MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest sob sie 23, 2025 9:18 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: 250 gaznik
Post: ndz gru 24, 2006 8:02 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: ndz wrz 10, 2006 8:11 am
Posty: 1204
Lokalizacja: Opole
mm maly problem,

kupilem w123 250 na automacie i czasami ma takie zawiasy ze jak dodaje gazu to gasnie, trzeba go na automacie troche rozkrecic i jak sie jakby pompuje gaz to zaczyna jechac, pali oka, i wszystko git. jakies sugestie??



oczywiscie swiece, kable bede wymienial na dniach, bo auto super swieze. moze to zlatwi sprawe??

a jak juz ma jechac normalnie to idzie jak wsciekly i jest oka.

moze to byc tez gaznik do czyszczenia??

co o tym sadzicie??


i tak powyzsze rzeczy zrobie ale od czego zaczac :P

_________________
L206D
C124 230CE
S210 320CDI


Na górę
 Tytuł:
Post: pn gru 25, 2006 4:19 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr maja 10, 2006 11:40 pm
Posty: 295
Lokalizacja: Ware, UK
Może palec rozdzielacza. Miałem podobny problem i wymiana pomogła

_________________
1985 W123 230E "Perełka" Babcia Emerytka
1983 W123 300D "Umklajder"

Płyń stary płyń niech wiatry Ci sprzyjają...


Na górę
 Tytuł:
Post: śr gru 27, 2006 2:02 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: śr mar 29, 2006 1:56 pm
Posty: 1050
Lokalizacja: Świdnica/Poznań
Witam
And pisze:
Może palec rozdzielacza

i/lub do sprawdzenia podciśnieniowy wyprzedzacz zapłonu
pozdro

_________________
wojtyla


Na górę
 Tytuł:
Post: śr gru 27, 2006 2:41 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: ndz wrz 10, 2006 8:11 am
Posty: 1204
Lokalizacja: Opole
Wojtyla pisze:
podciśnieniowy wyprzedzacz zapłonu


ze tak spytam, gdzie go szukac bo pierwszy raz w zyciu mam 2.5b :) ?


kable, palec, swiece, kopulka filtr powietrza juz dzisiaj bedza bo zamowilem.

_________________
L206D
C124 230CE
S210 320CDI


Na górę
 Tytuł:
Post: czw gru 28, 2006 1:09 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: śr mar 29, 2006 1:56 pm
Posty: 1050
Lokalizacja: Świdnica/Poznań
Witam
drwalu pisze:
ze tak spytam, gdzie go szukac

przy aparacie zapłonowym(wężyk) [oczko]
pozdro

_________________
wojtyla


Na górę
 Tytuł: Re: 250 gaznik
Post: pt lut 23, 2007 12:13 am 
Offline
nowy
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw lut 22, 2007 9:38 pm
Posty: 5
drwalu pisze:
mm maly problem,

kupilem w123 250 na automacie i czasami ma takie zawiasy ze jak dodaje gazu to gasnie, trzeba go na automacie troche rozkrecic i jak sie jakby pompuje gaz to zaczyna jechac, pali oka, i wszystko git. jakies sugestie??



oczywiscie swiece, kable bede wymienial na dniach, bo auto super swieze. moze to zlatwi sprawe??

a jak juz ma jechac normalnie to idzie jak wsciekly i jest oka.

moze to byc tez gaznik do czyszczenia??

co o tym sadzicie??


i tak powyzsze rzeczy zrobie ale od czego zaczac :P



Myśle ze popierwsze musisz ustawić zapłon, zmierzyć rezystancje kabli i palca.
Po drugie sprawdzić czy masz dobrze ustawiony gaźnik, powinien trzymać 850 o/m.

Mozesz mieć też za bogata mieszanke...

Pozdrawiam,

_________________
Arnie
*****
MB 123C, 230 C (Stromberg 175 CD), '77


Na górę
 Tytuł:
Post: śr mar 14, 2007 8:08 am 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: ndz wrz 10, 2006 8:11 am
Posty: 1204
Lokalizacja: Opole
wracajac do tematu dla potomnych nieprzytomnych :P

250 - wymienilem uszczelki w gazniku, regulacja mieszanki i zaczal elegancko chodzic

i dalej

280 - szukalem chyba przez tydzien czemu mam obroty 1300/min na zamknietych przepustnicach, gaznik wyjmowalem i czyscilem chyba 5 razy, wkoncu okazalo sie ze na laczeniu kolektora ssacego ( odpowietrzenie ) do glowicy ( odpowierzenie ) gumowa rurka ze starosci juz nie byla gumowa i byla rozerwana na pol, zatykajac rozerwanie palcem obroty spadaly :D

ogolnie solex 4a1 dobrze smiga, troche sa paliwozerne, przyswajaja gaz, mozna je latwo naprawiac, ale trzeba pamietac ze wystepuja rozne solexy 4a1 w bmw byly inne, w mb sa inne i w roznych wersjach mb tez roznia sie pirdolami, np elektrozawory na 1 lub 2 piny ( + , - / + ) i inne drobne pierdoly ( np regulacja wolnych obrotow na zimnym silniku ) itd itp ;)

_________________
L206D
C124 230CE
S210 320CDI


Na górę
 Tytuł:
Post: śr mar 14, 2007 9:50 am 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sie 02, 2001 2:00 am
Posty: 1431
Numer GG: 34862
Lokalizacja: Warszawa
hmm, pochwal sie prosze ile takie 250 wciaga? miesci sie chociaz w katalogowych 16 litrach benzyny ? [zlosnik]

_________________
Kubitus


Na górę
 Tytuł:
Post: śr mar 14, 2007 9:53 am 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: ndz wrz 10, 2006 8:11 am
Posty: 1204
Lokalizacja: Opole
250 miesci sie w 20l ;) ale w 16 sie nie miesci :) katalogowo jest 16.6l/100
mam gaz ale nie jezdze na gazie wiec nie pochwale sie ile gazu bierze :D

podobnie 280.

_________________
L206D
C124 230CE
S210 320CDI


Na górę
 Tytuł:
Post: śr mar 14, 2007 9:55 am 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sie 02, 2001 2:00 am
Posty: 1431
Numer GG: 34862
Lokalizacja: Warszawa
tak tez myslalem ze marnie z jego ekonomią.

dzieki!

_________________
Kubitus


Na górę
 Tytuł:
Post: śr mar 14, 2007 2:22 pm 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sie 26, 2004 12:13 pm
Posty: 2033
Lokalizacja: Warszawa
drwalu pisze:
250 miesci sie w 20l ;) ale w 16 sie nie miesci :) katalogowo jest 16.6l/100
mam gaz ale nie jezdze na gazie wiec nie pochwale sie ile gazu bierze :D

podobnie 280.


E tam, 20 wychodzi przy bardzo ostrej jeździe.

_________________
S 124 E 28, 269/001 '95
"Gwiazda do czegoś zobowiązuje"


Na górę
 Tytuł:
Post: czw mar 15, 2007 12:25 am 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: ndz wrz 10, 2006 8:11 am
Posty: 1204
Lokalizacja: Opole
Obrazek


ciekawe czy dalo by sie je podlaczyc para na zasilanie, kolektor przerobic, patelnia z 2,8 jest duza.

hmmmm, spoko bajka ;)

a tak wogole meczylem sie zemy w 110 zejsc z obrotami, 2 dni to twalo, wymieniona guma, okay, dalej troche kaszanka jednak, pote przypomnialem sobie ze zaplon byl yprzedzony do ustawien gaznika bez ssania wiec troche cofnalem poregulowalem, 800 obrotow, wkreca sie ladnie, pali na cieplym z miejsca idealnie, zobaczymy jutro rano :D :P

_________________
L206D
C124 230CE
S210 320CDI


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz kwie 15, 2007 7:57 am 
Offline
postmajtek
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt paź 14, 2005 1:02 am
Posty: 38
Lokalizacja: Warszawa
Witam,

Jak ustawić zapłon?

Wczoraj zdjąłem mikser gazu, żeby podawać więcej powietrza bo chciałem pojeździć trochę tylko na benzynie.

Chciałem również przekręcić odrobinę zapłon, żeby chodził płynnie na benzynie. Wczesniej był ustawiony do gazu i na etylinie trochę się dławił przy szybszym naciśnięciu pedału.

Próbowałem różnych ustawień, ale nie mogę znaleść tego właściwego.

Drwalu: Jaki kupiłeś palec i kopułkę? Też będę musiał je wymienić. Opłaca się kupić "włoszczyznę"?

Pozdrawiam,
greg

_________________
W123 '82, 250 Automatic


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl