MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest śr wrz 10, 2025 2:11 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 33 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 Następna
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: wt gru 19, 2006 10:47 am 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn lip 24, 2006 12:35 pm
Posty: 1219
Lokalizacja: Wrocław
cos mi sie wydaje ze chce Cie orznac.. skoro butla taka (oryginalnie pionowa) kosztuje ok 1k to skad jego cena? Ukradnie ja czy wstawi Ci jakas stara? Czy po prostu obroci plywak w zwyklym toro i powie ze wszystko musi sie ulozyc w czasie jazdy.. I tak zawor nie bedzie odbijal, albo zatankujesz do polowy.. Zalatwi klienta i niech teraz ten sie martwi.. Popraw mnie jesli sie myle..

_________________
Wojtek P. (Borys)
--------------------------------------------------------
'92 MB 124 260E Lalunia - automat, gaz, poducha, elektryka
'94 BMW R1100GS Balbinka, '95 Honda NTV 650 Honoratka, '60 Awo 425S
ex - '88 MB 124 200TD


Na górę
 Tytuł:
Post: wt gru 19, 2006 2:54 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sty 13, 2005 8:56 am
Posty: 4306
Lokalizacja: Zurich, Debica
Borys pisze:
cos mi sie wydaje ze chce Cie orznac.. skoro butla taka (oryginalnie pionowa) kosztuje ok 1k to skad jego cena? Ukradnie ja czy wstawi Ci jakas stara? Czy po prostu obroci plywak w zwyklym toro i powie ze wszystko musi sie ulozyc w czasie jazdy.. I tak zawor nie bedzie odbijal, albo zatankujesz do polowy.. Zalatwi klienta i niech teraz ten sie martwi.. Popraw mnie jesli sie myle..


Byc moze - sprawdze jak zamontuje; najwyzej nie zaplace ;-)
Zreszta tanio nie jest bo 1,9k za IIgen!!

_________________
TReneR

W124 230E '87
Drink Beer!


Na górę
 Tytuł:
Post: wt gru 19, 2006 3:17 pm 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: czw sie 26, 2004 8:47 pm
Posty: 770
Lokalizacja: Garwolin
TReneR pisze:
Byc moze - sprawdze jak zamontuje; najwyzej nie zaplace ;-)
Zreszta tanio nie jest bo 1,9k za IIgen!!


Czy on z byka spadł???
U mnie sekwencja kosztuje 4-cyl 2200-2400 w zal od auta.
II-gen to koszt maxxxx 1300-1400PLN.
MAXXXXXXXXX.

_________________
W463 500GE 93'
W126 300SE 89'
W124 E280 94' - sprzedam
W124 300CE 91' - sprzedam
W201 2,6 93'
W140 S500L 97'
W123 2,3 83'
W116 2,8 75'
W212 E250 bluetec 4 Matic 15'
http://www.mateofhu.pl
http://www.wydruk.info


Na górę
 Tytuł:
Post: wt gru 19, 2006 4:35 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sty 13, 2005 8:56 am
Posty: 4306
Lokalizacja: Zurich, Debica
No widac na podkarpaciu jest drozej no i + butla pionowa krota kosztuje 800-1000zl. Moze i dalo by sie znalezc o 100-200zl taniej ale w szemranym zakladzie... ten mam na miejscu i w razie klopotow wiem komu nakopac ;-)

_________________
TReneR

W124 230E '87
Drink Beer!


Na górę
 Tytuł:
Post: pt gru 22, 2006 5:32 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz paź 08, 2006 3:42 pm
Posty: 1375
Witam

Tu też jest zdjęcie butli tylko, że w kombi :( :(.

http://w114-115.org.pl/forum/viewtopic. ... highlight=


Na górę
 Tytuł:
Post: sob gru 23, 2006 10:41 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz maja 28, 2006 1:30 am
Posty: 62
Lokalizacja: Kielce
Ja założyłem butlę w miejsce koła zapasowego taką ja sie montuje pod spodem samochodu np Renaut dwupłaszczową o pojemności 38l oczywiście musiałem wyjąć pływak i takuje zawsze 30 l i mam spokój, moża włożyć o większej pojemności ale jak potem wymienić zarówkę w tylnej lampie.
Zawór można zrobić by odbijał ale trzeba mieć czas
Po prostu nalać do butli w moim przypadku 32 l wody i ustawiać pływak.
[/b]


Na górę
 Tytuł:
Post: sob gru 23, 2006 11:00 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn lip 24, 2006 12:35 pm
Posty: 1219
Lokalizacja: Wrocław
MMM pisze:
Czy on z byka spadł???
U mnie sekwencja kosztuje 4-cyl 2200-2400 w zal od auta.
II-gen to koszt maxxxx 1300-1400PLN.
MAXXXXXXXXX.

skad Wy takie ceny bierzecie? Za moja IIgen do Laluni zaplacilem w tym roku 2300zl z butla >51 l. w kole... i to jest wysoka cena, bo gdzie indziej to tak ok 2000zl kosztowalo..
A sekwencja.. nigdy sie nie dowiadywalem, bo mi to do niczego niepotrzebne.. ale slyszalem ze 1000zl razy liczba cylindrow minus jakies tam drobne rabaty...

_________________
Wojtek P. (Borys)
--------------------------------------------------------
'92 MB 124 260E Lalunia - automat, gaz, poducha, elektryka
'94 BMW R1100GS Balbinka, '95 Honda NTV 650 Honoratka, '60 Awo 425S
ex - '88 MB 124 200TD


Na górę
 Tytuł:
Post: sob gru 23, 2006 11:41 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: pn gru 04, 2006 8:07 am
Posty: 25
Witam
ja za sekwencje z butlą 56l zapłaciłem równe 4000, można ją montować do max 8 cylindrów (ja mam 2.8 R6)
pozdrawiam


Na górę
 Tytuł:
Post: sob gru 23, 2006 11:53 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz paź 08, 2006 10:04 pm
Posty: 2233
Lokalizacja: Lublin
skrufejs pisze:
ja za sekwencje z butlą 56l zapłaciłem równe 4000


No to rabatu nie dostales :-?

_________________
..technika idzie do przodu a dla mnie i tak czas sie zatrzymal w 98r..

*C124 E200 94r. brillantsilber *W124 250D 86r. taigabeige *W126 260SE 87r. nauticblau ex*W124 300D 92r. arcticweiss ex *S210 270CDI 01r. antrazitgrun *W202 C180 96r. brillantsilber ex


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz gru 24, 2006 12:58 am 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn lip 24, 2006 12:35 pm
Posty: 1219
Lokalizacja: Wrocław
...czyli i tak troche te instalacje juz stanialy..
Jednak dla starszych aut z II i I gen ide w kierunku BLOSa, mimo wszystko...

_________________
Wojtek P. (Borys)
--------------------------------------------------------
'92 MB 124 260E Lalunia - automat, gaz, poducha, elektryka
'94 BMW R1100GS Balbinka, '95 Honda NTV 650 Honoratka, '60 Awo 425S
ex - '88 MB 124 200TD


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz gru 24, 2006 1:43 am 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz paź 08, 2006 10:04 pm
Posty: 2233
Lokalizacja: Lublin
..stanialy ale czy to sie oplaca?? Jakby nie patrzec przy "niewielkich" przebiegach miesiecznych to raczej LPG jest nieoplacalne, CNG to juz co innego jesli chodzi o ekonomike.. Tak czy siak ja swojego MB nie zabutluje never forever, ale jak ktos chce to jego wola.. Po co sie denerwowac niepotrzebnie jesli przy miesiecznej ekslpoatacji wyjdzie dwa razy tyle. Jak dla mnie to MB nie jest od zarabiania pieniazkow ale wrecz przeciwnie dla tych ktorzy jezdza dla przyjemnosci.. Jesli tak to full enjoy [zlosnikz]

_________________
..technika idzie do przodu a dla mnie i tak czas sie zatrzymal w 98r..

*C124 E200 94r. brillantsilber *W124 250D 86r. taigabeige *W126 260SE 87r. nauticblau ex*W124 300D 92r. arcticweiss ex *S210 270CDI 01r. antrazitgrun *W202 C180 96r. brillantsilber ex


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz gru 24, 2006 8:37 am 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sty 13, 2005 8:56 am
Posty: 4306
Lokalizacja: Zurich, Debica
A moja Mercedes jezdza czasami rodzice (oddali ostatnio 25 letniego malucha na zlom) - a Polskie panstwo tak dba o emertytow ze nigdy by ich nie bylo stac zeby zatankowac i jezdzic na Pb... Wiem ze mi sie nigdy ta instalacja nie zrwoci ale przynajmniej rodziciele zaoszczedza troche pieniedzy ( no chyba ze ktos z rzundu znowu bedzie nam obnizal podatki i podniesie akcyze)!!

_________________
TReneR

W124 230E '87
Drink Beer!


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz gru 24, 2006 12:02 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt cze 24, 2005 2:39 pm
Posty: 344
Lokalizacja: Chełm
Po paru latach jazdy gazowanymi M102, i M103 mam tzw. „dobrą radę” w kwesti strzałowej lub jak ktoś woli wybuchowej.
„PRYCHNIĘCIE” w instalacji gazowej I bądź II gen. to tylko kwesta czasu, statystycznie rzecz ujmując możemy zmniejszyć ryzyko wystrzału regularnie wymieniając elementy WN oraz dokonywać regulacji mieszanki LPG ale w końcu nadchodzi dzień sądu ( kiedyś w M102 przebiło mi nowy palec rozdzielacza). Opisywane przeważnie wypadające rurki i by’pasy nie były dla mnie rozwiązaniem rozładowania efektu wybuchu kilku litrów mieszanki LPG w kol. ssącym. U siebie pozakładam tzw. klapy antywybuchowe i tak w M102 dobrym miejscem na montaż tego zabezpieczenia jest spód kolektora ssącego który daje się odkręcić, miałem tam wstawione 2 klapy o średnicy 50mm.
W M103 mam również wstawione 2 klapy aczkolwiek montaż jest utrudniony ze względu na konieczność odkręcania całego kolektora (jak będzie można to dodam parę fotek, coś nie teges po przeniesieniu forum).
Sami gazownicy unikają jak ognia kwestii zabezpieczenia antywubuchowego twierdząc, że tego się nie da zrobić ewentualnie stosując jakieś poronione pomysły typu 2 tzw. gwizdki na dodatkowej rurce połączonej trójnikiem z by’pasem do nastawnika wolnych itp. patenty.
Przy okazji montażu klap wymieniam wszystkie elementy gumowe układu wtryskowego, czyli podstawę wtrysku, rurki pomiędzy wtryskiem a nastawnikiem wolnych oraz odmy koszt w ASO ok. 200 PLNów, wymiana daje gwarancję, że nie bedzie "lewego powietrza" które też jest powodem do złapania "odechu" przez reaktor bądź przy jego okazji nie zmusi do grzebania w poszukiwaniu „wypadniętej” rurki.
Dla tych co nie mają M103 a chcą już napisać, „ u mnie wypada rurka wkładam łape zakładam i jadę dalej” proponuję najpierw zobaczyć gdzie ona się znajduje w tym modelu silnika, ten kto twierdzi, że jego MB nie strzela niech dalej będzie szczęśliwy – jego dzień nadejdzie (patrz wątek kol. [url=http://w114-115.org.pl/forum/viewtopic.php?t=22416]WeebShut[/url]).
Dlaczego stosuję tak radykalne zabezpieczenie ? Ponieważ twierdzę, że lepiej zapobiegać skutkom ewentualnego wystrzału i uniknąć kosztów „leczenia”, a efekty wystrzałów były nieraz opisywane na forum.

Pozdrawiam
i życzę zdrowych i wesołych świat, i oczywiście żadnych wystrzałów w naszych MB


Na górę
 Tytuł:
Post: śr lut 21, 2007 9:25 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sty 13, 2005 8:56 am
Posty: 4306
Lokalizacja: Zurich, Debica
No i gaz zamontowany - niestety butla 38 w nadkole wejsci nie chciala ;-( wiec jest w kole zapasowym (48l). Cena takiej instalki 1.7kzl.

_________________
TReneR

W124 230E '87
Drink Beer!


Na górę
Post: pt kwie 30, 2010 7:24 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: śr cze 11, 2008 9:06 pm
Posty: 281
Lokalizacja: Kołobrzeg
Witam. Odgrzeję kotleta.

Zamierzam założyć lpg do kombiaka i w zasadzie kwestię samej instalacji mam już załatwioną.
Chciałbym założyć butlę w miejsce koła zapasowego dedykowaną do pracy w pionie.

Kilka pytań kieruję do użytkowników "T-ków" którzy takie butle mają u siebie:
- jaka firma i jaki model (numer fabr.)
- czy występują problemy z odbijaniem zaworu i wskazaniami poziomu lpg
- czy prawidłowo zamyka się boczek (tapicerka)
- czy nie ma problemów z wymianą żarówek tylnej lampy

Z góry dziękuję za odpowiedzi.

_________________
C124 E320 - 94'
S211 E320T - 04'
_______________________
www.W124.pl


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 33 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 Następna

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 15 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl