jaro1967 pisze:
Ok, ale jak zdjąć ten ozdobnik odcinający dach od błotnika?
Jakoś od tyłu się za to chcesz zabrać.
Najpierw dokładnie obejrzyj uszczelkę bagaznika,
też dokładnie rynienki na które jest założona.
Potem uszczelke szyby.
Woda jeśli zbiera się we wnękach to najprawdopodobniej dostaje się tam
z okolicy lampy,a najczęsciej leci z okolic kierunkowskazu .
Może być tez ,co mało prawdopodobne ,że woda dostaje sie z łączenia nadkola z błotnikiem,ale jak nie masz zaawansowanej korozji to odpada.
Według mnie leci Ci spod lamp,nie maja uszczelki z fabryki , różne Zenki czy Edki,ładują tam silikon,który zjada blache szybciej niż woda morska.
Jeśli już odkryjesz źródło przecieku,nie ciesz się,wcale nie musi byc jeden:)
Najlepiej siedzieć w zamkniętym bagazniku z latarka ,i miecć kogoś kto bedzie lał woda z węża po miejscach gdzie można spodziewać się przecieków.
Ogólnie temat lekko ciężaki,opisany na forum w wielu watkach.
Sa oczywiście odpływy,kawałek zagietej gumy włożony w otwór we wnęce.
Ale czasem jest to zaspawane i po odpływach brak śladu.