 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt wrz 10, 2002 9:54 pm
Posty: 3156
Lokalizacja: prawie Poznań
dawidus2004 pisze:
Bo mamn gdzieś wydawać kasiore jak bedzie to samo co jest czyli takie przepały!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Ale co Ty chcesz odemnie usłyszeć? Że śrubą A masz 5,5 obrotu obrócić w lewo a śrubą B w prawo o 1,5?
Podstawowe zasady jazdy na LPG:

- sprawny układ WN
- BRAK lewego powietrza w układzie dolotowym
- sprawan instalacja LPG

Strzelac Ci może bo ma np. zbyt ubogą mieszankę a to może być wina lewego powietrza i uszkodzonego parownika właśnie. Innych tajemniczych rozwiązań nie ma. Nawet nie wiemy gdzie Cię skierować bo jesteś tajemniczy i nie wiem z jakich okolic pochodzisz. Jak Ci pomagać? Zdolności telepatycznych nie posiadam. [zlosnik] [oczko]

_________________
230TE S123 E23'85; 560SEC C126 E56'90; 450SEL W116 E69'75; 280CDI 4MATIC E30D'07
Pozdrowienia z Wielkopolski
604-18-22-31
EX W201E20'86; W124E26'90; W116E28'79; C123E28'81; C126E56'90; C126E56'87; R107E28'78; W126E42'90; R107E50'84; R107E50'88;R129E50'98


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz mar 25, 2007 2:17 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: ndz lut 18, 2007 10:09 am
Posty: 64
1.Jestem z Głogowa dolnośląskie a pytałem o reduktor jaki miałby być w tym moim mercedesie.Napewno LOVATO tylko jaki jest lepszy 100 czy 140???????????????


2.Więc OK.Ustalmy jaki parownik,reduktor jest do mojejgo auta najodpowiedniejszy.Proszę zadawać pytania.

3.Facet od którego przez internet chciałem kupić nowy reduktor zadał mi pytanie typu:czy auto ma k-jectronic (coś takiego) jak przekręciłem nazwę to przepraszam,ale mam w aucie coś takiego czy nie????????????:)

_________________
MB 123 200 D 79r.-dawca

MB 123 230TE 83r.


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz mar 25, 2007 10:52 pm 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt wrz 10, 2002 9:54 pm
Posty: 3156
Lokalizacja: prawie Poznań
dawidus2004 pisze:
1.Jestem z Głogowa dolnośląskie a pytałem o reduktor jaki miałby być w tym moim mercedesie.Napewno LOVATO tylko jaki jest lepszy 100 czy 140???????????????


Moim zdaniem lepszy jest 140, bo 100 (domyślam się że chodzi o moc czyli do 136KM) będzie na skraju mocy Twojego silnika, czyli będzie pracował na maxa. W Głogowie jest mechanik który na Mercedesach zna się świetnie, np. moja 230TE będzie lada dzień do Niego wstawiana na remoncik blacharski. [cool]

dawidus2004 pisze:
2.Więc OK.Ustalmy jaki parownik,reduktor jest do mojejgo auta najodpowiedniejszy.Proszę zadawać pytania.


Ja nie mam żadnych pytań :o

dawidus2004 pisze:
3.Facet od którego przez internet chciałem kupić nowy reduktor zadał mi pytanie typu:czy auto ma k-jectronic (coś takiego) jak przekręciłem nazwę to przepraszam,ale mam w aucie coś takiego czy nie????????????:)


Więc (nie znam VINU Twojego auta) na 99% masz K-jetronic.

_________________
230TE S123 E23'85; 560SEC C126 E56'90; 450SEL W116 E69'75; 280CDI 4MATIC E30D'07
Pozdrowienia z Wielkopolski
604-18-22-31
EX W201E20'86; W124E26'90; W116E28'79; C123E28'81; C126E56'90; C126E56'87; R107E28'78; W126E42'90; R107E50'84; R107E50'88;R129E50'98


Na górę
 Tytuł:
Post: pn mar 26, 2007 2:38 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: ndz lut 18, 2007 10:09 am
Posty: 64
Daj mi namiary na tego gościa :)

_________________
MB 123 200 D 79r.-dawca

MB 123 230TE 83r.


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 34 ]  Przejdź na stronę 1 2 3 Następna

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl