MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest ndz sie 24, 2025 3:48 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
Post: ndz lut 04, 2007 11:35 am 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt kwie 27, 2004 2:19 pm
Posty: 3084
Lokalizacja: Żory
Jak w temacie :)

Pierwsze pytanie dotyczy problemu z gazem, przy zmianie biegów kiedy spuszczam noge z gazu i wciskam sprzeglo to silnik powinien blyskawicznie zejsc z obrotow(no powiedzmy blyskawicznie), a ten piernik strasznie pomalo schodzi z obrotow, dlaczego? Dodam ze ciegna i pedal sa przesmarowane i lekko chodza, odbija wszystko jak nalezy, czyzby problem byl w pompie ? Silnik w sumie nie był baaardzo dlugo uzywany, mam nadzieje ze to tylko chwilowy klopot i szybko minie :P Nie jest to jakos uciazliwe, ale jednak odczuwalne ;)

Druga sprawa to byłaby bardziej prośba, prośba o jakies schematy instalacji zapłonu dla beczki palonej na klucz, oraz schemat podćisnienia od stacyjki do pompy.
Auto aktualnie mimo nowej wersji silnika(72KM, glowica na male swieczki i suchy filtr) jest ze wzgledu na pochodzenie auta I seryjne i calosc podlaczona jest pod hebel ;)

Specjalnie mi to nie przeszkadza, ale jak juz cos robic to do konca i moze lepiej byłoby w wolnym czasie zrobić palenie z klucza, ale do tego potrzebuje właśnie schematu instalacji oraz podciśnienia, pewnie w EPC sie cos znajdzie(czy jak sie to tam zwie) ?
Ew. jakby sie komuś chciało to najlepiej schematy podlaczen zarowno w pierwszoseryjnym 200D jak i 240D z konca produkcji, tak celem zobrazowania roznic ;)


Dalsze pytania to w sumie chyba tylko pytanie o zarowki do oswietlenia licznika, jakie tam maja byc? Mam nowa obudowe i nie chce jej zniszczyc, mam aktualnie 3W, ale czy nie za mocne ??

Dzieki z gory ;)

pozdrawiam


Na górę
 Tytuł:
Post: pn lut 05, 2007 12:33 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw kwie 22, 2004 6:22 pm
Posty: 834
Lokalizacja: Łódź
Xytras pisze:
oraz schemat podćisnienia od stacyjki do pompy


Schematu nie mam, ale samo podlaczenie jest proste.
W jedna strone podpinasz sie pod glowny przewod podcisnienia idacy od pompy do serwa (tzn podpinasz sie do rozdzielacza, tego z ktorego podcisnienia leci na przyklad do centralnego). Przeciskasz przewod brazowy przez gume w grodzi i prowadzisz do stacyjki (musisz miec stacyjke, albo sam zaworek i przerobic stacyjke)
Nastepnie prowadzisz drugi przewod brazowy (z paskiem niebieskim) od stacyjki do gaszaka na pompie. I po robocie ;)

_________________
126.034


Na górę
 Tytuł:
Post: pn lut 05, 2007 12:52 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt kwie 27, 2004 2:19 pm
Posty: 3084
Lokalizacja: Żory
Okej, faktycznie proste :)


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl