MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest pt cze 27, 2025 9:37 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
Post: czw maja 22, 2003 1:38 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr maja 14, 2003 7:54 pm
Posty: 164
Lokalizacja: Gliwice
Witam, mam W 124 250 turbo diesel 90 rok i mam pytanie moze ktos sie orientuje, jakie cisnienie w cylindrach powinno byc zeby samochod odpalał np przy - 20 stC w zimie??????Oczywiscie zakładam ze swiece zarowe są dobre!! Miałem mierzone ale niechce sugerować odpowiedzi, z reszta wydaje mi sie ze mechanik cos mi kit wcisnął.
Pozdrawiam

_________________
Pozdrawiam
Bartek W124 250 DT - sprzedałem


Na górę
Post: czw maja 22, 2003 3:09 pm 
Offline
Klubowicz

Rejestracja: śr lis 27, 2002 6:40 pm
Posty: 4100
Lokalizacja: Polska
Witam,

Ponoc w w124, okolo 30 atm (wiecej niz w w123), aby to przyzwoicie chodzilo (tak twierdzil z moj mechanik [zlosnik] ), a palenie przy -20 to nie tylko dobre cisnienie (choc bez niego trudno) i swiece, ale i dobre koncowki, pompa i dobra ropa [zlosnik] , rozrusznik itd....

Poza tym wazna sie roznica cisnien pomiedz poszczegolnymi cylindrami.

Jak mierzyl i ile mu wyszlo? Miales problemy w zimie?

_________________
w123


Na górę
 Tytuł:
Post: czw maja 22, 2003 3:27 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr maja 14, 2003 7:54 pm
Posty: 164
Lokalizacja: Gliwice
no wlasnie, mi mechanik zmierzył i powiedział, panie do silnik do remontu ma pan 22 atm(cos koło tego ) i w jednym roznica 2 atm od pozostałych. No to troche sie zmartwiłem, ale przyszły mrozy najpierw -5 potem -10 jeszcze pozniej -20, i nawet -26 w sylwestra w gorach i zapłał od pierwszego pociagniecia (-26) troche musiałem przyczymac na rozruszniku ale zapalił. Tak wiec teraz jestem głupi czy mechanik sie pomylił i czy kit wciskał. Po wizycie u niego i powiedział ze zapala bo to MERCEDES, ale to nie jest argument dla mnie. Tak wiec nie wiem co jest grane

_________________
Pozdrawiam

Bartek W124 250 DT - sprzedałem


Na górę
 Tytuł:
Post: czw maja 22, 2003 4:09 pm 
Offline
Klubowicz

Rejestracja: śr lis 27, 2002 6:40 pm
Posty: 4100
Lokalizacja: Polska
Jak jest wszystko ok, to sie nie przejmuj. Stata zasada puki jezdzi nie dotykac:), bo jeszcze cos sie popsuje [zlosnik]

Mierzyl na zimnym, czy cieplym silniku? Wykrecil wszystkie wtryski, czy pojedynczo je wykrecal?

_________________
w123


Na górę
 Tytuł:
Post: czw maja 22, 2003 5:24 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr maja 14, 2003 7:54 pm
Posty: 164
Lokalizacja: Gliwice
tego nie wiem czy na cieplym czy na zimnym, ale jedno mnie martwi. Kolysze mi nim lekko na niskich obrotach, a jak ktos juz tu w swoim poscie powiedzial ze moze to byc wlasnie roznica w cisnieniu pomiedzy cylindrami

_________________
Pozdrawiam

Bartek W124 250 DT - sprzedałem


Na górę
 Tytuł:
Post: czw maja 22, 2003 6:02 pm 
Offline
Klubowicz

Rejestracja: śr lis 27, 2002 6:40 pm
Posty: 4100
Lokalizacja: Polska
Bujanie moze wynikac z roznicy cisnien miedzy cylindrami, zalezy jeszcze pomiedzy ktorymi jest taka roznica. U mnie bujalo i tez byla roznica 2 MPa, a do tego sie sumowala. Dopuszczalna roznica to 3MPa, ale buja mocniej. A wogole to po wymianie pierscieni nie buja juz tak bardzo [zlosnik] Choc ponoc wymiana pierscieni w W124 ma wiekszy sens niz W123. Ale jak kolysze letko to sie nie przejmuj, w koncu to diesel, wieksze cisnienie sprezania robi swoje.

_________________
w123


Na górę
 Tytuł:
Post: czw maja 22, 2003 6:21 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr maja 14, 2003 7:54 pm
Posty: 164
Lokalizacja: Gliwice
tak tez robie, nie przejmuje sie tym zabardzo, ale lubie jak w samochodzie wszystko jest jak w zegarku, no musze sie do tego przyzwyczaic, bo nie ma sensu robierac silnik i placic kokosy, jak wszystko chodzi tak jak nalezy :-? I nawet mam wrazenie ze jest coraz mniejsze, hmmm czemu, nie wiem, ale to niewazne.
narazie

_________________
Pozdrawiam

Bartek W124 250 DT - sprzedałem


Na górę
 Tytuł:
Post: czw maja 22, 2003 6:33 pm 
Offline
Klubowicz

Rejestracja: śr lis 27, 2002 6:40 pm
Posty: 4100
Lokalizacja: Polska
Po setkach Tkm, jest to blizej rosyjskiego zegarka, ale nadal dobrze [zlosnik]

_________________
w123


Na górę
 Tytuł:
Post: czw maja 22, 2003 9:46 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr maja 14, 2003 7:54 pm
Posty: 164
Lokalizacja: Gliwice
jedno mnie zastanawia, czemu nie buja mi samochodem gdy jest zimny????,Albo poduszki sa twarsze i nie poddaja sie tak latwo, albo dopiero nna cieplym silniku roznica w sprezaniu jest wieksza i dlatego tez bardziej to czuc? Jeszcze jedno , czy to normalne ze w tym wieku(mercedes) nie dziala juz regulacja wysokosci leflektorow. Zdaje sie ze na podcisnienie jest regulacja, jednak nie dziala, tak wzasadzie jest mi to niepotrzebne, ale zapytac zawsze mozna [zlosnik]

_________________
Pozdrawiam

Bartek W124 250 DT - sprzedałem


Na górę
 Tytuł:
Post: czw maja 22, 2003 11:12 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw wrz 19, 2002 11:13 am
Posty: 637
Lokalizacja: Łódź
Moze masz wstawione reflektory z recznym ustawianiem... Mozna je poznac po motylkach [z jednym skrzydelkiem] na gorze obudowy reflektora [po otwarciu maski of koz]

_________________
Jeep Cherokee XJ 4.0
Honda CR-V
Ex: C140 600 '96, W124 E220 '94, BMW 525tds '93, W123 240D '82, W201 190 2.0 '89, Honda CB500, Chrysler 300M 3,5


Na górę
 Tytuł:
Post: pt maja 23, 2003 8:52 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr maja 14, 2003 7:54 pm
Posty: 164
Lokalizacja: Gliwice
Ja je ustawiam wlasnie na motylkach, ale widze tez ze do nich ida przewody podcisnieniowe. Z paroma juz osobami rozmawiałem i u kazdego to nie działa, pewnie taka reguła, ze to sie psuje (wole zyby to niz cos innego).

_________________
Pozdrawiam

Bartek W124 250 DT - sprzedałem


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl