grochu pisze:
Śmiejcie się smiejcie.....
Ja osobiście jechałem "kredensem" PF125p w którym zamontowano 136 konny DOHC 2.0... ORYGINALNIE!!!!!
PRIMO: 2oooDOHC mialo 113 KM, wiec jak dorobiles brakujace 23KM?
SECUNDO: silnik 2oooDOHC jest za ciezki i za wysoki do fabrycznego montazu w DeeFie, wiec niech kolega sie przyzna, ze sam go tam zamontowal, albo zrobil swapa z Argenty, wtedy miala 120KM.
TERTIO: Fiat Abarth Volumetrico 131 mial 140KM, ale to wyczynowka, wiec sam rozumeisz... ;)
grochu pisze:
Mój kolega pracował nad swoim sprzętem który z zewnątrz nie informował o swoich mozliwościach... Kiedy testowalismy ów sprzet na A4 to przy prędkości prawie 200km\h
I zawieszenie, i hamulce, i wydech i opony mialy odpowiednie indeXy i osiagi... Silnik 2oooDOHC jest na tyle ciezki, ze bez zmian sprezyn przednich na te od Poloneza Trucka, ciezko jest nie rozbic miski olejowej.
Odwrotny osprzet to inna rzezba pod maska. Ale jesli juz to zrobimy, mamy wilka w owczej skorze. Kolega uzytkownik sprzedal auto, na rzecz 125-tki z silnikiem 16ooDOHC o mocy 98KM z Fiata 131. Jednostka lzejsza, lubiaca wysokie pbroty i szybko sie wkrecajaca.
Zwykle 125p 13ooOHV o mocy 60KM robi 160kph, to czymze jest wasze osiagniecie???
DOWOD.
_________________
o-----------------------------------o
KajTan
www.fiacik.plPolski Fiat 125p 1968 1300cc
Opel Olympia-Rekord B 1966 17ooL
o-----------------------------------o