MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest pt cze 27, 2025 9:51 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
Post: pn maja 26, 2003 11:28 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw wrz 19, 2002 11:13 am
Posty: 637
Lokalizacja: Łódź
Witam!

Miesiac temu stoje sobie na parkingu, autko na chodzie a grzanie nie dziala..... Mowie k%$#&, ide szukac kaluzy...no i znalazlem.. Dojechalem do domu wlalem [weszlo kolo 1,5 litra wody], na drugi dzien nawet kropelki pod autem, plyn na maxa... Przez miesiac poziom na max no i dzisiaj...kałuża.....
Jak to jest?? Cudowne samouszczelnienie i samorozszczelnienie?? Nawet nie moge za bardzo zlokalizowac, na laczkach sucho - jak wlalem plyn naciskalem przewody i poza bulgotem to nic nie kapalo... [wszedzie i tak bylo mokro wiec nie bylo mozliwosci wizualnego zlokalizowania scieku]

Co to moze sie dziac? Czy mial ktos podobny sajgon z chlodzeniem?

_________________
Jeep Cherokee XJ 4.0
Honda CR-V
Ex: C140 600 '96, W124 E220 '94, BMW 525tds '93, W123 240D '82, W201 190 2.0 '89, Honda CB500, Chrysler 300M 3,5


Na górę
 Tytuł:
Post: pn maja 26, 2003 11:46 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: ndz maja 25, 2003 12:53 am
Posty: 438
Lokalizacja: Opole/Wrocław
a jakie były warunki atomsferyczne jak ciekło?? :)

_________________
W123 280 E '77 "Merlin"
W123 250
W201 2.0 '85


Na górę
 Tytuł:
Post: pn maja 26, 2003 11:51 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw wrz 19, 2002 11:13 am
Posty: 637
Lokalizacja: Łódź
Za pierwszym razem to kolo 10 stopniu a dzisiaj to z 28

_________________
Jeep Cherokee XJ 4.0
Honda CR-V
Ex: C140 600 '96, W124 E220 '94, BMW 525tds '93, W123 240D '82, W201 190 2.0 '89, Honda CB500, Chrysler 300M 3,5


Na górę
 Tytuł:
Post: wt maja 27, 2003 12:02 am 
Offline
Klubowicz

Rejestracja: śr lis 27, 2002 6:40 pm
Posty: 4100
Lokalizacja: Polska
mroziu pisze:
Za pierwszym razem to kolo 10 stopniu a dzisiaj to z 28


Pewnie wtedy i teraz termostat otworzyl duzy obiek wody. Na jakiej wysokosci samochodu cieknie?

_________________
w123


Na górę
 Tytuł:
Post: wt maja 27, 2003 12:11 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pn maja 20, 2002 11:40 am
Posty: 322
Numer GG: 1202652
Lokalizacja: grodzisk wlkp
a miałeś mocno rozgrzany silnik bo miałem taki przypadek że mi się płyn w chłodnicy podnosił i przelewem się wylewało jak był mocno nagrzany ale to było w poprzednim MB teraz jakoś niemam tego problemu uff na szczęście

_________________
MB W123 200D AUTOMAT sprzedany
W126 2,8 SE AUTOMAT 84r
W202 250TD kombi 97r
609886857


Na górę
 Tytuł:
Post: wt maja 27, 2003 12:21 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: ndz maja 25, 2003 12:53 am
Posty: 438
Lokalizacja: Opole/Wrocław
to może być niedrożna chłodnica, proponuje przepłukac chłodnicę albo środkiem chemicznym ( w sklepach moto jest specjalny do tego) albo 2% roztworem sody kaustycznej z dodatkiem nafty(żeby złagodzić działanie sody, bo całą chłodnice przeżre) a dodatkowo przyjrzyj sie termostatowi

_________________
W123 280 E '77 "Merlin"

W123 250

W201 2.0 '85


Na górę
 Tytuł:
Post: wt maja 27, 2003 7:24 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr sty 29, 2003 10:50 pm
Posty: 248
Lokalizacja: Świnoujście
istnieje tez mozliwosc, ze cieknie wtedy, gdy wlaczasz ogrzewanie, czyli otwierasz nowy obieg do nagrzewnicy, i to tam jest wyciek.
Nagrzewnice czesto trafia szlag, bo na nia prawie bezposrednio leci woda z nieba- przynajmniej tak jest w sto15, nie wiem jak innych.


Na górę
 Tytuł:
Post: wt maja 27, 2003 8:55 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz maja 04, 2003 6:00 pm
Posty: 58
Lokalizacja: przemysl
Cze Mroziu. Ja kiedys tez mialem taki przypadek w mojej mercedes. Na twoim miejscu sprawdzil bym dokladnie ten metalowy przewo od wody. JAk staniesz przed samochodem to on sie znajduje z lewej strony silnika. To jest chyba jak dobrze pamietam przewod ktory laczy pompe wodna z nagrzewnica. Sprawdz go uwaznie i zobacz czy nie ma dziur bo to jest chyba przyczyna kaluzy pod samochodem. Poprostu ten przewod jak ma njuz troche latek to lubi przegnic i cieknie. Czasami jednak sie odlozy kamien i przestaje ciec. I czary mary :lol: Pozdrawiam [zlosnikz]


Na górę
 Tytuł:
Post: wt maja 27, 2003 10:19 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr sty 29, 2003 10:50 pm
Posty: 248
Lokalizacja: Świnoujście
a drugi przewod jest na tylnej scianie przestrzeni silnikowej - tez go lubi tzw kawiatacja wpierd...olic.
jak kiedys taki przewod z farby oczyscilem, to znalazlem na nim ok 70!!!!
maluskich ognisk korozji, a po odczyszczeniu to byly po prstu dziurki:)
przewody sobie zrobilem z rurki miedzianej i spokoj.


Na górę
 Tytuł:
Post: wt maja 27, 2003 10:37 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: czw lis 21, 2002 1:10 pm
Posty: 146
Lokalizacja: Toruń
A może?
nie trzeba było lać wody - tak napisałes a płynu chłodniczego -bo pompa wodna potrzbuje smarowania, a płyn jest tłusty - a woda nie.
I tym sposobem ja i mój sąsiad także pozbylismy sie starych pomp i mamy nowe [zlosnik].

Pozdrowienia Krzysztof

_________________
Pozdrowienia
Krzysztof z Torunia

był:Mercedes W124 200D ;-)
jest Dodge Grand Caravan


Na górę
 Tytuł:
Post: wt maja 27, 2003 11:09 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lut 26, 2003 6:10 pm
Posty: 370
Lokalizacja: Sokolniki k/Łodzi
I musie sie lac moj drogi Mroziu ;)

_________________
Pozdrawia:
Wooks
W 123 240TD 1984
W 123 230 1977 M102
(Von Konstruktion bis Kundendienst
- höchste quälitat aus Prinzip)


Na górę
 Tytuł:
Post: wt maja 27, 2003 11:22 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw wrz 19, 2002 11:13 am
Posty: 637
Lokalizacja: Łódź
Dzieki za odpowiedzi... Sprawdze:
1. Duzy obieg po nagrzaniu
2. Obieg po wlaczeniu ogrzewania
3. Przeplukam chlodnice
4. Jak przestanie zlatywac to wleje plyn :)
5. No i przewod do pompy wodnej, bo reszte sprawdzilem i na laczkach i stan ogolny przewodow..

Wooks: Jak nie leci to znaczy, ze nie zyje [oczko]

_________________
Jeep Cherokee XJ 4.0
Honda CR-V
Ex: C140 600 '96, W124 E220 '94, BMW 525tds '93, W123 240D '82, W201 190 2.0 '89, Honda CB500, Chrysler 300M 3,5


Na górę
 Tytuł:
Post: śr maja 28, 2003 2:55 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lut 26, 2003 6:10 pm
Posty: 370
Lokalizacja: Sokolniki k/Łodzi
mroziu pisze:
Wooks: Jak nie leci to znaczy, ze nie zyje [oczko]


...chyba sie wykrwawia [zlosnik] [oczko] w moim silniczku M115, jak na razie tez sie leje i to jak z cebra, ale wyjmuje silnik chyba w przyszlym tygodniu i oodam do Kregielskiego Nad Jasien, to mi go porobi, moze nie bedzie lecial, poprzedni wlasciciel mojej nowej misi, zamontowal chlodnice od zuka, i ona szczelna to niezbyt byla i dlatego pod maska facet wozil dwie zapasowe butelki 2 litrowe wody i 5 litrowa w bagazniku, nie pekaj stary, przestanie leciec, albo jak sie naparawi albo jak wszystko wyleci [oczko] do zobaczyska u mnie

_________________
Pozdrawia:

Wooks

W 123 240TD 1984

W 123 230 1977 M102

(Von Konstruktion bis Kundendienst

- höchste quälitat aus Prinzip)


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl