MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest sob sie 23, 2025 9:28 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
Post: wt mar 14, 2006 8:00 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sie 19, 2005 3:53 am
Posty: 3996
Numer GG: 3939571
Lokalizacja: Zielona Góra
witam, jak odpowietrzyc NIVO w QP ??

_________________
S124 E300 TDT '95
W124 500E '92
W124 E320CE ' 95
W124 220E '93
S124 280TE '92
W140 500SE '94


Na górę
 Tytuł:
Post: wt mar 14, 2006 10:36 pm 
Offline
kombatant

Rejestracja: pn kwie 29, 2002 9:49 am
Posty: 3594
Lokalizacja: WAWA
tak jak w kombi i sedanie. Teoretycznie powinno sie odpowitrzyc samo, ale wyposażone jest w odpowietrznik na zaworku przy stabilizatorze.

_________________
W108 - 250 S 1967
S123 - 300TD 1982 Rudolf
S123 - 300TD 1985 Burak


Na górę
 Tytuł:
Post: śr mar 15, 2006 12:31 am 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn paź 07, 2002 8:23 pm
Posty: 1547
Lokalizacja: karlikowo, sopot
Ocet pisze:
tak jak w kombi i sedanie.


[ok] [zlosnik]

_________________
Michał

[url=http://tinyurl.com/ynncqo]C wie cool[/url]
[url=http://tinyurl.com/yqlveg]T wie toll[/url]
[url=http://tinyurl.com/29p2sb]V wie volksschubkarre[/url]
[url=http://tinyurl.com/26282p]W wie... volvo[/url]


Na górę
 Tytuł:
Post: śr mar 15, 2006 2:27 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sie 19, 2005 3:53 am
Posty: 3996
Numer GG: 3939571
Lokalizacja: Zielona Góra
dzieki, sprobuje, samo sie nie chce odpowietrzyc, chybaze to inna przyczyna:/

_________________
S124 E300 TDT '95
W124 500E '92
W124 E320CE ' 95
W124 220E '93
S124 280TE '92
W140 500SE '94


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz kwie 23, 2006 12:04 am 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sie 19, 2005 3:53 am
Posty: 3996
Numer GG: 3939571
Lokalizacja: Zielona Góra
otóż postanowiłem nie dawać za wygraną naprawiłem moje Nivo w QP [zlosnik] . Tyłek pięknie powędrował w górę. A przyczyna leżała w regulatorze - wystarczyło trochę poruszać dźwignią regulacji. Dla zainteresowanych tematem NIVO wklejam kilka fotek z mojego W123 coupe, niedlugo do sprzedania:D 8)
Grucha:
[img]http://mackuz.bolinko.org/is/img4/1145740495_Img_0246.jpg[/img]

Amor:
[img]http://mackuz.bolinko.org/is/img4/1145740756_Img_0247.jpg[/img]
grucha2:
[img]http://mackuz.bolinko.org/is/img4/1145740833_Img_0248.jpg[/img]
amor2:
[img]http://mackuz.bolinko.org/is/img4/1145740942_Img_0249.jpg[/img]
regulator:
[img]http://mackuz.bolinko.org/is/img4/1145741131_Img_0250.jpg[/img]
regulator2:
[img]http://mackuz.bolinko.org/is/img4/1145741285_Img_0251.jpg[/img]
przewody:
http://mackuz.bolinko.org/is/img4/11457 ... g_0252.jpg
jak myślicie: dobrze go ustawiłem, nie za nisko, czy wysoko?:
postawa:
http://mackuz.bolinko.org/is/img4/11457 ... g_0254.jpg


Ostatnio zmieniony pt lut 23, 2007 6:00 pm przez bary123ce, łącznie zmieniany 1 raz.

Na górę
 Tytuł:
Post: pt lut 23, 2007 5:35 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: czw sty 13, 2005 9:02 pm
Posty: 1528
bary123ce pisze:
A przyczyna leżała w regulatorze - wystarczyło trochę poruszać dźwignią regulacji.


bary o ktora dzwignie czy tez srubke ci chodzi? i co ty tam trzymasz w reku na jednym ze zdjec? mozna to zrobic jak auto stoi i sie jakos pod nie wczolgac czy musi byc w powietrzu...?

_________________
S123 230TE '81+pare innych


Na górę
 Tytuł:
Post: pt lut 23, 2007 6:06 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sie 19, 2005 3:53 am
Posty: 3996
Numer GG: 3939571
Lokalizacja: Zielona Góra
To jest właśnie to co reguluje wysokość auta (skracasz lub wydłuzasz śrubkę) i można to śmiało robić np na kanale, albo wczołgać się pod auto, jeżeli brzuch nie przeszkadza [zlosnik] tylko uważaj, bo jak odkręcisz tą śrubkę i dźwigienkę opuścisz to możesz sobie całe autko na brzuch spuścić [szalone] Jak już będziesz miał to odkręcone [(chociaż nie trzeba całkowicie ściągać tej śrubki, tak jak ja, tylko regulować jej długość popuszczając nakrętki kontrujące)- to zależy od stanu gwintu w Twoim przypadku], odpal auto i zobacz czy reaguje na zmianę pozycji dźwigienki. 3mam kciuki.

_________________
S124 E300 TDT '95
W124 500E '92
W124 E320CE ' 95
W124 220E '93
S124 280TE '92
W140 500SE '94


Na górę
 Tytuł:
Post: pt lut 23, 2007 6:25 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: czw sty 13, 2005 9:02 pm
Posty: 1528
dzieki bary za opis! na dniach sie za to zabiore i napisze jaki efekt... [oczko]

_________________
S123 230TE '81+pare innych


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl