MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest ndz sie 24, 2025 7:12 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 38 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: pn gru 18, 2006 6:27 am 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt kwie 09, 2004 7:30 am
Posty: 4307
Lokalizacja: Czestochowa
Sebian pisze:
W piątek przyprowadziłem auto do firmy. Prowadzi się świetnie. Jednak duża fura i widok ponad dachami osobówek to jest to. W poniedziałek założymy podłogę na pace i auto zacznie zarabiać [oczko] Wczoraj natomiast poszalałem najdłuższym Sprinterem 313CDI przewożąc sklejkę antypoślizgową do salonu Renault pod kątem ww. podłogi dla Trafica. Sprinter to doskonała nazwa [cool]


poszalej 316 [cool] wtedy nazwa jest jeszcze lepsza-choc w tych najnowszych jest jakas benzynka 250 PS :lol: :lol: :lol:

_________________
Bez Gwiazdy Nie Ma Jazdy......
MB 308 automatic

Ludziom brak kultury zupełnie,wczoraj jak wychodziłem z knajpy ktos mi nadepnął na rekę!!!


Na górę
 Tytuł:
Post: sob mar 10, 2007 8:36 am 
Offline
Klubowicz

Rejestracja: śr cze 26, 2002 3:11 pm
Posty: 6660
Numer GG: 267496
Lokalizacja: Łomianki Dolne
Po zakupie stwierdziliśmy, że auto ma fabrycznie odłączoną masę, w związku z czym mieliśmy prawostronną losową choinkę - usterkę usunięto. Zamek centralny z opcją selektywnego otwierania drzwi selektywnie otwierał drzwi... w losowy sposób - usterkę usunięto. Ostatnim punktem są halogeny, które miały zostać zainstalowane w cenie zakupu auta - sprawa się ciągnie. Poza tym auto się sprawdza i zapieprza jak mała wyścigówka. Tylko co za baran wymyślił taki kształt podstawy dachowej antenki do radia? Po ustawieniu jej prawie że do pionu w aucie nie da się wytrzymać, bowiem zawirowania powietrza wokół niej powodują okropny hałas. Odkryliśmy to po ok. 500km trasy podczas wyjazdu służbowego przy silnym bocznym wietrze. A ile się nagłowiliśmy, co tak hałasuje... Generalnie wesoło jest [zlosnik]

_________________
SEBIAN

MB V250d long 4M '21
MB GLC 220 CDI 4M '18


Na górę
 Tytuł:
Post: sob mar 10, 2007 2:33 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt maja 24, 2005 8:46 pm
Posty: 2195
Lokalizacja: [ZS] Szczecin
Zdecydowanie odradzam silnik 1,9 ostatnio mialem taki na warsztaci nawet przyjechal o wlasnych silach po zmierzeniu cisnien okazalo sie ze nic nie pokazało ( probnik od 10bar.) nie wiem jak to auto dojechalo =, po zdjeciu czapki oczom zebranych ukazaly sie 2-3 mm progi na cylindrach w szpare miedzy tlokiem i cylindrem prawie mozna bylo palec wsadzic. Pierwszy raz w rzuciu cos takiego widzialem - co dziwne auto kupione u nas w ASO i przebieg 260kkm.

_________________
Toyota MR2 2,0 '93
Chrysler Voyager 3,8 auto na zakupy :)
ex: S124 300TE 4matic '87 w świni, patyku i leniuchu
ex: Ford Escort MK II 75' 1,3GL
ex: Nissan Micra 1,3 RR Edition
Ex: W124 300E 4matic '87
[url=http://www.w114-115.org.pl/jomla/content/view/145/52/]RR Auto Szczecin-Pilchowo, ul. Staroleśna 1A[/url]


Na górę
 Tytuł:
Post: sob mar 10, 2007 5:05 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: czw mar 24, 2005 7:52 pm
Posty: 393
Lokalizacja: Śląsk
roadrunner pisze:
Zdecydowanie odradzam silnik 1,9


... pierwsze 130 tyś vivarem 1.9 Di (82kM) bez żadnego grzebania w silniku. (oprócz paska, oleju, filtrów). Teraz ma 150 tyś i następny właściciel również nic nie robił w silniku... Opinia jest taka o tych autach, że sprowadzane dużo więcej strzymują niż krajowe... Możesz poczytać różne fora na ten temat i każdy ci powie że kupiony w kraju się sypie... Ja miałem sprowadzonego nowego z Belgii.

Kolege Sebian ma już silnik chyba 2.0 diesel więc jego to wogóle nie dotyczy.

_________________
Mieczysław W124 300TDT


Na górę
 Tytuł:
Post: sob mar 10, 2007 5:58 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt kwie 09, 2004 7:30 am
Posty: 4307
Lokalizacja: Czestochowa
GrześMoto pisze:
roadrunner pisze:
Zdecydowanie odradzam silnik 1,9


... pierwsze 130 tyś vivarem 1.9 Di (82kM) bez żadnego grzebania w silniku. (oprócz paska, oleju, filtrów). Teraz ma 150 tyś i następny właściciel również nic nie robił w silniku... Opinia jest taka o tych autach, że sprowadzane dużo więcej strzymują niż krajowe... Możesz poczytać różne fora na ten temat i każdy ci powie że kupiony w kraju się sypie... Ja miałem sprowadzonego nowego z Belgii.

Kolege Sebian ma już silnik chyba 2.0 diesel więc jego to wogóle nie dotyczy.


przepraszam ale co to jest 150 tys km???? takie auto ma przejchac ze 500 zeby zarobiło na siebie i sie zwróciło.... a 150 to rozgrzewka dopiero...

_________________
Bez Gwiazdy Nie Ma Jazdy......

MB 308 automatic



Ludziom brak kultury zupełnie,wczoraj jak wychodziłem z knajpy ktos mi nadepnął na rekę!!!


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz mar 11, 2007 10:30 pm 
Offline
Klubowicz

Rejestracja: śr cze 26, 2002 3:11 pm
Posty: 6660
Numer GG: 267496
Lokalizacja: Łomianki Dolne
No to nasz zrobił dopiero 1kkm [zlosnik]

_________________
SEBIAN

MB V250d long 4M '21
MB GLC 220 CDI 4M '18


Na górę
 Tytuł:
Post: wt mar 13, 2007 7:38 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn lip 24, 2006 12:35 pm
Posty: 1219
Lokalizacja: Wrocław
Sebian, moj dobry kumpel kupil wlasnie Traffica do firmy, auto do polowy przeszklone, z drugim rzedem siedzen (6 osob). Silnik chyba 1,9. Generalnie od ponad roku nim jezdzi i jest zadowolony. Bylismy nim na nartach w zimie i sprawowal sie b.dobrze. Mankamentem, ktory go dreczyl, bylo to, ze w zimie na drugim rzedzie siedzen jest zimno..Glupia sytuacja, z przodu ludzie sie gotuja, bo ogrzewanie na full, a z tylu cale cieplo ucieka do przedzialu bagazowego. W innych podobnych autach sa podobno nawiewy pod siedzeniami dla pasazerow.. Jakos sobie z tym poradzil, zrobil polszczelna przegrode za fotelami i po sprawie (czesciowo).
Poza tym pali mu na dotyk, grzebac nic jeszcze nie musial..
Dodam, ze sam jestem posiadaczem Traffica tyle ze z roku 1991, benzyna, skrzyniowy. Tyle sie ostatnio naplulem na niego, bo nie dalo sie z nim dojsc do ladu,a wystarczylo tylko... ustawic luzy zaworowe. Auto ma teraz cos 150tys km i po regulacjach jezdzi lepiej niz kiedy go kupilem (ok 70tys km). Kompresja rewelacyjna, pali swietnie, nic tylko spawac dziury (troche ruda bierze po tylu latach, to w koncu nie MB) i jezdzic i zarabiac!
Pozdrawiam!

_________________
Wojtek P. (Borys)
--------------------------------------------------------
'92 MB 124 260E Lalunia - automat, gaz, poducha, elektryka
'94 BMW R1100GS Balbinka, '95 Honda NTV 650 Honoratka, '60 Awo 425S
ex - '88 MB 124 200TD


Na górę
 Tytuł:
Post: pn wrz 03, 2007 9:35 pm 
Offline
Klubowicz

Rejestracja: śr cze 26, 2002 3:11 pm
Posty: 6660
Numer GG: 267496
Lokalizacja: Łomianki Dolne
Przekręciłem w końcu pierwsze 10 tys. km i jestem bardzo zadowolony. Auto jest pojemne jak na nasze potrzeby prezentacji i ma - nawet przy pełnym ładunku - doskonałe przyspieszenie i osiągi.

_________________
SEBIAN

MB V250d long 4M '21
MB GLC 220 CDI 4M '18


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 38 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl