(me: how) pisze:
Dzięki za link, bardzo pomocny temat, szkoda tylko, że fotek w nim już praktycznie nie ma. BTW nie wymyśliłem, żeby szukać po słowie "modulator"
Czyli na podstawie powyższego wnioskuję, że były dwa rodzaje sterowania, albo mechaniczne w postaci cięgien (stosowane głównie w benzynach), albo podciśnieniowe (przy użyciu tylko jednego wężyka idącego poprzez modulator na pokrywie zaworów ?) i u mnie jest właśnie to drugie.
Najważniejszy wniosek z podanego tematu:
marcin280e w innym temacie pisze:
Różne skrzynie używaja różnych ciśnień modulacji-ciśnienie za niskie powoduje przeciąganie biegów ,za wysokie twardą zmianę.
co oznacza, że po "naprawie" moja vacum pompa daje za małe podciśnienie, co z kolei powoduje przeciąganie na wszystkich biegach. I że modulator na deklu zaworów daje odczyt 0/1 natomiast za sam moment zmiany biegu odpowiada wartość podciśnienia, które można wyregulować na modulatorze w skrzyni.
Czyli zabaw z vacum ciąg dalszy, skoro wcześniej zmieniała dobrze.
Dzięki jeszcze raz za ten link.