No kurde wymieniłem dzisiaj na nówkę i nadal to samo...
Zdjąłem wszystkie boczki i wyciągnąłem na wierzch silowniki od bagażnika i wlewu. Odpaliłem MB i słuchałem na zamkniętych i otwartych drzwiach nigdzie nic nie syczy. A master syczy przy otwartych i zamkniętych drzwiach.
Już myślałem że jeden z silowników jest podłączony odwrotnie i gdy wszystkie mają podciśnienie to on je traci ale wszystkie chodzą razem albo się otwierają albo zamykają więc mało prawdopodobne.
Co może być powodem że syczy fabrycznie nowy master? Myślę że gdzieś są połączone razem (szczelnie) przewody od zamykania i otwierania i z tego robi się obieg zamknięty który uchodzi w masterze. Jest możliwe?? A jeżeli tak to jak to znaleźć? odłączać wszystkie drzwi kolejno?? Jeżeli tak to tylko przy silownikach czy jajeczka też?
proszę o pomoc bo już mam dosyć mojego centralnego...
pozdrawiam
Ixes <br>
Dodano po 13 godzinach. 54 minutach.:<br> jush dziala poprostu pomieszane kable wszystko rozłączyłem i łączłem od nowa
![[zlosnik]](./images/smilies/zlosnik.gif)
fajna zabawa.